تفریح کیش

هزینه سفر تفریحی به کیش

کیش سالانه پذیرای مسافران بسیاری می باشد افراد مختلف با مقصود های مختلف یکی به قصد کار و یکی دیگر به قصد تفریح این افراد دارای بودجه های متفاوتی هستند.پس همیشه براورد هزینه سفر یکی از موارد مهمی است که باید قبل سفر ان را در نظر بگیریم برای مثال هزینه سفر کسی که برا کار سفر میکنند با هزینه کسی که به قصد تفریح های مختلف مثل تفریحات آبی و رستوران گردی سفر میکند  تفاوت می کند.هزینه های مختلف میتوان به جزیره کیش سفر کرد. به طور کلی سفر به جزیره کیش آنچنان سفر گران و پرهزینه ای نیست ولی اگر شما بخواهید بصورت لوکس و پرهزینه به کیش سفر کنید این جزیره برای شما نیز انتخاب های مختلف دارد. امروز در کیش بریم قصد داریم به صورت کامل هزینه های لازم برا سفر به جزیره کیش را برای شما شرح میدهیم.

مطالب مرتبط:لیست اسامی هتل های کیش همراه با آدرس

هزینه بلیط رفت و برگشت کیش

برای سفر به جزیره کیش راه های مختلفی وجود دارد میتوان برای این امر از طریق زمینی قطار و هوایی میتوان اقدام کرد. سفر با هواپیما گران قیمت ترین  سفر به این جزیره میباشد. البته قیمت بلیط هواپیما هم نسبت به عوامل مختلفی مانند زمان سفر ( زمان پیک یا خلوت بودن جزیره) و بلیط های لحظه آخری و نوع ایرلاین میتواند متفاوت باشد.

هزینه سفر

بهترین زمان سفر به کیش

قبل از این هم اشاره کردیم که هزینه سفر وابستگی به زمانی دارد که در آن قصد سفر دارید برای مثال برای جزیره کیش ایام پیک  و فصول سفر به این جزیره مانند ایام نوروز که برنامه های متنوعی در این جزیره وجود دارد قیمت بلیط به جزیره کیش نیز افزایش میابد به طور کلی با شروع فصل گرم به دلیل افزایش دما و رطوبت آب و هوای این جزیره قیمت بلیط نیز کاهش می یابد. با شیوع کرونا قیمت ها تا حدودی کاهش نسبی پیدا کرده بود ولی بر خلاف تصور عموم که انتظار کاهش قیمت شدیدی داشتن این اتفاق نیفتاد چون ایرلاین ها باید جبران خسارت دوران قرنطینه می کردند.

بهترین زمان برای رزرو بلیط هنگام عصر میباشد یعنی به طور کلی تایم های صبح گران تر از تایم عصر می باشد این امر هم به دلیل ساعات چک این هتل می باشد که معمولا بعد از ظهر میباشند یعنی شا اگر قبل بعد از ظهر به این جزیره برسید میتوانید اتاق خود را تحویل بگیرید ولی اگر بعد از آن  این جزیره وارد بشوید شاید مسافر قبلی هنوز اتاق را خالی کرده باشد و شما در این تایم مجبور هستید برای ساعاتی از اتاق چمدان استفاده کنید.

مطالب مرتبط:معرفی هتل های ارزان قیمت جزیره کیش

ایرلاین پروازی در سفر به کیش

هزینه سفر به جزیر کیش با هواپیما در ایرلاین‌های مختلف متفاوت است. منطقه هواپیماهای ایرتور نسبت به هواپیماهای بوئینگ پرطرفدارتر هستند؛ برای این که از لحاظ امنیت و کلاس پروازی بیشتر توانستند رضایت مسافران را جلب کنند. در مسیر کیش ایرلاین‌های مختلفی مثل ایرتور، زاگرس، وارش، کیش ایر، معراج و دیگر ایرلاین ها وجود دارند. ایرلاین‌های کیش ایر و ایر تور نسبت به ایرلاین‌های دیگر مثل زاگرس قیمت بالاتری دارند ولی باز با این وجود هم تعیین قیمت بلیط ها بسته به  سفر ممکن است کم و زیاد شود. یعنی این که اگر شما در زمان عصر یک روزِ کم طرفدار بلیط ایرلاین کیش ایر تهیه نمایید ممکن است از بلیط ایرلاین زاگرس در ایام پیک سفر ارزان‌تر باشد.

بلیط های لحظه آخری کیش

یکی دیگر از این راه ها خرید  بلیط لحظه آخر است در این روش باید همیشه آماده سفر باشید و در کانال های مربوطه عضو باشید این امر برای کسانی که قصد تنهایی سفر کردن دارند راحت میباشد. ولی هماهنگ کردن افراد زیاد در لحظه آخر کار آسانی نمی باشد. اگر به سایتهای رزرو بلیط دقت کنید خواهید فهمید که  در فصل تابستان به دلیل گرما و شرجی بودن هوا قیمت بلیط ها کاهش می یابد و در فصل پاییز که جزیره کیش بهترین آب و هوای خویش را داراست تا اواخر سال قیمت بلیط ها هم افزایش می یابد.

هزینه تفریحات

هزینه تفریحات در کیش

همانطور که در قبل هم گفتیم سفر به کیش پول آنچنانی نمی خواهد اما به شرطی که به تفریحاتی مانند تماشای غروب و طلوع آفتاب و دوچرخه سواری.. اکتفا کنید. البته اکثر هتل های این جزیره یک گشت شهری به رایگان به مسافران خود اعطا میکنند. شما با این تور ها میتوانید از جاذبه های دیدنی مانند شهر زیر زمینی کاریز و کشتی یونانی و شهر باستانی حریره و درخت سبز بازدید کنیداگر به همین تفریحات بسنده کنید می توانید سفر را با کمترین هزینه به پایان برسانید ولی اگر علاقه دارید به تفریحات ابی و شبانه این منطقه باید پول بیشتری را هزینه کنید

هزینه سفر

هزینه غذا در کیش

در این جزیره رستوران های بسیار زیادی وجود دارد که انواع غذا ها اعم از دریایی و فست فود و سنتی و ایرانی و بین الملل را سرو میکنند. این رستوران ها هم به نسبت منطقه و غذایی که سرو می کنند دارای قیمت ها و رده های مختلفی هستند که هرکس با هر سلیقه ای میتواند به  ان ها مراجعه کند البته رستوران ای این جزیره به دلیل توریستی بودن اغلب از کیفیت خوبی دارا هستند. در جزیره کیش انواع مختلف رستوران وجود دارد از رستوران های با کیفیتی که در هتل ها وجود دارد تا رستوران هایی که روی کشتی های تفریحی این جزیره وجود دارند.

مطالب مرتبط : جاهای دیدنی کیش برای عکاسی

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم شما را با هزینه سفر به  جزیره کیش آشنا کردیم، امیدواریم این مطلب از کیش بریم واقع شده باشد.شما هم اگر تجربه سفر به این جزیره زیبا را دارید  با ما به اشتراک بگذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.