هتل ویدا جزیره کیش

معرفی و نظرات هتل ویدا | جزیره کیش

ایران، جزو کشور هایی می باشد که از ظرفیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است و به هر نقطه از این کشور نگاه کنید می توانید جاذبه های طبیعی بسیار به خصوصی را مشاهده کنید، منطقه های بی نظیر که در سراسر ایران پراکنده شده است و بسته به علاقه و زمان شما می توانید از هرکدام بازدید کنید. از غرب به شرق، شمال تا جنوب دشت ها، جنگل ها، دریاچه ها و خیلی موارد دیگر که حتی گردشگران خارجی را نیز از نقاط دور از ایران به سمت خود جذب می کند. نوار سبز رنگ شمال کشور با ظرفیت جذب گردشگری بسیار بالا، آب و هوای بسیار خاص و مطلوب که در هر منطقه ای پیدا نمی شود. دشت ها و صحراهای بخش مرکزی ایران طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. جاذبه های گردشگری جنوب کشور که با آن زبان و گویش شیرین خود به همراه منظره های بی نظیر رو به دریا که کمتر جایی شاهد آن هستیم، همه نشان دهنده این است که ایران از چه جاذبه های استثنایی و ویژه برخوردار است ولی متاسفانه که توجه کافی به این موضوع نمی شود.

در مورد جنوب کشور بیشتر حرف بزنیم، منطقه ای با جاذبه های خاص از سوغات خود گرفته تا فرهنگ غنی، مکان های دیدنی لب ساحل و روستاهایی با خاک سحرآمیز، همه این موارد گفته شده را می توانید در جنوب کشور و استان های واقع در خط جنوبی مشاهده کنید.

البته در این میان یکی از جاذبه های جنوب استان بسیار طرفدار دارد و در میان این همه زیبایی و جذابیت خودش را نشان می دهد، جزیره کیش یکی از قطب های گردشگری جنوب کشور که در شهرستان بندر لنگه، استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره که در خلیج فارس واقع شده است یکی از مناطق دیدنی پیشرو در عرصه گردشگری کل خاورمیانه می باشد. آخرین آماری که از بهترین مکان های مناسب برای تفریح و گردشگری در خاورمیانه گزارش شده است، جزیره کیش بعد از دبی و شرم الشیخ برترین مقصد گردشگران برای گذراندن تعطیلات خود بوده اند. جزیره کیش که به دلیل ظرفیت بالای جذب گردشگر آن، شاهد احداث تعداد زیادی هتل، مکان های تفریحی، رستوران ها و همچنین بسیار موارد دیگر است. همچنین می توانید مطلب آشنایی با هتل های شیک جزیره را مطالعه کنید که اگر قصد داشتید به کیش سفر کنید از قبل آمار و اطلاعاتی از هتل ها داشته باشید.در این مقاله کیش بریم می خواهد شما را با یکی از هتل های محبوب جزیره کیش یعنی هتل ویدا آشنا کند. این هتل از امکانات و محیط جغرافیایی بسیار مطلوبی برخوردار است که در ادامه مقاله بیشتر با این هتل آشنا خواهیم شد.

هتل ویدا کیش

مطالب مرتبط : آشنایی با هتل 5 ستاره میراژ کیش

نگاه کلی به هتل ویدا

هتل ویدا جزیره کیش از جمله هتل هایی می باشد که با پیشرفت اقتصاد جزیره و فراهم شدن امکانات برای جذب گردشگر، احداث آن شروع شد. به عبارتی پروژه هتل 5 ستاره ویدا در اویل سال 1394 برنامه ریزی شد و در اوایل سال 1396 بود که این هتل به بهره برداری رسید، در مورد ساختار کلی این هتل می توان  به اینکه هتل از 12 طبقه مجزا از هم تشکیل شده است. موقعیت مکانی این هتل در شمال شرقی جزیره است، معماری به کار رفته در این هتل علاوه بر اینکه با شرایط بومی و فرهنگی منطقه سازگار است از یک ظاهر مدرن در عین حال ساده برخوردار است، از جمله خاص ترین معماری های جزیره کیش است که با گذشت زمان هیچ گونه اثری از قدیمی بودن به خود نمی گیرد. همچنین می توانید با مطالعه مقاله کدام هتل کیش خوبه یک دید کلی از شرایط اقامت و کیفیت هتل های جزیره به دست آورید.

رزرو هتل ویدا کیش

مطالب مرتبط : معرفی هتل ایران کیش

امکانات هتل ویدا  

هتل ویدا از امکانات بسیار زیادی برخوردار است که به بررسی آنها می پردازیم. اول از همه هتل ویدا جزو هتل های نزدیک به دریای جزیره کیش است، بدین صورت که مسافران به راحتی می توانند برای داشتن یک تجربه دلنشین از فضای کنار دریا و ساحل مسیری در حدود 850 الی 900 متری را در یک مسیر مشخص و از قبل تعیین شده در کوتاه ترین زمان ممکن طی کنند. علاوه بر این مورد هتل ویدا به خاطر تازه ساخت بودن از امکانات و ویژگی های بسیار مدرن و به روزی برخوردار است که در برخی هتل های دیگر نمی توان مانند آن را مشاهده نمود، مانند باشگاه بدنسازی بسیار مجهز که از آخرین امکانات ورزشی برخوردار است و مسافران مقیم هتل می توانند به صورت رایگان از این باشگاه و امکانات آن استفاده کنند.

از دیگر سالن های ورزشی می توان به سالن بیلیارد اشاره نمود که برای کسانی که علاقه به این بازی جذاب و فکری دارند بسیار مناسب می باشد، این سالن که به صورت مجزا احداث شده است گزینه مناسبی است که وقت فراغت خود را سپری کنید. مانند مورد قبل این سالن نیز برای کسانی که مقیم هتل هستند، رایگان می باشد. همچنین شما می توانید بخشی از زمان خود را در لابی بسیار شیک و جذاب این هتل سپری کنید. اگر به سراغ وعده های غذایی و منو این هتل برویم خواهیم دید که منو این هتل در 3 وعده غذایی یعنی صبحانه، ناهار و شام بسیار متنوع می باشد و از جمله غذاهای دریایی، بومی و ایرانی را شامل می شود، کافی شاپ هتل ویدا هم در جای خود همتراز رستوران آن می باشد، فضای بسیار آرامش بخش و دلنشین کافی شاپ هتل ویدا از ویژگی های برجسته آن می باشد.

اقامت در هتل ویدا کیش

مطالب مرتبط : آشنایی با هتل داریوش کیش

تنوع اتاق های هتل ویدا

اتاق هایی که شما می توانید در این هتل رزرو کنید در چند دسته بندی قرار دارد شما می توانید بر اساس امکانات، منظره و ظرفیت رزرو کنید، همچنین قیمت های رزرو اتاق این هتل نیز بر اساس امکانات فرق می کند. دسته بندی اتاق ها بدین صورت است که شما می توانید در دسته های اتاق های استاندارد، رویال، رویال استاندارد، جکوزی دار و اتاق های رو به دریا رزرو کنید. که هر یک از این دسته بندی ها  زیر مجموعه ای از ظرفیت هایی را دارند که بدین صورت است اتاق های دو تخته، سه تخته و اتاق های کانکت می باشد. آدرس دقیق این هتل بدین صورت است: کیش – بلوار موج جزیره .

رزرو هتل ویدا کیش

شماره تلفن هتل ویدا کیش : 44420073-076

شماره تلفن رزرو هتل ویدا کیش : 09368513555

کلام آخر

هتل ویدا از جمله هتل های خوب جزیره کیش می باشد که مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند، تجربیات بسیار خوبی در رابطه با این هتل داشته اند. در آخر اگر این مطلب برای شما مفید بود می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.