معرفی و امکانات هتل گامبرون | کیش

جاذبه های گردشگری بخش جنوبی کشور ایران که از ظرفیت های گردشگری بسیار بالایی برخوردار است، یکی از بهترین مناطقی که برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار پیشنهاد می شود. استان هرمزگان به همراه جاذبه های گردشگری آن از جمله استان های مقصد مسافران و گردشگران می باشد، در کل جنوب ایران به دلیل همسایگی با دریا و آب های آزاد خیلی از ویژگی های برجسته یک منطقه به عنوان یک مقصد برتر گردشگری را دارا می باشد.

یکی از همین قطب های گردشگری در استان هرمزگان، جزیره کیش می باشد. این جزیره با قرار گرفتن در شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان، ارتباط مستقیمی با آب های آزاد دارد و در خلیج فارس واقع شده است. جزیره کیش در حدود 92 کیلومتر مربع مساحت دارد و تا آخرین سر شماری که از این جزیره انجام گرفته جمعیت این جزیره در حدود 39 هزار نفر می باشد

به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار غنی سالانه بیش از چند میلیون مسافر و گردشگر از این جزیره بسیار زیبا دیدن می کنند. از جمله مطرح ترین این ویژگی های جزیره می توان به رستوران ها وغذاخوری ها مجهز، هتل های بسیار بزرگ و در ظرفیت بالا و همچنین مراکز خرید و تجاری که در اکثر نقاط جزیره پراکنده شده است. در این مقاله کیش بریم به بررسی یکی از هتل های جزیره کیش، یعنی هتل گامبرون می پردازیم و از همه جوانب مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین می توانید هتل های رو به دریای جزیره کیش را مطالعه کنید.

محیط داخلی هتل گامبرون

هتل گامبرون

هتل گامبرون کجاست؟ از کجا می توانیم به هتل گامبرون دسترسی پیدا کنیم؟ قیمت رزرو اتاق در هتل گامبرون چند است؟ ممکن است در ابتدای صحبت از یک هتل همه سوالاتی که در قسمت بالا درج شدند برای کسانی که قصد اقامت در هتل گامبرون را دارند، ایجاد شود، این یک امر طبیعی است که قبل از این که به یک منطقه و یا اقامتگاه سفر کنید بخواهید در مورد آن بیشتر اطلاعات کسب کنید. در مورد مسافران هتل گامبرون هم این موضوع هست ولی اصلا نگران نباشید در توضیحاتی که در ادامه مقاله بیان خواهد شد، میتوانید پاسخ همه سوالات خود را نسبت به این هتل پیدا کنید.

مطالب مرتبط : کدام هتل کیش استخر دارد؟

اول از همه از علت نامگذاری هتل به گامبرون شروع کنیم، اگر با تاریخ این منطقه کمی آشنایی داشته باشید متوجه خواهید شد که بندر عباس، بندری همجوار با جزیره کیش در گذشته برای مدتی نسبتاً طولانی در دست پرتغالی ها و لشکر آنها تسخیر بود ولی بعدها با به روی کار آمدن شاه عباس صفوی بر روی تخت پادشاهی، لشکر پرتغالی ها را از این منطقه بیرون کرد و بر آنها ممنوعیت ورود قرار داد، بعد از این حرکت بود که نام بندر به بندر عباس تغییر یافت. نام این هتل هم از نام قدیمی همین بندر گرفته شده است و به نوعی سمبلی از تاریخچه منطقه است و برای نامگذاری بر روی یک هتل مناسب و معقول می باشد.

برسیم به ساختار هتل گامبرون و ظرفیت های آن، پروژه احداث هتل گامبرون در اواسط سال 1393 بود که استارت خورد و در اواخر سال 1395 به طور رسمی افتتاح شد و برای استفاده عموم مسافران کاملاً باز شد. هتل گامبرون در مساحتی حدودی 9500 متر احداث شده است، ساختار ساختمان هتل بدین صورت است که در دو ساختمان مجزا از هم ولی به صورت پیوسته و یکپارچه ساخته شده است. هتل گامبرون در کنار میدان ساحل جزیره واقع شده است. همچنین می توانید مطلبی در مورد معرفی هتل های شیک جزیره کیش مطالعه کنید.

فضای باز هتل گامبرون

مطالب مرتبط : آشنایی با هتل پارمیدا، کیش

 اگر بخواهیم در در مورد آدرس آن به صورت کلی حرف بزنیم، هتل گامبرون را می توان در مرکز کیش در نظر گرفت و همین برای یک هتل بسیار با ارزش است چون می تواند به مراکز تجاری و خرید، مراکز تفریحی و رستوران ها بسیار دسترسی خوبی داشته باشد و مسافران مقیم هتل بتوانند با صرف کمترین زمان ممکن به این موقعیت های کیش دسترسی داشته باشند بدون اینکه حتی به ماشین و یا هر گونه وسیله نقلیه نیاز داشته باشند. اگر به دنبال جایی در کیش برای صرف صبحانه هستید می توانید مقاله کیش کجا صبحانه بخوریم را مطالعه نمایید.

امکانات هتل گامبرون

در مورد امکانات هتل گامبرون موارد بسیاری موجود می باشد که در این مقاله به صورت خلاصه به آنها خواهیم پرداخت. هر دو ساختمان هتل گامبرون دارای امکانات یکسانی می باشند و هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند. ساختمان های هتل به صورت کلی و باهم دارای 170 اتاق و تعداد 500 تختخوابی هست، به خاطر ظرفیت بالای همین هتل شما حتی می توانید در روزهای تعطیل و شلوغ جزیره در این هتل اتاق خالی رزرو کنید و این یکی از نقاط قوت هتل گامبرون می باشد.

لابی هتل با معماری خاص خود و همچنین ظرفیت بالا در حدود 110 نفر یکی دیگر از امکانات خوب هتل می باشد، رستوران و کافی شاپ هایی که در لابی تشکیل شده اند، شبانه روز آماده هستند تا برای مسافران خدمات ارائه دهند. منوهای رستوران و کافی شاپ هتل بسیار متنوع می باشد و شما می توانید غذاهای ایرانی، بومی منطقه، فرنگی و انواع نوشیدنی های مختلف را با بهترین کیفیت امتحان کنید.

لابی هتل گامبرون

مطالب مرتبط : کدام هتل کیش بهتره

علاوه بر رستوران های لابی، مجموعه های غذاخوری در فضای سبز هتل با ظرفیت بالای 70 نفر به نام رستوران نان و نمک پدید آمده است و کسانی که علاقه مند هستند می توانند وعده غذایی خود را در این محیط دلنشین صرف کنند. همچنین بخش هایی را برای گذراندن اوقات فراغت مسافران پدید آمده است به عنوان مثال سالن بیلیارد که در متراژ 80 متر و 3 میز بیلیارد ایجاد شده است واگر علاقه مند به این بازی هستید می توانید از طریق لابی به این سالن منتقل شوید. بخش هایی در لابی هتل به صورت غرفه پدید آمده است که کاربری های مختلفی مانند لوازم بهداشتی و پوشاک، آرایشگاه مردانه، عکاسی و شکلات فروشی از جمله این غرفه های لابی می باشد.

شماره رزرواسیون : 07644425064

شماره پذیرش : 07644472173

اتاق ها و قیمت هتل گامبرون  

تنوع در میان اتاق های هتل بسیار مناسب و زیبا می باشد و بسته به تعداد نفرات شما و منظره اتاق مورد نظر می توانید اتاق رزرو کنید. قیمت رزرو هم با همین ویژگی ها یعنی ظرفیت اتاق، امکانات اتاق و منظره آن می تواند متفاوت باشد ولی برای ساده ترین اتاق که همان دو نفره می باشد قیمت ها از 150 هزار تومان شروع می شود.

رزرو اتاق هتل گامبرون

کلام آخر

هتل گامبرون از جمله هتل های خوب در جزیره کیش می باشد که اگر قصد دارید به کیش سفر کنید پیشنهاد می کنیم به این هتل هم مراجعه کنید، ظرفیت بالای این هتل سبب شده است که شما می توانید در زمان های مختلف با توجه به برنامه سفر خود در این هتل اتاق رزرو کنید.

 

 

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.