هتل آبادگران کیش

معرفی هتل آبادگران کیش

جزیره کیش، یکی از قطب های گردشگری در شهرستان بندر لنگه، استان هرمزگان که سالانه میلیون ها گردشگر از خارج و داخل ایران به این جزیره سفر می کنند. جزیره کیش که در حدود 90 کیلومتر مربع خشکی دارد از مناطق آزاد در کشور ایران محسوب می شود که مسافران با مراجعه به این جزیره می توانند از برند های خارجی و همچنین برند های داخلی با قیمت های نسبتاً کم دیدن کنند. جزیره کیش به دلیل قرار گیری و همسایگی با آب های آزاد خلیج  فارس از جمله مقصد های گردشگران می باشد، گردشگرانی که بیشتر فصل های سال را به دلیل آب و هوای مطلوب و مساعد به این جزیره می آیند. علاوه بر منطقه آزاد بودن جزیره، به دلیل وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی بسیار متنوع همیشه برای مسافران و گردشگران حائز اهمیت می باشد. رستوران ها، پارک های تفریحی و هتل ها از جمله امکانات رفاهی و تفریحی جزیره می باشد.

در این مقاله از کیش بریم قصد داریم به معرفی یکی از هتل های جزیره کیش بپردازیم، هتلی که در کنار هتل های دیگر و اقامتگاه ها از امکانات و ویژگی های خاصی بهره مند است. هتل آبادگران که در ادامه مقاله بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

مطالب مرتبط : معرفی و امکانات هتل گامبرون

موقعیت مکانی هتل آبادگران

اول از همه ابتدا با موقعیت مکانی هتل آبادگران آشنا شویم، هتل آبادگران کجای جزیره است؟ مسیرهای دسترسی به آبادگران از کدام طرف است؟ آیا به مراکز تجاری و تفریحی نزدیک است یا خیر؟ پاسخ همه این سوالات را قرار است در این مقاله برای شما پاسخ دهیم.

هتل آبادگران در خیابان پروین اعتصامی کیش واقع شده است. پروژه احداث این هتل در اواخر سال 1379 استارت خورد و در اواسط سال 1382 به صورت رسمی افتتاح شد و فعالیت خود را شروع کرد. یکی از ویژگی های برتر هتل آبادگران همین موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد، می باشد. چون از طرفی با خطوط ساحلی کیش بسیار نزدیک است و از طرف دیگر به مراکز تجاری و تفریحی بسیار دسترسی راحت و آسانی دارد. از بازارهای مهم جزیره یعنی بازار کیش مال تا هتل آبادگران در حدود یک کیلومتر فاصله است و اگر قصد دارید با وسیله نقلیه از این بازار دیدن کنید، کلاً 2 دقیقه از وقت شما را می گیرد این یک امتیاز خوب برای دسترسی هتل می باشد. اگر علاقه مند به آشنایی با مراکز تجاری جزیره کیش می باشید، می توانید مقاله بهترین مراکز خرید در جزیره کیش را مطالعه کنید.

از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری جزیره یعنی کشتی یونانی تا هتل آبادگران در حدود 20 دقیقه از وقت شما را میگیرد و می توانید به سادگی از طریق وسیله نقلیه شخصی یا عمومی از این کشتی دیدن کنید. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با کشتی یونانی می باشید می توانید مقاله عروس مرده کیش، کشتی یونانی را مطالعه نمایید.

همچنین هتل آبادگران با بازار عرب ها در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد که می توان نزدیک فاصله بین بازار عرب ها و یک هتل نامگذاری کرد، مسافران می توانند با وسیله نقلیه تنها با 15 دقیقه را صرف کنند تا به این بازار قدیمی و دیدنی دسترسی داشته باشند.

دسترسی هتل آبادگران

مطالب مرتبط : مراکز خرید کیش

آشنایی مقدماتی با هتل آبادگران

هتل آبادگران از جمله هتل های قدیمی و با سابقه جزیره کیش می باشد. این هتل کلا 3 ستاره می باشد و در سال افتتاح خود از جمله هتل های لوکس و پیشرو جزیره کیش بود و اکنون نیز با تعمیرات و بازسازی هایی که در سال 1397 انجام دادند، باز هم در لیست بهترین هتل های جزیره کیش قرار گرفت و اکنون نیز ما شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی در این هتل می باشیم.

امکانات هتل

هتل آبادگران کیش امکانات بسیار زیاد و متنوعی را دارا است و هر ساله در نظرسنجی های انجام گرفته از کسانی که در این هتل اقامت داشته اند، نزدیک به 95 درصد از آنان از امکانات و شرایطی که هتل در اختیار آنان قرار داده بود، بسیار راضی بودند. ساختمان هتل آبادگران به صورت ساختار ویلایی احداث شده است، تعداد اتاق های این هتل به صورت کلی 76 باب واحد اقامتی با ظرفیت 250 تخت می باشد. از مکان های رفاهی و دیدنی هتل می توان به رستوران و غذاخوری، کافی شاپ و پارکینگ اشاره کرد که در ادامه بیشتر درباره این مکان ها توضیح خواهیم داد.

رستوران هتل آبادگران

رستوران هتل آبادگران از جمله جاهای خوب این هتل می باشد که می توانید برای صرف غذا حضور داشته باشید. ظرفیت کلی این رستوران در حدود 130 نفر است، در منو این رستوران شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و بومی جزیره کیش را مشاهده کنید.

رستوران هتل آبادگران

کافی شاپ

از جمله جاهای دنج هتل آبادگران که می توانید ساعاتی را در آرامش سپری کنید، کافی شاپ این هتل می باشد. علاوه بر آرامش و دلگرمی که در فضا و محیط داخلی کافی شاپ موجود است، شما می توانید از منوی بسیار متنوع با انواع نوشیدنی های سرد و گرم حق انتخاب داشته باشید. در کل یک محیط بسیار خوبی در هتل است که می توانید در وقت فراغت خود از این مکان دیدن کنید.

کافی شاپ هتل آبادگران

تنوع در اتاق ها وسرویس

اتاق هایی که هتل آبادگران برای شما در نظر میگیرد در انواع دسته بندی ها موجود است و شما می توانید بر حسب امکانات، ظرفیت و منظره آن از بین اتاق ها انتخاب کنید. لیست اتاق هایی که آبادگران برای مسافران خود ارائه می کند بدین صورت است که اتاق ها در دسته های دوتخته، سه تخته و چهار تخته آماده هستند.

علاوه بر اتاق ها سوئیت هایی تحت عنوان آپارتمان نیز موجود هستند که مانند اتاق های هتل در دسته بندی دو تخته تا شش تخته موجو می باشد. برخی از اتاق ها هم که هستند به نام ویلایی که تنها ظرفیت آن پنج تخته می باشد و شما می توانید از بین هریک اتاق مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنید.

رزرو اتاق در هتل آبادگران

هزینه اقامت در هتل آبادگران

قیمت های هتل آبادگران نسبت به هتل های اطراف کمی ارزان تر است و این اصلی ترین دلیل برای حضور خیلی از مسافران و گردشگران در این هتل می باشد. هزینه یک روز اقامت در هتل آبادگران از 400 هزار تا بالای 2 میلیون تومان می باشد. بستگی به ظرفیت و امکانات اتاق دارد.

مطالب مرتبط : هتل های رو به دریای جزیره کیش

کلام آخر

هتل آبادگران از جمله هتل های خوب جزیره کیش می باشد که به دلیل هزینه اقامت نسبتاً پایین مورد توجه بیشتر مسافران و گردشگران قرار می گیرد، اگر برای شما هم هزینه رزرو هتل در جزیره کیش مهم است ما هتل آبادگران را به شما پیشنهاد می کنیم. در آخر اگر این مقاله برای شما مفید بود می توانید با اطرافیان به اشتراک بگذارید و نظرات خود را برای ما بنویسید.

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.