اقامت در هتل پالاس

آشنایی با هتل پالاس | جزیره کیش

جزیره کیش از زیباترین مکان های گردشگری واقع در ایران که سالانه میلیون ها توریست داخلی و خارجی از این منطقه دیدن می کنند. ویژگی های گردشگری و جغرافیایی سبب شده است که این جزیره بعد از دبی و شرم الشیخ به سومین قطب گردشگری پربازدید در منطقه تبدیل شود. این جزیره که در آبهای آزاد خلیج فارس قرار دارد از سمت جنوب با کشور امارات متحده عربی و از سمت شمال با ایران همسایگی دارد، البته همسایگان دیگری نیز مانند عربستان، بحرین و قطر را در سمت غرب و جنوب غربی خود دارد و فاصله نسبتاً زیادی با این کشورهای همسایه دارد.

جزیره با مساحتی در 90 کیلومتر مربع در شهرستان بندر لنگه، استان هرمزگان واقع شده است که با نزدیکترین تنگه یعنی تنگه هرمز 1 ساعت فاصله زمانی دارد. در مورد جغرافیای جزیره هم می توان به داشتن صخره های مرجانی و جزیره های بسیار کوچک اطراف خط ساحلی خود اشاره کرد. همچنین برخلاف بقیه جزیره های جنوب ایران که سطح ناهمواری و تپه ای دارند، جزیره کیش به صورت کاملا صاف و هموار واقع شده است و همین مورد سبب تبدیل این جزیره به یکی از قطب های گردشگری شده است.

آب و هوای جزیره بیشتر اوقات خشک و استوایی است. شما می توانید در اکثر فصل های سال رطوبت نسبی را در شرایط جوی جزیره احساس کنید. در کل اگر بخواهیم آب و هوای جزیره را در یک دسته بندی جوی قرار دهیم، آب وهوای گرم و خشک است که بیشتر اوقات در جزیره غالب است.

اما در این بخش از مقاله، کیش بریم یکی از هتل های جزیره را انتخاب کرده است تا شما را با آن آشنا کند، هتلی در دل جزیره کیش با موقعیت مکانی بسیار عالی و همچنین دسترسی سریع به سواحل شنی و مرجانی جزیره از جمله بهترین هتل های جزیره می باشد. اگر علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در مورد هتل های جزیره می باشید، پیشنهاد می کنیم مقاله کدام هتل کیش خوبه را حتما مطالعه نمایید، می تواند کمک شایانی در ارائه اطلاعات هتل های جزیره کیش به شما کند. در ادامه مقاله به معرفی هتل پالاس جزیره کیش می پردازیم و قصد داریم شما را با امکانات و خدماتی که هتل برای مشتریان انجام می دهد، آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.  

هتل پالاس کیش

مطالب مرتبط : معرفی و امکانات هتل گامبرون

هتل پالاس

هتل پالاس از جمله هتل های خوب جزیره کیش می باشد که دسترسی بسیار عالی و امکاناتی فوق العاده دارد، هتل پالاس در زمینی به مساحت حدود 10 هزار متر مربع واقع شده است که در زمستان سال 1400 با تعداد 240 واحد اتاق به صورت رسمی افتتاح شده است. هتل پالاس، هتلی پنج ستاره می باشد که در میان سایر هتل های جزیره آن را متمایز می کند. فضا و محیط داخلی هتل به همراه لابی بسیار زیبا و شیک آن هر مسافری را مجذوب خود می کند. 

مطالب مرتبط : معرفی هتل آبادگران

موقعیت مکانی هتل پالاس

آدرس دقیق هتل پالاس بدین صورت است که بین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است و شما می توانید از جاذبه های با شکوه نزدیک هتل دیدن کنید. جاذبه هایی مانند صخره خرچنگ ها، باغ پرندگان، مرکز بولینگ، ساحل کلوپ تفریحات دریایی مارینا و همچنین ساحل مرجان از جمله بهترین مکان ها می باشند که مسافران و گردشگران می توانند برای تفریح و گذراندن اوقات خود از آن دیدن کنند. از همه مهمتر، فاصله این هتل تا ساحل نیلگون کیش 1.5 کیلومتر است و مسافران به راحتی می توانند حتی به صورت پیاده از هتل به سمت ساحل حرکت کنند و از زیبایی های ساحل کیش، آب و هوای بی نظیر آن به همراه منظره بی نظیر بهره مند شوند. 

هتل پالاس

امکانات هتل پنج ستاره پالاس

هتل پنج ستاره پالاس، همان طور که از عنوانش پیداست به دلیل پنج ستاره بودن از امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی برخوردار است، شرایط و خدماتی که این هتل برای مسافران فراهم می کند بسیار با کیفیت است. از جمله این امکانات به خصوص می توان به داشتن یک استخر بزرگ به همراه وسایل تفریحی آبی و یک سینمای بزرگ با ظرفیت 270 نفر، اشاره کرد. امکانات ذکر شده را شما در کمتر هتلی می توانید مشاهده کنید و فقط بخشی از امکانات و تجهیزات هتل می باشد. در ادامه مقاله بیشتر به موارد خواهیم پرداخت.  

هتل پالاس کیش

مطالب مرتبط : هتل های رو به دریای جزیره کیش

استخر بزرگ هتل پالاس

استخر بزرگ هتل پالاس همان طور که گفته شد از ویژگی های برجسته هتل می باشد. دلیل این هم به خاطر معماری و ساختار استخر هتل است که تا این حد جذاب و زیبا نشان می دهد. ساخته شدن استخر به صورت سر ریز و همچنین وجود تجهیزاتی مثل انواع سرسره ها و ایجاد یک آبشار مصنوعی از شرایط و امکانات استخر هتل پالاس می باشد. 

استخر هتل پالاس

 

سینمای هتل پالاس

از جمله بهترین مکان هایی که می توانید در هتل پالاس مشاهده کنید، سینمای بزرگ و چند منظوره هتل می باشد که با ظرفیت 270 نفر به همراه بهترین و به روزترین سیستم های صوتی و تصویری، یک مکان و سالن بسیار زیبا می باشد که می توانید در فضای هتل از آن بازدید به عمل آورید. 

رزرواسیون اتاق در هتل پالاس

اتاق های هتل پالاس از بهترین و مناسب ترین تجهیزات رفاهی برخوردار است، این اتاق ها که در تعداد ظرفیت های متنوعی تشکیل شده است با طراحی زیبا و دیزاین خارق العاده فضایی آرامش بخش همراه با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران رقم می زند. بیشتر اتاق های اقامتی هتل در طبقات آخر قرار دارد و مسافران می توانند از منظره بی نظیری که اکثر نقاط جزیره کیش را شامل میشود، نهایت استفاده را بکنند. قیمت رزرو اتاق در هتل پالاس با توجه به ظرفیت ها، منظره و طول زمان اقامت متفاوت است ولی اگر بخواهی میک هزینه اولیه برای رزرو اتاق در هتل پالاس بیان کنیم، از 1.5 میلیون تا چند میلیون بیشتر در این هتل می توانید رزرواسیون داشته باشید. اگر می خواهید از طریق تلفنی با هتل ارتباط داشته باشید می توانید شماره های تماس را از مقاله شماره تماس هتل های کیش مطالعه کنید. 

رزرواسیون هتل پالاس

کلام آخر

هتل پالاس از بهترین هتل های شیک جزیره می باشد که اگر قصد دارید به کیش سفر کنید می توانید در این هتل اقامت کنید. در آخر اگر این مقاله برای شما مفید بود می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید. 

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.