اقامت در هتل آریان کیش

معرفی هتل آریان | جزیره کیش

جزیره کیش در سال های اخیر با امکانات رفاهی و خدماتی، بستری مناسب را برای حضور میلیون ها گردشگر را فراهم کرده است، شاید خودتان هم در رسانه ها شنیده باشید که در ایام تعطیلات ازدحام مردم در صف سفر به کیش بیش از اندازه است. تا حدی که دیگر برخی از هتل های جزیره اتاق خالی برای رزرواسیون نداشته باشند. همجواری کیش با آب های خلیج فارس و موقعیت جغرافیایی آن، این جزیره را از دیر باز در دید مردم قرار داده است.

جزیره کیش را می توان از جمله جزیره های مسطح و هموار شهرستان بندرلنگه دانست. به سبب همین امر فرودگاهی در شمال جزیره ساخته شده است که سفر به این منطقه را خیلی ساده تر و آسان تر می کند. کیش در سال های اخیر به دلیل جاذبه های طبیعی و ظرفیت بالا در بحث گردشگری به صورت رسمی منطقه آزاد شناخته شد و از آن به بعد مراکز تجاری متعددی با برند های خارجی در جزیره شکل یافتند که کمک شایانی به اقتصاد و جریان تجاری جزیره کرد.

اغلب مسافران با اینکه برای گذراندن تعطیلات خود به کیش سفر می کنند ولی باز هم نیم نگاهی به خرید از مراکز تجاری کیش دارند، ممکن است قیمت ها در جزیره کیش به نسبت سایر مناطق کمی ارزان تر باشد ولی با این حال برخی محصولات برند و اجناس های خارجی نیز موجود هستند که در نوع خودشان گران محسوب می شوند.

هتل آریان کیش

مطالب مرتبط : بهترین مراکز خرید در جزیره کیش

اگر از بحث مراکز تجاری کیش خارج شویم، میرسیم به تفریحات جزیره که برای خود طرفداران زیادی دارد. تفریحات دریایی کیش از جمله محبوب ترین تفریحات جزیره می باشد که شاید بتوان گفت بیش از نصفی از مسافران ترجیح می دهند تفریحات روزانه کیش را در پارک های آبی و مراکز تفریحی آبی بگذارند.

خارج از مراکز تفریحی، شاید از خودتان سوال بپرسید کیش کجا غذا بخوریم؟ رستوران ها و غذاخوری های بسیاری در کیش ایجاد شده است که دارای انواع غذاهای ایرانی، خارجی و حتی غذاهای بومی می باشند و شما می توانید با مراجعه به این رستوران ها غذای دلخواه خود را سفارش دهید.

مطالب مرتبط : مرور بر رستوران های کیش| بهترین رستوران کیش

اما مسئله مهم در کیش، بحث اقامت است. بیشتر یا حتی می توان گفت همه مسافرانی که به جزیره کیش سفر می کنند برای اقامت خود یک هتل و یا سوئیتی را در نظر می گیرند. در این مقاله از سایت کیش بریم قصد داریم هتلی را برای شما معرفی کنیم که از امکانات خوب بهره مند است و خدماتی را که برای مسافران ارائه می کند در نوع خودش مطلوب است. هتل آریان از هتل های خوب جزیره که دسترسی فوق العاده آن سبب شده است که در میان مسافران و گردشگران محبوبیت داشته باشد، پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این هتل آشنا شویم.

هتل آریان

قبل از اینکه با امکانات و خدمات هتل آشنا شویم، بهتر است ابتدا یک شناخت کلی نسبت به این هتل داشته باشیم. هتل آریان در سال 1378 به صورت رسمی فعالیت و رزرواسیون خود را افتتاح کرد و از آن روز برای مشتریان خود خدمات اراده می کند. آدرس دقیق این هتل هم بدین صورت است که درست در میدان امیر کبیر جزیره کیش واقع شده است. ساختار هتل اینگونه است که در 2 طبقه و به همراه 72 واحد اتاق با ظرفیت های مختلف ساخته شده است. هتل آریان از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که تمام خدمات و شرایط رفاهی که برای مسافران ارائه می دهد با استاندارد های ایران و بین المللی سازگار است.

هتل آریان به دلیل قرار گیری در بافت شهری جزیره از هتل های روبه دریای جزیره کیش نمی باشد ولی دسترسی که هتل به مراکز تجاری و تفریحی برای شما به عمل می آورد سبب راحتی شما در خرید و دسترسی سریع به انواع رستوران ها و غذاخوری های جزیره می شود. در ادامه می پردازیم به امکانات و خدمات رفاهی هتل آریان.

اقامت در هتل آریان

مطالب مرتبط : معرفی و امکانات هتل گامبرون

امکانات هتل آریان

امکانت هتل آریان در نوع خودش مطلوب می باشد و در میان سایر هتل های 4 ستاره جزیره شرایط خوبی دارد. از کادر مجرب تا روم سرویس های 24 ساعتی که برای ارائه خدمات آماده است می توان به عنوان اصلی ترین خدمات هتل اشاره کرد. در ادامه مقاله به برخی از امکانات خاص این هتل اشاره شده است

محیط داخلی هتل آریان

مطالب مرتبط : مراکز خرید نزدیک هتل آریان کیش

رستوران هتل آریان

رستورانی که در هتل آریان تشکیل شده است دارای ظرفیت 120 نفری است و شما می توانید برای صرف وعده غذایی به این رستوران بروید. در منو این رستوران می توانید تنوع غذاهای ایرانی را به همراه غذاهای جنوبی و بومی ایران مشاهده کنید. فضای این رستوران آرامش بخش است و می توانید در کنار صرف غذای خود از آرامش محیط رستوران نهایت لذت را ببرید.

غذاخوری لابی هتل آریان

کافی شاپ و سفره خانه

کافی شاپ و سفره خانه ای که در ساختمان هتل واقع شده است یکی دیگر از مکان هایی است که می توانید در هتل مشاهده کنید. برنامه های شاد و گاهی زنده که در سفره خانه این هتل برگزار می شود فضا را برای شما صمیمی تر و دلپذیر تر می کند، همچنین می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به همراه دسر در منو کافی شاپ و سفره خانه مشاهده کنید.

سفره خانه هتل آریان

اتاق های هتل آریان

اتاق ها و سوئیت هایی که در هتل برای مسافران آماده شده است در ظرفیت ها و امکانات متفاوتی موجود است و مسافران می توانند بنا بر تعداد و نیاز های خود اتاق مناسب خود را رزرو کنند. ظرفیت اتاق های هتل آریان بدین صورت است که در تعداد 2 تخته، 3 تخته و اتاق های 4 تخته که همان خانوادگی است، ایجاد شده است. از امکانات اتاق ها می توان به داشتن تلویزیون، ماهواره، روم سرویس، مینی بار و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

رزرو اتاق در هتل آریان

هزینه رزرواسیون اتاق

هزینه رزرو اتاق در این هتل زیاد نیست و بستگی دارد به امکانات اتاق و ظرفیتی که مسافران درخواست دارند. ولی اگر بخواهیم قیمت پایه برای رزرو اتاق دو نفره در این هتل را اعلام کنیم شروع قیمت از 370 هزار تا نرخ های بالاتر موجود است. اگر قصد دارید در این هتل رزرو داشته باشید می توانید از طریق شماره های زیر با کادر هتل و مسئول اتاق ها ارتباط داشته باشید.

شماره تلفن هتل آریان کیش:   44467350-076

شماره تلفن رزرو هتل آریان کیش: 09368513555

کلام آخر

به صورت کلی هتل آریان را می توان از هتل های چهار ستاره و خوب کیش دانست که در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و مشتریان بسیار محبوب است. در آخر اگر این مطلب برای شما مفید بود می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.