کدام هتل کیش خوبه؟

جزیره کیش سالانه یکی از بیشترین تعداد مسافران را بین مناطق کشور است. این جزیره در همه فصول سال پذیرای مسافران از سراسر ایران و حتی خارج از کشور میباشد. ولی تعداد این مسافران معمولا در فصول گرم سال بیشتر است. این امر هم به دلیل تعطیل بودن مدارس و دانشگاه ها و تخفیف های تابستانی مراکز تفریحی و خدماتی این جزیره میباشد. البته لازم به ذکر است هوای جزیره کیش در فصل گرم شرجی میباشد ولی عده ای این شرایط را به جان میخرند. امروز در کیش بریم سعی میکنیم شما را برای انتخاب و رزرو یک هتل مناسب نسبت به شرایط شما در جزیره کیش راهنمایی کنیم. تا هیچ دغدغه ای برای انتخاب هتل قبل از سفر به این جزیره نداشته باشید. توجه کنید به صورت کلی زمان تحویل اتاق در جزیره کیش ساعت 2 بعد از ظهر و زمان تخلیه اتاق در این جزیره 12 ظهر میباشد. پس بهتر است زمان ورود و خروج خود از این جزیره را نسبت به این زمان هماهنگ کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های انتخابی از نظر مسافران این جزیره را به شما معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:لیست اسامی هتل های کیش همراه با آدرس

بهترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش

اگر شما علاقه مند به یک اقامت فوق العاده در جزیره کیش هستید. پس باید از بین هتل های پنج ستاره انتخاب کنید.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی از هتل های تازه تاسیس این جزیره به حساب می اید. که از سال 97 در این جزیره شروع به فعالیت کرد از همان سال پذیرای مسافران کثیری میباشد که به این جزیره می ایند. این هتل در دو ساختمان مجزا در 8 ظبقه و در 187 واحد با با ویویی بی نظیر از خلیج فارس آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. از امکانات هتل میراژ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی آسان به ساحل و دریای نیلگون خلیج‌فارس

صندوق امانات

مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)

خشک‌شویی

سالن بیلیارد

کرایه خودرو (بدون راننده)

فضای سبز اختصاصی

سالن کنفرانس

هتل پانوراما کیش

هتل-پاناروما

این هتل هم به‌تازگی آغاز به کار کرده است و در عرض مدت زمان کمی توانست نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند و یکی از بهترین هتل‌های کیش شود. هتل پانوراما اولین روزهای شروع سال 1398 در بلوار رودکی افتتاح شد. این مجموعه 15 طبقه مشتمل‌بر 267 واحد اقامتی است که در این واحدها امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

به‌دلیل قرار گرفتن این هتل در موقعیت مکانی بسیار منحصربه‌فرد می‌توانید در مدت زمان کمی به مراکز خرید مهم جزیره مانند سارینا 2 و زیتون بروید. یکی از ویژگی‌های هتل پانوراما این است که می‌توانید از این مکان تا هتل قدم بزنید و از زیبایی‌های این جزیره لذت ببرید. این مجموعه هم یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش محسوب می‌شود که امکانات بسیار عالی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل پانارومای کیش یکی دیگر از هتل های تازه تاسیس این منطقه است که در 15 طبقه و 267 واحد از سال 98 در این منطقه فعالیت می کند. این هتل علاوه بر امکانات داخل هتل دارای موقعیت بسیار مناسبی نیز در این جزیره است. به طوری که شما با پیاده روی کوتاه از این هتل میتوانید به مراکز خریدی مثل زیتون یا سارینای 2 دسترسی داشته باشید. از امکانات هتل پانارومای کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کافی‌شاپ

رستوران

مجموعه آبی

آژانس مسافرتی

مینی‌بار در اتاق‌ها

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش بهترین مجموعه اقامتی خاورمیانه به شمار می رود این هتل در دو مجموعه مجزا یکی در میان اب و یکی در ساحل فعالیت میکند بخشی از کف اتاق های این هتل شیشه ای میباشد تا بتوانید از کف اتاق دریا رو مشاهده کنید. در احداث این هتل از متریال هایی استفاده شده که کمترین آسیب را برای اکوسیستم این منطقه داشته باشید امکانات هتل مجلل کیش به این صورت است:

رستوران

سفره‌خانه سنتی

کافی‌شاپ

سالن کنفرانس

مجموعه ورزشی

اتاق بازی

مجموعه آبی

سرویس رفت‌و‌برگشت به جاهای دیدنی کیش

سالن کنفرانس

مطالب مرتبط:کیش کجا غذا بخوریم؟

 

هتل ویدا کیش

این هتل پنج ستاره در سال 96 در بلوار موج جزیره در 10 طبقه و 144 واحد اقامتی با امکانات رفاهی بالا در جزیره کیش شروع به فعالیت کرد. این مجموعه به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی و نزدیک به مکان هایی مانند پردیس دانشگاه شریف یا سالن همایش های بین المللی انتخاب مناسبی برای کسانی است که قصد سفر کاری دارند.

امکانات و خدمات ویژه هتل ویدا کیش:

رستوران

مرکز خرید

فضای سبز و پارک کودک

خدمات تشریفات ویژه

استخر، سونا و جکوزی

سالن ورزشی

سالن کنفرانس

هتل پارمیس کیش

هتل-پارامیس

هتل پارمیس کیش در 7 طبقه و 168 واحد یکی از هتل های پنج ستاره کیش است ک در سال 85  افتتاح شد ولی هنوز هم خدمات بروزی را اعطا میکند. این دریا متاسفانه با دور بودن از ساحل دارای منظره دریا نمیباشد ولی دارای فاصله کمی از پردیس 1 و 2 میباشد. از امکانات هتل پارمیس میشود به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران

سالن کنفرانس و اجتماعات

پارکینگ

مرکز خرید

تاکسی‌سرویس

بوفه صبحانه

کافی‌شاپ

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل پارمیس کیش جدید ترین هتل 5 ستاره احداث شده در جزیره کیش میباشد. این هتل در سال 99 در 171 واحد و 14 طبقه شروع به فعالیت کرد. یکی از بهترین ویژگی هایی این هتل نزدیک بودن ان به ساحل خلیج فارس میباشد.به طوری که شما میتوانید صدای موج دریا را در این هتل بشنوید. امکانات هتل پارمیس پلاس کیش دارای امکانات زیر میباشد:

مینی‌بار در هر اتاق

اینترنت رایگان

صندوق امانات

آتلیه

ترانسفر رفت‌وبرگشت

استخر، سونا و جکوزی

سالن کنفرانس

 هتل مارینا کیش

هتل-ماریانا

هتل مارینای کیش به دلیل معمار خاص و موقعیت مکانی بسیار خوب و امکانات فوق العاده یکی از بهترین هتل ای جزیره کیش می باشد. شما در این هتل امکان دوچرخه سواری و غواصی و تفریحات آبی جت اسکی و و کلوب ورزشی میباشد. شما در این هتل می توانید منظره اتاقتان را بین ویو دریا و پارک ماریانا انتخاب کنید. یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش نیز در این هتل قرار دارد البته استفاده از این رستوران برای عموم آزاد است.

از امکانات هتل مارینا کیش می توان به این موارد اشاره کرد:

استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا و زمین تنیس

فودکورت ساحلی

استقبال فرودگاهی

صبحانه و ناهار بوفه

اینترنت پرسرعت

سالن بدن‌سازی

مطالب مرتبط:هتل های رو به دریای جزیره کیش

 

حرف آخر

در این مطلب ما شما را با بهترین هتل های جزیره کیش آشنا کردیم. امیدواریم با کیش بریم همراه بوده و مطالب سایت مورد قبول شما عزیزان واقع گردد.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.