معرفی هتل ترنج کیش

از پر طرفدار ترین و زیبا ترین هتل های کیش، هتل ترنج کیش است. سوئیت های این هتل روی آب هستند با کف شیشه ای که می توانید با نگاه کردن به زیر پای خود شاهد زندگی فرا نشیب موجودات رنگا رنگ دریایی باشید. با کیش بریم همراه باشید تا شما را با هتل رویایی ترنج آشنا کنیم.

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج اولین هتل دریایی است که بر روی آب های خلیج فارس واقع شده است. این هتل در شمال غربی جزیره کیش در 100 واحد اقامتی با سوئیت های روی آب با دریچه ای در کف می تواند اقامتی رویایی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

سوئیت های اقامتی هتل ترنج با دو مدل سوئیت اقامتی که به صورت ساحلی و دریایی هستند میزبان گردشگران است که گردشگران می توانند به آسانی به تفریحات دریایی، ساحل خلیج فارس و… دسترسی پیدا کنند.

اگر به دنبال منحصر به فرد ترین هتل کیش برای گذراندن ماه عسل خود می گردید حتما هتل رویایی ترنج را برای گذراندن بهترین روز های خود انتخاب کنید. چشم انداز تمام اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج رو به دریا است که می توانید از زیبایی بکر و بی پایان خلیج فارس لذت ببرید.

آدرس هتل پنج ستاره ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج در استان هرمزگان کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج واقع شده است.



اتاق های هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش با اتاق های دو تخته  روبه دریا با تخت های دبل و تویین با حمام شیشه ای، اتاق دو تخته غربی با منظره دل انگیز خلیج فارس با پنجره های بزرگ، اتاق دو تخته ترنج با دو تخت تک نفره، سوئیت امپریال از گران قیمت ترین سوئیت های ترنج است که دارای مجهز ترین امکانات نظیر جکوزی در بالکن با منظره بی پایان دریا است و… تشکیل شده است.

اتاق های هتل ترنج کیش

هزینه اقامت در هتل ترنج کیش

لیست قیمت های یک شب اقامت در هتل های ترنج در بهار سال 1401 به صورت زیر است:

  • اتاق رو به دریا هافبرد 6200 شش میلیون دویست هزار تومان
  • سوئیت چهار نفره امپریال هافبرد 17200 هفده میلیون دویست هزار تومان
  • سوئیت سه نفره رویال رو به ترنج 5000 پنج میلیون تومان
  • سوئیت دو نفره رویال رو به غرب هافبرد 8400 هشت میلیون و چهار صد هزار تومان

 

امکانات هتل پنج ستاره ترنج کیش

از امکانات هتل ترنج کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینترنت
  • صبحانه
  • پارکینگ اختصاصی
  • خدمات نگهداری کودک
  • ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان
  • خدمات تشریفات ویژه
  • اتاق بازی
  • مجموعه کامل ورزشی
  • آتلیه عکاسی و… از جمله امکانات هتل پنج ستاره ترنج به شمار می روند.

 جاذبه های نزدیک هتل ترنج کیش

با رزرو هتل های ترنج کیش اقامتی رویایی و غیر قابل توصیف روی آب های نیلگون خلیج فارس خواهید داشت. این هتل از آن دسته هتل های بی نظیر در خاور میانه است که علاوه بر طراحی زیبا  موقعیت مکانی فوق العاده ای نیز دارد که دسترسی آسان به مراکز خرید، مراکز تفریحی، مکان های دیدنی، مکان های تاریخی و… دارد، علاوه بر دسترسی آسان این هتل سرویس رفت و برگشت روزانه در اختیار مشتریان قرار می دهد تا رفاه هر چهع بیشتر را برای مسافر به ارمغان آورد.

هتل ترنج کیش

نظرات کاربران در رابطه با هتل پنج ستاره هتل ترنج کیش

محمد روح الامین: سیار زیبا و عالی بوده،ارامشی بی نظیر،رستوران واقعا عالی،مخصوصا بوفه صبحانه،برخورد مهمانداران فوق العاده،لمکده بسیار زیبا و عالی،سلف ناهر محشر بوده واقعا واسه کسایی که میتونن برن حتما توصیه میکنم که اونجا رو امتحان کنن

امیر محمدی: رخورد کارکنان خیلی گرم و صمیمی و فضای هتل هم منحصر به فرد بود. نکته منفی کمتر به چشم میخورد. ترانسفر هتل برنامه ریزی شده و خوب بود. اتاق رو به دریا منظره زیبایی از خلیج فارس داشت.

هدا: هتل خوب و متفاوت با صبحانه و ناهار و شام خوبی بود در گذشته ، ما ازشون سوییت ماه عسل گرفتیم که خیلی شیک برامون تزیین کرده بودن و کیک و کلی گل و…. توی اتاق بود اون زمان کیفیت همه چیز خوب بود. بعد از اون رفتیم تو این دو سال بعد دیگه ی مقدار افت کردن. به نظرم نیاز نیست آیتمهای صبحانه اون همه زیاد باشه.در هر صورت یه سری چیزها همیشه نیازه باشه. اما اگر ب جاش روی تازگی و کیفیت مواد صبحانه کار کنن بهتره تا تنوع. یک عده فقط روی میزهاشون بیخود از مواد صبحانه پر میکردن و ببشترش رو فقط دست خورده رها میکردن. امیدوارم روزی همه چشم سیر بشیم. علاوه بر دل سیر. اتاقها بسیار ارام و با منظره عاای هستن. فضای هتل ارومه. توی محوطه چند مدل بازی و سرگرمی هست. اگر نیاز به ریلکس کردن دارید تشریف ببرید

سید: حسن اصلی دریایی بودن هتل بود. هرروز با صدای دریا و پرندگان دریایی همراه بودیم. ساحل تمیز و در دسترس برخورد و عملکرد پرسنل در همه محیط ها عالی بود. سرویس دهی و خانه داری عالی بود. تنوع غذاها و ارائه عالی بود. رعایت پروتکل ها و اهمیت به بهداشت خیلی خوب بود.

کلام آخر

در این مطلب با کیش بریم شما را با هتل پنج ستاره ترنج  آشنا کردیم. این هتل یکی از پر طرفدار ترین و رویایی ترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود. امیدواریم با کیش بریم همراه بوده و مطالب سایت مورد قبول شما عزیزان واقع گردد.

درباره “معرفی هتل ترنج کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.