آشنایی با هتل شایگان کیش

جزیره کیش یکی از شهر های پر رفت آمد و توریستی ایران است به گونه ای که سفر به این جزیره زیبا خیلی رایج شده است.در واقع سفر به این شهر زیبا و رویایی یک گزینه مناسب و لذت بخش است.

جزیره کیش جز 21 جزیره ایرانی است که در خلیج فارس واقع شده است. از دغدغه های مسافران این شهر سکونت و انتخاب بهترین هتل برای اقامت در جزیره کیش است. در مطالب قبلی کیش بریم شما را با برخی از هتل های خیابان فردوسی، خیابان ساحل، خیابان سنایی و… آشنا کردیم. در این مطلب قصد داریم شما را با هتل شایگان کیش درخیابان رودکی آشنا کنیم.

خیابان رودکی کیش

خیابان رودکی کیش تقریبا در مرکز کیش واقع شده است و یکی از معابر اصلی در جزیره کیش است که برخی هتل ها، اصناف،برخی از سازمان ها در این اطراف قرار دارند. خیابان رودکی کیش به معابر مهم دیگری نظیر بلوار ساحل، بلوار خیام، بلوار رازی نزدیک است به طوری که تقریبا به هم متصل هستند.



 هتل های خیابان رودکی جزیره کیش

خیابان رودکی کیش از معابر مهم جزیره است و به دلیل اینکه به مرکز شهر، تفریحات دریایی، مراکز خرید، مکان های دیدنی و… بسیار نزدیک است هتل های زیادی در اطراف خیابان روکی ساخته شده است. با کیش بریم همراه باشید تا شما را با هتل شایگان کیش آشنا کنیم.

هتل شایگان کیش

هتل پنج ستاره شایگان کیش یکی از مجلل ترین و گران قیمت ترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود که دراستان هرمزگان جزیره کیش – میدان پردیس – خیابان رودکی واقع شده است. این هتل در سه طبقه و صد و چهل واحد اقامتی با مجهز ترین امکانات بنا شده است.

هتل شایگان کیش از جمله هتل های جزیره کیش است که در بهترین نقطه کیش واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب که به مراکز خرید، مراکز تفریحی، مکان های دیدنی و… نزدیک است است از پر طرفدار ترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود.

هتل شایگان کیش

امکانات هتل شایگان کیشاتاق های هتل شایگان کیش

از امکانات هتل پنج ستاره شایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صبحانه
  • اینترنت رایگان
  • رستوران بام
  • صندوق امانات
  • تاکسی سرویس
  • آتیله
  • لوازم بهداشتی و… از جمله امکانات رفاهی هتل شایگان به شمار می روند.

 

نظرات کاربران در رابطه با هتل شایگان کیش

حمید رضا : صبحانه ی خوب و متنوع نظافت اتاق ها، نداشتن وان حمام نداشتن دستشویی ایرانی

سپهر: خانه داری عالی، وقتی چیزی درخواست میکردی کمتر از دو دقیقه فراهم میشد! صبحانه مفصل و خیلی خوب، اتاقهای تمیز

علی ض: برخورد محترمانه و حرفه ای پرسنل تمیزی و آرامش اتاق ها نیاز به وسیله گرمایشی داشتیم که بلافاصله یه هیتر در اختیارمون گذاشتن کیفیت عالی صبحانه سلف سرویس کافه تراس با ویو و قیمتای خوب طبقه چهارم هتل وقتی رسیدیم میخواستن اتاق دو نفره بهمون بدن در حالی که ما اتاق سه نفره رزرو کرده بودیم و طبعا پولشم بیشتر بود بعد گفتن به خاطر بچه تون حالا بهتون اتاق سه نفره میدیم! منت چرا؟! ما با هتل قبلش تماس گرفتیم و گفتیم اگه ممکنه اتاق رو به دریا بهمون بدید که گفتن همچین اتاقی ندارن و چون اطراف هتل پاساژ ساختن فقط رو به مجتمع تجاریه اتاقاشون و روزی که رسیدیم مارو بردن سمت یکی از همین اتاقا که خوشبختانه اتفاقی وقتی رسیدیم دم اتاق ،دیدیم اتاق نظافت نشده و مجبور شدن ما رو ببرن یه اتاق دیگه که گفتن از شانستون این یکی رو به دریاست! اتاق بازی بچه بخاطر کرونا جمع شده. خود اتاق وسیله گرمایشی نداشت. در کل نکات منفی قابل اغماضه و حتما در سفرای یعدی باز هم انتخابم هست.ممنون از پرسنل محترم هتل شایگان

آدرس هتل پنج ستاره شایگان کیش

هتل پر طرفدار شایگان کیش در استان هرمزگان، کیش، ابتدای بلوار رودکی واقع شده است.



هزینه یک شب اقامت در هتل پنج ستاره شایگان

هزینه یک شب اقامت در هتل پنج ستاره شایگان در بهار سال 1401 از 900 هزار تومان شروع می شود و تا 5000 میلیون تومان نسبت به امکانات در خواستی شما متغیر است.

کلام  آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با هتل پنج ستاره شایگان آشنا کردیم. امیدواریم این مطلب از کیش بریم همانند دیگر مطالب برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.