صبحانه-کیش

کیش کجا صبحانه بخوریم؟

همانطور که میدانید جزیره کیش یکی از بیشترین گردشگران را سالانه به سمت خود جذب میکند. این جزیره به توریستی بودن از تفریحات زیادی برخوردار است. یکی از این تفریحات میتوند رستوران گردی در این جزیره باشد. جزیره کیش دارای رستوران و کافه های زیادی است که شما  میتوانید با قصد و سلیقه های متفاوتی به آنها مراجعه کنید. شما اگر بخواهید یک صبح پر انرژی را در این ساحل شروع کنید نیازمند یک صبحانه خوب و ساحل هستد . رستوران های زیادی در جزیره کیش صبحانه نیز سرو می کنند. امروز با ما در کیش بریم همراه باشید تا شما را با بهترین جاهایی که می توانید در آن صبحانه میل کنید معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:معرفی هتل های ارزان قیمت جزیره کیش

صرف صبحانه در رستوران شاندیز آبشار کیش

بصورت کلی رستوران آبشار کیش یکی ار بهترین رستوران های جزیره کیش به حساب می اید در این رستوران صبحانه و تمام وعده ها بصورت سلف سرویس و بوفه سرو می شود. شما میتوانید در فضای زیبای این رستوران یک صبحانه با کیفیت را تجربه کنید.

آدرس رستوران آبشار شاندیز کیش: پارک آبشار، نبش مجسمه پنگوئن

صرف صبحانه در فودکورت دامون کیش

اگر علاقه دارید صبحانه های خود را در یک مکان مدرن وشیک میل کنید. فود کورت دامون برای شما یک انتخاب مناسب میباشد. این فودکورت شامل چندین رستوران است ک در ضبحانه و همه وعده ها غذا سور میکننند. البته امکان دارد در روزهای تعطیل کمی شلوغ باشد ولی میتوانید تجریه بک صبحانه با کیفیت را داشته باشید

آدرس فود کورت دامون کیش: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

مطالب مرتبط:معرفی هتل ترنج کیش

صرف صبحانه در هتل‌ها بدون اقامت در آنها

شما میتوانید در یک هتل ساکن نباشید ولی با پرداخت هزینه ای از بوفه و رستوران از هتل برای صبحانه استفاده کنید. در اینجا یک تعداد از هتل هایی که در ان میشد تجربه یک صبحانه خوب را داشته باشید. هتل هایی مانند هتل مارینا پارک و هتل داریوش و هتل ترنج میتوانند گزینه های مناسبی برای این کار باشند. البت توجه داشته باشید گاهی اوقات به دلیل شلوغی خود هتل انها از سرویس دهی به خارج از هتلمذور باشند. شما میتوانید با تماس به هتل ها ار سرویس دهی آنها اطمینان حاصل کنید. البته از  هتل های دیگر که میشود به وعده صبحانه آنها اشاره کرد عبارتند از: ارم  و شایگان و و هتل شایان و هتل پارمیس این هتل ها وعده های صبحانه رو بصورت سلف سرویس و بوفه سرویس میدهند البته بدیهی است که هر چقدر هتل مورد نظر پرستاره باشد کیفیت وعده ای مه در آن میل می کنید هم بهتر است وگرن هتل های زیادی در سطح جزیره کیش هستند که به آنها می توانید برای صبحانه اقدام کنید ولی قطعا تجربه به اندازه کافی دلپذیری نخواهد بود

صرف صبحانه در هتل داریوش کیش

اگر شما به جزیره کیش قبلا  سفر کرده باشید یا تحقیق کرده باشید قطعا نام هتل داریوش کیش به گوشتان خورده است. این هتل یکی از پرطرفدار ترین و بهترین هتل ها ی این جزیره می باشد که سالهاست بالاترین خدمات را به مشتریان خود اعطا میکند. این هتل در همه زمینه ها دارای رتبه خوبی از نظر مسافران خود می باشد که سلف صبحانه ان خارج از این داستان نیست. این هتل یکی از پرطرفدار ترین و باکیفیت ترین سلف های صبحانه جزیره کیش  را دارد که مسافران از تمام جزیره برای صرف صبحانه به سمت آن می آیند

صرف صبحانه در هتل مارینا پارک کیش

صبحانه-کیش

اگر دوست دارید یکی از متنوع ترین بوفه های صبحانه را تجربه کنید ما به شما بوفه رستوران هتل مارینا پارک کیش را به شما پیشنهاد میکنیم. بوفه صبحانه این هتل دارای 60 مدل غذای ایرانی سنتی و بین المللی میباشد که میتوانید به همراه 18 مدل نوشیدنی مختلف میل کنید. برای استفاده از سلف صبحانه ی این هتل باید از ساعت هفت و نیم صب تا 10 صبح به طبقه دوم هتل مارینای کیش یعنی رستوران مراجعه کنید. شایان به ذکر است که منوی غذایی این هتل در همه روزها و یکسان نیست و دچار تغییراتی میشود و این امر باعث میشود وعده صبحانه هر روز برای ساکنین این هتل متنوع و جذاب بشود ولی شما اگر از بیرون برای صبحانه به این هتل مراجعه میکنید بهتر است که از قبل تماس بگیرید و دوباره منوی آن روز اطلاعات کسب کنید.

صرف صبحانه در هتل ترنج کیش

صبحانه-کیش

یکی از بهترین و باکیفیت ترین و متنوع ترین بوفه های سلف سرویس صبحانه را در هتل پنج ستاره و گران قیمت هتل ترنج کیش میتوانید تجربه کنید. این هتل تلاش کرده بالاترین کیفیت را در سلف صبحانه خود تامین کنید. استفاده برای عموم از این بوف با پرداخت هزینه آزاد است ساکنین خود هتل میتوانند از این سلف به صورت رایگان استفاده کنند.

انواع صبحانه در هتل‌ها و رستوران‌ها

اگر صرف صبحانه در طول سفر یکی از علاقمندی‌های شماست؛ خالی از لطف نیست که با انواع صبحانه‌های ارائه شده در منوی رستوران‌ها و هتل‌ها نیز آشنا شوید. این آشنایی کمک می‌کند تا هنگام استفاده از این خدمات انتخاب‌های بهتر و دلپذیری داشته باشید.

متداول‌ترین صبحانه‌هایی که در اغلب هتل‌ها و بعضی رستوران‌ها می‌توانید سرو کنید؛ با نام صبحانه کانتیننتال شناخته می‌شود. البته این صبحانه برعکس نام نسبتا سختش، منویی ساده و قدیمی دارد. این سبک صبحانه ابتدا در هتل‌های اروپا رایج شد؛ و به عنوان گزینه‌ای اقتصادی و مطلوب مورد توجه مردم قرار گرفت.

اگر شما از علاقه مندان به وعده صبحانه هستید. در این مطلب چند نوع از معروف ترین صبحانه هایی که معمولا در هتل ها و رستورانها سرو می شوند رو بررسی کنیم. صبحانه کانتیننتال و صبحانه انگلیسی و صبحانه آمریکایی.

مطالب مرتبط:لیست اسامی هتل های کیش همراه با آدرس

حرف آخر

در این مقاله سعی کردین بهترین مکان ها و بهترین روش هایی که میتوانید در آنها به صف صبحانه بپردازید را به شما معرفی کنیم  ما تلاش کردیم تا مقاله ای جامع برای شما جمع آوری کنیم تا هر کسی بتواند با هر سلیقه ای به یکی از مکان های پیشنهاد شده مراجعه کند و تجربه دلپذیری برای خود به ارمغان بیاورد. ولی قعا روش ها و مکان هایی هم بوده که از چشم ما پوشیده مانده. شما هم اگر تجربه ای دارید با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.