معرفی هتل های شیک جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری ایران است که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است از این رو هتل های زیادی با امکانات متفاوت در جزیره کیش بنا شده است. در این مطلب از کیش بریم قصد داریم شما را با هتل های شیک و لاکچری جزیره کیش آشنا کنیم.

هتل های شیک و لاکچری کیش

در این مطلب از کیش بریم قصد داریم شما را با بهترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش همراه با آدر س هتل ها آشنا کنیم و برای داشتن یک سفر رویایی و لذت بخش به شما کمک کنیم. با ما همراه باشید.

هتل پارمیس کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های جزیره کیش هتل پارمیس کیش است که در سال 1385 در زمینی به وسعت 1.5 هکتار در هفت طبقه و 168 واحد اقامتی بنا شده است. هتل پارامیس کیش از جمله هتل هایی است که به دلیل نزدیکی بودن به معابر مهم کیش نظیر مراکز خرید توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

هتل پارمیس کیش

هتل پارامیس کیش یکی از بهترین انتخاب های گردشگران برای گذراندن ماه عسل و اقامت در جزیره کیش به شمار می رود چرا که اتاق های هتل پارامیس با امکانات روز دنیا طراحی و با زیباترین سلیقه چیده شده اند.

آدرس هتل پارامیس کیش: استان هرمزگان،جزیره کیش، میدان پردیس

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج کیش بنا شده بر روی آب از رویایی ترین و زیباترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در نزدیکی جاده جهان جزیره کیش با صد سوئیت و اتاق شیک و رویایی از مسافران میزبانی میکند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش اولین هتل روی آب در خاور میانه به شمار میرود از این رو یکی از شیک ترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود. از آنجایی که این هتل از مراکز خرید قدری دور است مدیریت هتل برای راحتی شما عزیزان ترنسفر رفت و برگشت برای معابر مهم کیش در نظر گرفته ایت که این امر برای داشتن اقامتی لذت بخش و پر از آرامش در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل ترنج کیش: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک هتلی پنج ستاره است که در قلب جزیره کیش از جمله هتل های شیک و لاکچری است. اطراف هتل پنج ستاره مارینا کیش متشکل از پارک آبی جذابی است که هتل را محاصره کرده است. محوطه هتل مارینا کیش از گیاهان تزئینی و طبیعی و با آب نما های جذاب تزئین شده است.

هتل مارینا پارک کیش

اتاق های هتل مارینا پارک کیش از منظره و ویو ساحل نیلگون دریایی خزر بر خوردار است همچنین از امکانات رفاهی کاملی همچون تخت خواب های رویال، میز ناهار خوری، میز کار، اینترنت، صبحانه، استخر و… بر خور دار است.

آدرس هتل مارینا پارک کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش یکی از بهترین و شیک ترین هتل های جزیره کیش است که در سال 1381 در زمینی به مساحت یک هکتار در سه طبقه و 130 واحد اقامتی بنا شده است. این هتل با داشتن بهترین امکانات اقامتی آسان و دل پذیری برای مشتریان عرضه می کند.

هتل شایگان کیش

موقعیت مکانی هتل شایگان کیش به گونه ای است به مراکز تفریحی و تجاری جزیره کیش بسیار نزدیک است و به سبب این موقعیت مکانی فوق العده از اولین انتخاب های گردشگران است.

آدرس هتل شایگان کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، ابتدای بلوار رودکی

هتل داریوش کیش

هتل بین المللی و مجلل داریوش با زیبا ترین و منحصر به فرد ترین معماری جزء شیک ترین هتل های جزیه کیش به شمار می رود. این هتل با الهام از تخت جمشید در سه طبقه و 190 واحد اقامتی با باکیفیت ترین و بهتربن امکانات رفاهی در بهترین نقطه جزیره کیش بنا شده است.

هتل داریوش کیش

معروف ترین هتل جزیره کیش هتل داریوش کیش است که تنها به هتل ختم نمی شود بلکه می توانید شاهد موزه ای از دوران هخامنشی در این هتل باشکوه و مجلل باشید.

اتاق های هتل داریوش کیش برای هر سلیقه ای مناسب است که زیبایی و چیدمان منحصر به فرد آن ها توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند همچنین چشم انداز اتاق های هتل پنج ستاره داریوش به سمت ساحل خلیج فارس است.

آدرس هتل داریوش کیش: استان هرمزگان، جزیره كيش، میدان داریوش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش یکی از هتل های نوساز و شیک جزیره کیش است که در سال 1396 در بهترین نقطه جزیره کیش نزدیک مراکز تجاری، مراکز خرید، فرودگاه و… در ده طبقه و 144 واحد اقامتی بنا شده است و با بهترین و تکمیل ترین امکانات از گردشگران و میهمانان میزبانی میکند.

هتل ویدا کیش

هتل پنج ستاره ویدا کیش در فاصله ای بسیار نزدیک به معابر مهم جزیره کیش نظیر ساحل دریای خلیج فارس، مراکز خرید، دانشگاه شریف، فرودگاه و… قرار دارد.

آدرس هتل ویدا کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم سعی کردیم شما را با برخی از هتل های شیک و لاکچری جزیره کیش آشنا کنیم. امیدواریم این مطلب از کیش بریم همانند سایر مطالب برای شما عزیزان و همراهان مفید واقع گردد.

اگر تمایل به اقامت در هتل ذکر شده در مطلب بالا نداشتید می توانید با کلیک روی کلمه کیش سپنجا وارد سایت سپنجا شده و از ویلا ها و هتل آپارتمان های موجود در سایت دیدن فرمایید و در صورت تمایل اقدام به رزرو کنید.

 

درباره “معرفی هتل های شیک جزیره کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.