معرفی هتل گراند کیش

معرفی هتل گراند کیش

جزیره کیش یکی از زیبا ترین مناطق گردشگری در کشور ایران می باشد که به عنوان قطب گردشگری در کشور محسوب می شود که انواع جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی گردشگران زیادی را از جای جای ایران و از تمامی نقاط جهان به خود کشانده است..

با تعریف هایی که شده است هتل های کیش در جای جای این جزیره برای آرامش حال گردشگران به وجود آمده است که می توانید به آسودگی اقامتگاه در کیش را از طریق کیش بریم دریافت کنید.

 هتل گراند کیش

 هتل گراند کیش

هتل گراند کیش در زمینی به مساحت ۶۴۰۰ مربع ساخته شده است. هتل گراند کیش ، با هزینه‌ی اقامت مناسب، امکان سفری مقرون به صرفه را برای مسافران خود  فراهم آورده است؛ با اینکه هزینه‌ی اقامت در این هتل چندان زیاد نیست.اما خدمات هتل در حد قابل قبولی ارائه می‌شود. اتاق‌هایی راحت و منظم و مجهز به امکانات رفاهی از جمله‌ی این خدمات هستند. نمای فوق‌العاده از دریا و نزدیک بودن به مکان‌های گردشی، تفریحی و مراکز خرید از دیگر امتیازاتی است

که می‌توان برای هتل گراند کیش برشمرد. از جمله‌ی این مراکز می‌توان به بولینگ مریم و مرکز خرید مروارید اشاره کرد. بعضی از واحدهای اقامتی هتل دارای نمای آب های نیلگون خلیج فارس بوده و منظره‌ ای جذاب و دل انگیز را برای مسافران به وجود می آورد. هتل گراند کیش امکانات مناسبی را برای اقامت در اختیار مسافران قرار داده،بطوریکه در طول مدت اقامت در هتل گراند میهمانان مشکلی نخواهند داشت.

 برخی از این ویژگی های  اقامتی شامل:

یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، پاور سوئیچ،سرویس بهداشتی فرنگی، تراس (بعضی از اتاق ها)، چشم انداز دریا (بعضی از اتاق ها)،تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ،خشکشویی، اینترنت بی سیم،اتاق جلسات، سالن همایش، صندوق نگهداری امانات پارکینگ خودروهای مسافران  و فضای سبز زیبا و جذاب

امکانات هتل گراند کیش

امکانات هتل گراند کیش

پارکینگ در محوطه ی  هتل- خدمات خشکشویی- سالن همایش- لابی- آرایشگاه مردانه فول تجهیزات – اجاره اتومبیل برای راحتی – پارکینگ در هتل- تهویه مطبوع- روزنامه رایگان- صندوق امانات در لابی- کافی شاپ- آسانسور- تاکسی سرویس- دسترسی به دریا- رستوران در هتل- روم سرویس 24 ساعته- میز پینگ پنگ برای سرگرمی- بیلیارد- ترانسفر از فرودگاه به هتل- رستوران فضای باز و دل باز – سالن جشن و مراسم و عروسی- صبحانه رایگان- فوتبال دستی- نمازخانه عالی

 

اتاق های هتل گراند کیش

اتاق های هتل گراند کیش

هتل گراند کیش در 5 طبقه ساخته شده  و 62 باب اتاق دارد که بعضی از اتاق ها بصورت 2 نفره {اتاق دبل}بعضی ها 3نفره  که تا 5 نفره ادامه دارد و همین طور اتاق های مجردی و متاهلی هم دارند و اتاق های خانوادگی مجزا می باشد.

این هتل مجهز به امکانات پیشرفته می باشد که با سرویس دهی مناسب .آسایش مهمانان را مهیا کرده  است .اتاق های هتل گراند چشم اندازی رو به جزیره دارند.

و اقامتی رویایی را در ذهن مهمانان ثبت میکند بطوریکه با خاطره ای خوش از سفرشان برمیگردند یا ادامه میدهند این هتل عضو گروه هتل های هلیا نیز می باشد .قابل توجه مهمانان گرامی ورودی هتل دارای تعدادی پله می باشد .

 

امکانات داخل اتاق های هتل گراند

  • دوش
  • سرویس فرنگی
  • میز آرایش جذاب
  • سشوار نو بدون خرابی
  • بالکن
  • اسپیلت
  • تلویزیون LCD
  • حمام گرم و سرد عالی
  • صندوق نگهداری وسایل ها
  • مایکروفر
  • مینی بار

رستوران و کافی شاپ هتل گراند

رستوران و کافی شاپ هتل گراند

رستوران هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر که 24 ساعته آماده ی ارائه خدمات به مسافران می باشد رستوران‌های هتل گراند کیش ارزان قیمت با غذاهای ایرانی و فرنگی مختلف  پذیرای میهمانانی است که خسته و گرسنه  و تشنه از گردش در جزیره زیبای کیش بازگشته‌اند. کافی‌شاپ و چایخانه‌ی سنتی هم در بالا رفتن درجه‌ی رفاهی هتل گراند نقش موثری داشته است و این هتل از کافی شاپ و چایخانه سنتی بسیار خوب و دکوراسیون عالی چشم نواز برخوردار است در سفر به کیش مسافران میتوانند از این هتل با خدمات خوب و استثنایی استفاده کنند و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند.

جاذبه ای گردشگری کیش نزدیک هتل گراند

میهمانان تنها با کمی  پیاده روی می توانند به ساحل دریا بروند  و از زیبایی های آن لذت ببرند،همچنین در زمان کوتاهی به بازارهای ونوس و زیتون دسترسی خواهند داشت. امکانات رفاهی عالی ، فاصله کم  از دریا، نزدیک بودن به مراکز خرید و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و سرگرمی  جزیره کیش باعث شده تا هتل گراند به یکی از انتخاب های مناسب برای اقامت مسافران مبدل شود.

قوانین و مقررات هتل گراند

  • ورود اتباع خارجی بدون مانع می باشد. پذیرش صیغه نامه با مهر برجسته، به همراه ارائه ی مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. استخر ندارد.
  • استقبال فرودگاهی رفت دارد. صبحانه بوفه رایگان می باشد. ساعت تحویل اتاق باید ساعت ۱۴  و ساعت خالی کردن  اتاق ۱۲ می باشد
  • هزینه اقامت برای کودک زیر ۵ سال کاملا رایگان می باشد. اگر دو کودک زیر۵ سال داشته باشید ، هزینه یک کودک دریافت می گردد. سرویس بهداشتی موجود در اتاق فرنگی می باشد
  • . استعمال سیگار و قلیان در داخل اتاق ممنوع می باشد چون باعث اذیت شدن مسافران در هتل می شود و همانا کلاس و فرهنگ هتل جزیره را پایین می آورد
  • پذیرش خانم مجرد بالای ۱۸ سال با مدرک شناسایی معتبر بلامانع است
  • . چای ساز در اتاق ها ندارد.

قوانین کنسلی هتل گراند کیش بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است.گاهی امکان به تغییر هست گاهی امکان به تغییر نیست به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر ذیربط  واریز خواهد شد

 

 موقعیت مکانی هتل گراند

مهمانان عزیز میتوانند برای دسترسی به هتل زیبای گراند واقع در جزیره ی کیش خیابان فردوسی . خیابان سنایی .از اولین چهار راه به سمت چپ خیابان فانوس ودر آخر هتل زیبا و جذاب گراند.

کلام آخر

از همه هموطنان عزیزی که برای سفر به جزیره زیبای کیش آماده می شوند، که هتل گراند یکی از زیباترین و بهترین هتل های کیش هست که با درج امکانات و ویژگی ها به این مطلب پرداختیم.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.