هتل پنج ستاره پارمیس کیش

هتل پنج ستاره پارمیس کیش

کیش جزو یکی از مناطق آزاد تجاری و جزو شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان میباشد با گردشگرانی که همه ساله به این جزیره خوش آب و هوا سفر می کنند، به همین منظور مجتمع های تفرحی و تجاری و هتل های زیادی در این جزیره ساخته شده است کیش یکی از لوکس ترین مکان های ایران برای گردش وهمچنین دارایی فضای آرامش بخشی برای استراحت و دورشدن از دغدغه های روزمره یک انتخاب ایده آل به شمار می رود.در ادامه این مطلب از سایت کیش بریم به معرفی هتل پارمیس کیش و امکانت آن می پردازیم.برای بهتر آشنا شدن با هتل پارمیس با ما همراه شوید.

معرفی هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس به مساحت 17500مترمربع در سال 1385 شروع به کار کرده است. این هتل دارای 7 طبقه و 168 اتاق با معماری خارق العاده که هرفردی را در دیده اول مجذوب خود می کند.در ائامه به امکانت و ویژگی های هتل پارمیس می پردازیم.

امکانات هتل پارمیس کیش

امکانات هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس با بهترین سبک معماری و طراحی خاصی که در نمای این هتل به کار رفته است باعث شده جزو یکی از شیک ترین هتل های کیش قرار گیرد.امکانات هتل پارمیس به شرح زیر می باشد:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر فرودگاهی
  • سالن های استراحت و تشریفات
  • سالن همایش
  • سالن کنفرانس
  • مسلط بودن خدمه به زبان انگلیسی
  • سرویس چای نسکافه و آب معدنی و میوه در ساعات عصر رایگان می باشد.

امکانات اتاق های هتل پارمیس کیش

امکانات اتاق های هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس دو نوع اتاق در هتل وجود دارد یکی مشرف به دریا و یکی به سمت جزیره است که میتوانید با انتخاب هر یک از این هتل ها از زیبایی ها کیش لذت ببرید اتاق هایی هستند که برای عروس و داماد مجهز شده اند و لوکس تر از همه پنت هاوس هایی که در طبقه های آخر به ظرفیت 3 الی 6 نفر موجود می باشند.

  • دکوراسیون داخلی شیک و خاص
  • همه اتاق ها دارای بالکن
  • مبلمان
  •  میز و صندلی
  • چرغ خواب
  •  سیستم های گرمایشی و سرمایشی
  • یخچال
  • تلوزیون
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی
  •  حمام

موقعیت مکانی هتل پارمیس کیش

موقعیت مکانی هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس در میدان پردیس واقع گشته است برای رفتن به میدان پردیس از طرف فرودگاه می توانید از بزرگراه خلیج فارس به سمت بلوار تهران حرکت کنید بعد به سمت بلوار رودکی بروید در انتهای بلوار هتل پارمیس در میدان پردیس قرار دارد.

رستوران های هتل پارمیس کیش

رستوران های هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس دارای دو رستوران می باشد که اولین رستوران برای گردشگران صبحانه و ناهار و شام مهیا می کند و منوی صبحانه سلف سرویس می باشد. انواع غذاهای ایرانی و خارجی و غذاهای دریایی را برای گردشگران سرو می کنند.

رستوران دیگر هتل، خانه اسپاگتی نام دارد و از نامی که مشخص است انواع غذاهای ایتالیایی و پیتزاها و پاستاها و انواع سالادها را آماده پذیرایی برای گردشگران هستند.

فاصله هتل پارمیس با جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش با مساحت کمی که دارد دارای انواع جاذبه ها تاریخی و تفریحی زیادی است که  ما به برخی از جاذبه های گردشگری که در محدوده هتل پارمیس قرار گرفته اند را بیان می کنیم:

پیست کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش

کارتینگ نوع ورزش خاصی استکه از کشور امریکا تشکیل یافته است این ورزش که به صورت اتومبیلرانی است از همان ابتدا طرفداران زیادی را جذب خودش کرده است در کشور ایران هم خواهان زیادی دنبال این ورزش هستند به این منظور پیست کارتینگ زیادی در شهر های بزرگ ساخته شده است

در سال 1378 وبه طول 800 متر بزرگترین پیست کارتینگ در جزیره کیش ساخته شده است این پیست به دارای امکانات ویژه ای از جمله زمانگیری کامپیوتری و خودرو های کارت حرفه ای و مجهز به ماشین های کنترل از راه دور را شامل می شود برای رفتن به پیست کارتینگ می توانید از  بلوار خلیج فارس  به سمت میدان امیرکبیر حرکت کنید. فاصله پیست کارتینگ کیش با هتل پارمیس کیش 500 متر است.

بازار بزگ مروارید کیش

بازار بزگ مروارید کیش

مجتمع تجاری مروارید در سال 1373 دارای یک طبقه و به مساحت 27 متر مربع یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش به شمار می رود معماری این مجتمع برداشته از بناهای دوره هخامنشیان و دوران باستان است مرکز خرید مروارید شمل 208 واحد فروش انواع مختلف محصولات می باشد و دارای رستوران و کافی شا و قیم نت موجود می باشد فاصله بازار بزرگ مروارید با هتل پارمیس 1 کیلومتر می باشد.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

جزیره کیش با سواحل زیبایی که دارد فضای مناسبی را برای احداث اسکله مهیا کرده است اسکله تفریحی کیش در سال 1385 با مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع و با طول 437 متر بنا گشته است امکانات رفااهیی همچون جت اسکی و قایق های پدالی ماهیگیری قایق های شیشه ای و معمولی را دارا است که می توانید از ان ها لذت ببرید.  خیلی از علاقه مندان در زمان غروب از این مکان استفاده می کنند فاصله اسکله تفریحی کیش با هتل پارمیس 1.5 کیلومتر است.

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش

مجتمع تفریحی و رفاهی بولینگ مریم در نزدیکی اسکله تفریحی و مرکز همایش های بین المللی قرار دارد در سالن این مجموعه نمایش های و استند آپ های جالبی از جمله هنرمندان اکبراقبالی و… برگزار می شود و دیگر انواع ورزش های میزی مانند سالن بیلیارد و اسنوکر و ایت بال وغیره در این مجموعه مهیا شده است که می توانید روز خوبی را در این مجموعه بگذرانید. فاصله بولینگ مریم با هتل پارمیس 1.5 کیلومتر است.

نظرات در مورد هتل پارمیس کیش

محمد طهماسبی فرحدل: من هتلهای زیادی در کیش تجربه کردم. هتل پارمیس هتلی قدیمی و بدون امکانات با میزان نظافت و تمیزی معمولی ولی پرسنلی مجرب، امکان دسترسی عالی و قیمت منصفانه هست. در بین هتلهای کیش میشه بین رده ۷ تا ۱۰ قرارش داد.

صالح راسخی :در مقایسه با هتلهای این رنج ضعیف بود موکت های سیاه و سوخته، دیوارهای تخریب شده، سرویس بهداشتی و شیرآلات فرسوده و قدیمی عدم سرویس اتاق در مدت ۳ شب اقامت

لیلا صمیمی : با سلا م ما در بهمن ماه در اين هتل اقامت داشتيم از نظر مكاني بسيار عالي بود ولي در حد يك هتل ٤ستاره اتاق ها رو در مدت ٥شبي كه ما بوديم يك بار نه ملحفه هایش عوض شد نه يك بار اتاقها جارو برقي كشيده شد موكت هاشم كثيف بود مسئول تميزي اتاقها هم پسراي جوون بودن كه نمي تونستن تميز كنند فقط سطل آشغال هارو خالي ميكردن و وسايل ابزاري حمام مثل شامپو و صابون بايد ميگفتي تا برات بذارن روزانه شارژ نىط كردن ما در طبقه چهارم اقامت داشتيم از نظر ويو خيلي زيبا بود صبحانه هم در حد هتل ٤ستاره

مرضیه باقریان دهکردی : برخورد رزرواسیون عالی بود،صبحانه خوب،اتاقو تمیز ولی قدیمی بود،سرویس بهداشتی تهویه نداشت،کارت اتاق خراب بود،روزانه سرویس و تعویض نداشت اتاقا و اگر نبودیم شارژ چای و عصرانه نمیشد،جای هتل خوب بود،هتل آرامش خوبی داره و اتاق ما یه بهار خواب بزرگ داشت که بچم کلی بازی کرد.

کلام آخر

در این مطلب از سایت کیش بریم به معرفی و امکانات هتل پنج ستاره پارمیس کیش اشاره کردیم. اگر این مطلب برای شما مفید واقع گردیده است خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.