هتل سیمرغ کیش

معرفی هتل سه ستاره سیمرغ کیش

کشور ایران با دارا بودن دو دریا در شمال و جنوب و مناطق کوهستانی دارای چهار فصل مختلف است که امتیاز ویژه ای است که باعث به وجود آمدن مکان های طبیعی و دیدنی زیادی شده است .  در خلیج فارس به خاطر زیست محیطی جزایر زیادی سر از آب در آورده اند ، از جمله جزایر می توان به جزیره کیش ، قشم ، ابوموسی ، لارک ، هرمز ، هندرابی ، تنب بزرگ ، تنب کوچک و دیگر جزایری که به دلیل آب هوای معتدل و مرطوبی که دارند ، گزینه مناسبی برای مسافرت محسوب      می شود. 

در هر روز از سال که قصد سفر به جزیره کیش را خواستید چه از راه آبی و چه از راه هوایی تور ها با وسایل نقلیه های فراوانی  امکان سفر به کیش را فراهم ساخته است به این منظور در جزیره کیش هتل های فراوانی ساخته شده اند که موجب اقامت هرچه آسان شما در جزیره کیش باشد در این مطلب از سایت کیش بریم به معرفی و امکانات رفاهی        هتل سه ستاره سیمرغ کیش می پردازیم برای آشنا شدن با این هتل با ما همراه شوید .

مطالب مرتبط: هتل های سه ستاره جزیره کیش

معرفی هتل سیمرغ کیش

معرفی هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ در سال 1370 در کیش ساخته شد و بنا بر ارتقاء کیفیت در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت هتل در نزدیکی ساحل واقع گشته و می توانید از اتاق هایی هتل که به سوی دریا هستند می توانید دریای زیبای خلیج فارس را مشاهده کنید .

امکانات رفاهی هتل سیمرغ کیش 

امکانات رفاهی هتل سیمرغ کیش 

در ادامه به برخی از امکانت رفاهی و خدماتی هتل سیمرغ کیش می پردازیم:

  •  دارای بودن 85 اتاق 
  • سرویس ایرانی و فرنگی یخچال
  • تلوزیون LCD
  • اسپیلت
  • حمام
  • میز آرایش
  • رستوران با فضای باز و سنتی
  • اینترنت پرسرعت
  • پارکینگ اختصاصی
  • نماز خانه
  • چایخانه سنتی
  • تاکسی سرویس
  • فضای سبز
  • سیستم اعلام حریق

رستوران های هتل سیمرغ کیش

رستوران هتل هتل سیمرغ کیش

همیشه پیدا کردن رستوران خوب یک کار مشکل بوده است به خصوص در شهری که پر از رستوران های زیبا و لاکچری با دیزاین های شیک و چشمگیر که هر فردی را مجذوب خود می کند. رستوران هتل سیمرغ با داشتن 230 صندلی پذیرای صبحانه و ناهار و شام شما می باشد.

دسترسی به هتل سیمرغ کیش

دسترسی به هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ در شرقی ترین مکان کیش واقع گشته است برای دسترسی آسان به هتل سیمرغ از فرودگاه می توانید از بلوار حافظ  به سمت بلوار گردشگر و بعد به طرف بلوار مرجان حرکت کنید و در کنار مسیر ویژه دوچرخه سواری می توانید پیدا کنید.

 

فاصله هتل سیمرغ با جاذبه های دیدنی کیش

جزیره کیش با دارا بودن مکان های تاریخی و طبیعی و سرمایه گذاری های فراوانی که شده است این جزیره را یکی از قطب های گردشگری در ایران ساخته است. در ادامه مطلب به جاذبه های دیدنی که به هتل سیمرغ نزدیک است را بیان می کنیم:

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش

با سفر گردشگران زیادی که به جزیره کیش صورت می گیرد مجتمع های تجاری زیادی در این جزیره ساخته شده است و به نوعی درآمد مردم وابسته به حضور گردشگران است در این میان بازار مرجان یکی از بزرگترین بازار های کیش به شمار      می رود که در سال 1370 در شرق جزیره کیش به مساحت 22 هزار مترمربع که شامل یک طبقه و دو سالن و از زاویه بالا به شکل (Y) ساخته شده است. فاصله بازار مرجان با هتل سیمرغ کیش 2 کیلومتر می باشد.

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش ، واقع در پارک ساحلی مرجان یکی از رستوران های ساحلی کیش به شمار می رود در این رستوران انواع غذا های ایرانی و خارجی و همچنین غذا های دریای با کیفیت عالی سرویس دهی می شود و علاوه بر غذا در آلاچیق های رستوران حافظیه چای و قلیان هم موجود می باشد . فاصله رستوران حافظیه با هتل سیمرغ کیش 1.5 کیلومتر می باشد.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

جزیره کیش با دارا بودن ساحل 360 درجه موجب ساختن پارک جنگلی های زیادی شده است . پارک ساحلی مرجان در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده ساحل مرجان با ماسه های طلایی رنگ و محوطه سازی عالی و آلاچیق های سنتی این مکان فوق العاده را می سازند ، زلالی آب این ساحل به حدی است که اگر با یک قایق گشتی در در دریا بیندازید می توانید انواع آبزیان و حلزون ها و ماهی های زینتی زیادی را ببیند، فاصله پارک ساحلی مرجان کیش با هتل سیمرغ کیش 1 کیلومتر می باشد .

مطالب مرتبط : نظرات درباره هتل صدف کیش

نظرات کاربران در مورد هتل سیمرغ کیش

شهرام صالحی : ارائه خدمات نسبت به هزینه خوب و مورد قبول است.کارکنان مودب وبانزاکت و سعی میکردند تمیز باشند و تا حدود زیادی در این کار موفق بودند

افشین اکبرزاده : اکثراً زمان سفر به کیش از این هتل استفاده میکنم برای کسانی که بیشتر هدفشون تفریح و دریا است و لوکس بودن اتاق ها خیلی براشون اهمیت نداره گزینه خوبی هست رستوران هم غذاهای مناسب و با کیفیتی داره که از لحاظ قیمتی هم نسبت به رستوران های جزیره ارزونتره و هزینه های سفر رو کاهش میده نقاط ضعفش شیک بودن اتاق ها و عدم سرویس فرنگی در برخی از واحدها صبحانه ضعیف ولی در کل مزایای زیادی داره البته نوع نگرش شما به سفر هم برای خوب و بد بودن هتل تاثیر زیادی دارد

مجتبی عامل : هتل از نظر تمیزی و نظافت بسیار عالی و محیطی با آرامش و زیبا با بهترین پرسنل از پذیرش تا خروجی انتهای هتل تمام پرسنل بسیار خوشرو و با ادب مهمان نواز طوری ک یکی از زیبایی‌های سفر ده روزه و اقامت ما در این هتل وتمدیدش پرسنل عالی بود واقعا ما خانواده 5 نفره لذت بردیم

رضا علیا : هتل همه چیش خوب بود فضای عالی نزدیک دریا ناهار بدک نی صبحانه خوب بود ولی اتاق ها آنچنان تمیز عالی نبود مبل ها کثیف توالت فرنگی نداشت که بزرگترین عیب ش بود رفتار کارکنان خوب بود و در کل برا کسی که بخواد تفریحات ساحلی مد نظرش باشه عالی

کلام آخر

جزیره کیش با آماده سازی امکانت رفاهی و تجاری زیادی که صورت گرفته است جزو بهترین مکان های گردشگری در ایران به شمار می رود در این مطلب از سایت کیش بریم به معرفی و امکانات رفاهی و نظرات کاربران در مورد هتل سیمرغ کیش پرداختیم اگر این مطلب برای شما مفید واقع گشته است ؛ خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید

 

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.