هتل تعطیلات کیش

معرفی هتل تعطیلات کیش

جزیره کیش به دلیل آب و هوای زیبا و موقعیت مکانی عالی و جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی باعث شده است که گردشگران زیادی در همه ی فصول سال به این جزیره سفر کنند و از این امکانات رفاهی و خدماتی استفاده کنند به همین منظور هتل ها و ادارات و مجتمع های تجاری و تفریحی زیادی در این جزیره بنا گردند در این مطلب از سایت کیش بریم به معرفی و امکانات و دسترسی های هتل تعطیلات کیش می پردازیم ، برای آشنایی با این هتل با ما همراه شوید.  

مطالب مرتبط:مکان های دیدنی رایگان کیش

معرفی هتل تعطیلات کیش

هتل سه ستاره تعطیلات کیش در سال 1378 در جزیره کیش ساخته شده است ، که هر چه نیاز و امکاناتی که یک هتل سه ستاره به آن نیاز دارد را مدیریت این مجموعه در این هتل فراهم ساخته است . در ادامه به امکانت هتل تعطیلات کیش می پردازیم.

امکانات هتل تعطیلات کیش

امکانات هتل تعطیلات کیش

هتل سه ستاره تعطیلات کیش هتل تعطیلات کیش شامل دو طبقه و 70 واحد اقامتی و دارای 225 تخت که حداکثر افراد در هر اتاق از 2 به 5 نفر می رسد و در سوئیت های خود دارای امکانات ویژه ای است که به برخی از آن ها اشاره می کنیم

  •  LCD دارای تلوزیون
  • اینترنت وای فای رایگان
  • سیستم سرمایش و گرمایش
  • سیستم تهویه هوا
  • یخچال در هر سوئیت
  • آبگرمکن مجزا
  • حمام و سرویس های ایرانی و فرنگی
  • چایی و قلیان سرو می شود
  • تلفن ثابت و…

رستوران و کافی شاپ هتل تعطیلات کیش

رستوران و کافی شاپ هتل تعطیلات کیش

این هتل دارای رستوران و کافی شاپ مجزا در طبقه همکف هتل واقع شده است ظرفیت رستوران 100 نفر و کافی شاپ با ظرفیت 40 نفر به مسافران خدمات ارائه می دهند .کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی های گرم و سرد و کیک ها و دسر های خاص و فصلی را تدارک دیده اند و در منظره ای زیبا و رو باز واقع گشته تا مکان مناسبی برای قرار های دوستانه و رفع خستگی بعد از یک گشت و گذار حسابی در جزیره کیش می باشد.

موقعیت مکانی هتل تعطیلات کیش

به دلیل قرار گرفتن هتل در مرکز شهر به مکانهای تجاری و تفریحی و پاساژ ها دسترسی آسانی دارد که برای خرید و سوغاتی بهترین گزینه است ؛ بالعکس از کنار ساحل فاصله 3 کیلومتری دارد که یکی از معایب هتل شمرده می شود اما با مدیریت قوی هتل تاکسی سرویس 24 ساعته را در نظر گرفته است که هر کجا که مسافران قصد رفتن را دارند آن ها را برسانند.

 فاصله هتل تعطیلات کیش با مکان های دیدنی کیش

جزیره کیش در سال های اخیر برای تبدیل به قطب گردشگری در کشور تلاش های فراوانی شده است که هم از لحاظ تفریحی و هم از لحاظ تجاری جزو معتبرین مکان های کشور به شمار می رود در ادامه به برخی از این مکان ها اشاره می کنیم.

بازار پردیس کیش

بازار پردیس کیش

کیش یکی از مکان های مهم گردشگری و تجاری کشور به شمار می رود و به دلیل سفر های زیادی که به این شهر می شود باعث ایجاد مکان های تجاری زیادی برای خرید و فروش  محصولات اصل و با کیفیت مارک های معتبر جهان به شمار می رود بازار پردیس کیش یکی از مجتمع های بزرگ تجاری کیش که در دو شعبه در جزیره کیش احداث گردیده است در این مجتمع ها از هر سلیقه ای و صنفی محصول موجود می باشد از لوازم آرایشی و عطر و ادکلن بگیر تا انواع پوشاک مردانه و زنانه در این مجتمع احداث گردیده است فاصله مجتمع پردیس 2 کیش با هتل تعطیلات کیش 900 متر می باشد  

پارک کیبل اسکی کیش

پارک کیبل اسکی کیش

یکی از مراکز تفریحی که فقط در جزیره کیش احداث گردیده است پارک کیبل اسکی کیش است که برای کسانی که می خواهند به اوج هیجان و لذت برسند پیشنهاد می شود که این ورزش آبی را انجام دهند برای اینکه این مجموعه بتواند بهترین سرویس دهی را به مسافران ارائه دهد 5 برج در دریای خلیج فارس نصب کرده اند که می توانند همزمان به 12 نفر با سرعت 28 تا 64 کیلومتر بر ساعت بهترین سرویس را به مشتریان ارائه دهد . محدودیت سنی ای برای این ورزش موجود نیست از کودک 5 ساله تا افراد مسن می توانند این ورزش را انجام دهند. فاصله پارک کیبل اسکی با هتل تعطیلات 2 کیلومتر می باشد .

پیست کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش

ورزش کارتینگ اولین بار در آمریکا شکل گرفته که خواهان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده در کشور ما هم طرفداران زیادی به دنبال این بازی هستند به همین منظور پیست کارتینگ های زیادی در شهر های مختلف ساخته شده است پیست کارتینگ کیش در سال 1378 در بلوار خلیج فارس به سمت میدان امیرکبیر احداث گردیده است که یکی از بزرگترین پیست های کارتینگ کشور به شمار می رود .

این ورزش با خودرو های ای تی وی یا به اصطلاح چرخ باز صورت می گیرد چرا که چرخ های این خودروها از بدنه بیرون زده و گلگیر ندارند و دارای فرمان و صندلی کوچک هستند و تک نفره ساخته شده اند . لازم به ذکر است که با هر چه سرعتی که با این خودروها داشته باشید فقط از جاده منحرف می شوید و یا به دور خود میچرخند و اصلا وازگونی ندارند . شما می توانید این ورزش پر هیجان را به صورت گروهی و تک نفره انجام دهید و از آن لذت ببرید و هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد فاصله پیست کارتینگ کیش با هتل تعطیلات 2 کیلومتر می باشد.

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش

یکی از بزرگترین سالن های بولینگ کشور در کیش احداث گردیده است این سالن با منظره ای رو به دریا و در نزدیکی اسکله تفریحی و مرکز همایش های بین المللی ساخته شده است که می توانید به صورت انفرادی و گروهی این بازی فکری و عملی را انجام دهید. فاصله بولینگ مریم کیش با هتل تعطیلات کیش 2.5 کیلومتر می باشد .

  نظرات کاربران در مورد هتل تعطیلات کیش

فاطمه سادات کتابیان : اگر قصدتان از سفر به کیش بیشتر گشت و گذار در بیرون هتل است این هتل از نظر من میتونه راضی کننده باشه چون در این حالت فقط برای استراحت و خواب استفاده میشه . فضای هتل خانوادگی بود و حس خوبی میداد. اتاق در طبقه همکف، تمیز بود و در کل احساس امنیت و راحتی داشتم. صبحانه اوکی بود.برخورد پذیرش و سایر کارکنان هتل مسئولانه و کمک کننده بود. اگر اهل سخت گیری نباشید احتمالا مشکلی نداشته باشید

 مسعود مدنی : کارکنان اکثر هتلهای کیش طرز صحبت کردن مودبانه را بلد نیستند نه اینکه قصد بدی داشته باشند اینجوری تربیت شدند و آموزش ندیده اند. اتاقها کهنه کولرها کهنه سر و صدا در راهرو ها زیاد اغلب قفل دربها خراب موکتها کهنه و لک دار نبودن شامپو و صابون در حمام نبودن لیوان و قاشق چنگال در اتاقها کمبود پریز برق برای شارژ موبایل

احمد عبدالله زاده : چند نکته جهت رفع معایب و بهتر شدن حجم کم محل رستوران عدم تمیزی روزانه اتاقها و شارژ بهداشتی اتاقها منظره ناخوشایند ابزار و وسایل مستهلک و دپو انها در پشت پنجره ها انجام بیشتر کارها توسط یک پرسنل

مطالب مرتبط:معرفی هتل های سه ستاره جزیره کیش

کلام آخر

جزیره کیش با در اختیار داشتن بهترین مکان های گردشگری و بالاترین رتبه قطب گردشگری در کشور باعث سفر های زیادی در تمامی فصول به این جزیره خوش آب و هوا باشد ما در این مطلب از سایت کیش بریم به معرفی و امکانات و دسترسی های هتل تعطیلات کیش پرداختیم و اگر این مطلب مورد رضایت شما واقع گشته است ، خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.