معرفی هتل دو ستاره تماشا کیش

معرفی هتل دو ستاره تماشا کیش

هتل های کیش به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش از محبوبیت خاصی برخوردار است و این امر باعث شده است تا گردشگران در اولین مرحله هتل هایی که در نزدیکی مکان های دیدنی کیش را انتخاب کنند و بعد هتلی که از هر لحاظ مناسب است را رزرو می کنند. در ادامه به یکی از هتل هایی که دارای شرایط عالی است را به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل تماشا کیش

از هتل های دو ستاره جزیره کیش می توان به هتل تماشا کیش اشاره کرد که جزو قدیمی ترین هتل های این جزیره می باشد. هتل تماشا در سال 77 در نزدیکی های میدان امیرکبیر بنا نهاده شد و در سال های اخیر و به خصوص در سال 91 به جهت ارتقا کیفیت و جلب رضایت مسافران و بهبود سطح کیفیت کاملا بازسازی شده است. تا گردشگران با رفاه بیشتری در این مجموعه اسکان داشته باشند و یک سفر زیبایی را به یادگار بگذارد.

امکانات هتل تماشا کیش

در ادامه با کیش بریم به معرفی و امکانات هتل تماشا می پردازیم. با ما همراه باشید.

  • هتل دارای رستورانی بی نظیر به نام سراب می باشد که با منوی متنوعی که برای مسافران مهیا کرده اند شما را از غذای گران بیرون و بی کیفیت رها می کنند.
  • البته برای رفاه حال گردشگران چایخانه ای سنتی در بام این هتل فراهم گشته است.
  • پذیرش 24 ساعته و پرسنلی مجرب و کارآمد که از همه مهم تر است و آماده خدمات رسانی 24 ساعته برای گردشگران را فراهم کرده اند.
  • لابی و فضا سبز زیبا در محوطه هتل که می تواند برای قرار های دو نفره و کاری مکانی مناسب باشد.
  • کافی شاپ عالی در لابی این هتل موجود است که می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم را در این مکان بیابید.

امکانات اتاق های هتل تماشا کیش

امکانات اتاق های هتل تماشا کیش

هتل تماشا در 2 طبقه و 62 واحد اتاق ساخته شده است. اتاق ها دارای تخت های دو نفره تا پنج نفره را شامل می شود که امکانات متنوعی را در اتاق ها فراهم کرده اند که می توان به:

  • تلوزیون
  • یخچال
  • سیستم تهویه هوا
  • کمد لباس
  • تلفن
  •  صبحانه
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • حمام با انواع لوازم بهداشتی مانند حوله، شامپو و… و همچنین سشوار، دمپایی و دیگر لوازم را دارا می باشد.

موقعیت هتل تماشا کیش

هتل تماشا در موقعیت عالی در جزیره واقع شده است و فاصله کمی تا سواحل جزیره و امکانات رفاهی کیش دارد. هتل تماشا در فاصله 900 متری از دریای نیلگون خلیج فارس فاصله دارد که می توانید در عرض 10 دقیقه پیاده روی به این مکان برسید.

امکانات هتل تماشا کیش

دسترسی به هتل تماشا کیش

برای دسترسی به هتل تماشا می توانید از بزرگراه اصلی خلیج فارس و از میدان فارس به سمت میدان حافظ حرکت کنید و مسیر خود را به بلوار خلیج فارس تغییر دهید و تا پایان بلوار حرکت کنید تا به میدان امیرکبیر برسید و بعد به سمت خیابان ساحل تغییر جهت دهید. هتل تماشا در ابتدای خیابان ساحل و در نزدیکی میدان امیرکبیر واقع شده است.

جاذبه های دیدنی در نزدیکی هتل

در نزدیکی هتل جاذبه های گردشگری فراوانی قرار دارد که می توانیم به اسکله تفریحی کیش، بولینگ مریم، اسکله قدیمی، پلاژ آقایان و بانوان، پارک هنگامه، شهربازی هایلند، کارتینگ کیش و همچین از مراکز خرید می توان به سارینا 2، بازار مروارید 2 و رویا مال و دیگر مراکز دیگری که می توانید در این منطقه به آن ها دست یابید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با مساحت ۱۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسید. این اسکله در بهترین نقطه از جزیره کیش قرار دارد که می توانید با پیاده روی در این اسکله و لذت بردن از مناظر طبیعی و با صدای پرندگان و.. به آرامش برسید.

اولین و شاید لذت بخش ترین کار در این مکان جادویی، قدم زدن در ساحل و تماشای غروب خورشید است. این اسکله دارای آب فوق العاده شفاف است. به همین دلیل است که وقتی در کنار آب قدم می زنید، اگر چشمتان به دریا باشد، احتمالاً انواع ماهی های رنگارنگ و لاک پشت های غول پیکر را خواهید دید.

مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید رویامال کیش در سال ۱۳۹۴ تاسیس و بهره برداری شد که از همان ابتدا به یکی از لوکس ترین و گرانترین مراکز خرید کیش مبدل شد که اجناس برند متفاوتی را به مشتریان عرضه می کند.

اجناس برند این مرکز خرید انواع مختلف محصولات را در بر می گیرد به گونه ای که می توانید محصولاتی همچون پوشاک بچه‌گانه، زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کالای خواب، زیورآلات و غیره را باکیفیتی عالی خریداری کنید.

از جمله امکانات استراحتی و غذایی این مرکز خرید رستوران ها، کافی شاپ و فست وفود ها و نیمکت های راحتی برای مراجعان است.

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم به معرفی هتل تماشا کیش پرداختیم و هر آن چه که باید در مورد این هتل می دانستید را برای شما بیان کردیم اگر چه این مطلب برای شما مفید واقع شده است خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

 

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.