معرفی هتل هلیا کیش

معرفی هتل هلیا کیش

 

هر فردی دوست دارد که در طول عمر زندگانی خودش به مکان های مختلف سفر کنند و از جاذبه هی دیدنی آن لذت ببرد و خوش گذراندن ذات طبیعی انسان است. ب همین منظور سعی می کنند حداقل در طول سال یکبار به سفر عالی و بدون هیچ هیاهویی و ترافیکی و دغدغه های روزمره به آرامش روحی و جسمی برسید که این آرزوی هر فرد روی زمین است.

با وجود شرایط اقتصادی که چندین سال گریبانگیر کشورمان شده است خیلی از افراد به فکر یک سفر اقتصادی با کمترین هزینه ولی با امکانات و موقعیت مکانی بکری می گردند. در تیم کیش بریم به بررسی جزیره کیش می پردازیم. جزیره کیش به مکان های دیدنی و جاذبه های دیدنی آن خواهیم پرداخت.

اقامت در کیش

با خانواده خود به جزیره کیش سفر می کنید یا به دنبال یک استراحت عاشقانه هستید؟ یا شاید بازدید شما کاری است نه لذت. هدف از اقامت شما هرچه که باشد، با استفاده از سایت کیش بریم، می‌توانیم به شما کمک کنیم هتل عالی را پیدا کنید. با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین هتل های کیش آشنا شوید.

معرفی هتل هلیا کیش

معرفی هتل هلیا کیش

از هتل های مناسب و کم هزینه برای آن دسته از افراد که می خواهند در مکانی دنج و آروم و امکانات متنوع رفاهی اسکان داشته باشند ولی هزینه کمتری بپردازند پیشنهاد کیش بریم برای این دسته هتل هلیا کیش می باشد. وقتی از کم هزینه بودن هتل به سخن می آید یلی از افراد فکر می کنند که جایی بد و بی ارزشی است اما در این مورد کاملا در اشتباه هستید چرا که هتل هلیا با خدماتی که ارائه می دهد توانسته است در رتبه بهترین هتل های کیش قرار بگیرد.

دسترسی به هتل هلیا کیش

دسترسی به هتل هلیا کیش

هتل هلیا در شرقی ترین قسمت جزیره کیش قرار گرفت است است که تنها 1 کیلومتر با دریا فاصله دارد و در کمترین زمان می توانید خودتان را به سواحل نیلگون خلیج فارس برسانید. هتل در بلوار ساحل قرار گفته است از بزرگراه اصلی جزیره به سمت میدان صدف حرکت کنید و بعد وارد بلوار دلیران شوید و تا انتها بروید تا به میدان امیرکبیر برسید و بعد وارد بلوار ساحل شوید که هتل هلیا در اثنای هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل هلیا کیش

هتل هلیا در طی سالیان تواسته است خودش را به روز نگه دارد و همه ساله تغییرات فراوانی روی این هتل صورت گرفته  است که امروزه با نمایی شیک و زیبا در بلوار ساخل خودنماییی می کند و با فضاسازی طبیعی و درختانی که دور تا دور هتل را فراگرفته اند مکانی بکر برای قرار های دونفره و شیکی را برای گردشگران فراهم کرده است.

محوطه هتل هلیا کیش

محوطه هتل هلیا کیش

محوطه ای سبز با نیمکت های رنگی و مدرن، صندلی های چوبی و آب نما هایی این مسیر تزیین شده است. وارد ساختمان هتل که می شوید اول وارد لابی هتل می شوید که دارای پذیرش 24 ساعته با کافی شاپ شیک با دکوراسیون عالی میزبان شما می باشد.

رستوران هتل هلیا کیش

از امکانات هتل می توان به رستوران با منو متنوعی که در برنامه کاری خود دارد و با آشپزان محلی این منطقه شما را از غذاهای بیرون با قیمت های نجومی خلاص می کند. که در منوی غذایی رستوران  انواع غذا های ایرانی و خارجی سرو می شود.

علاوه بر رستوران هتل دارای چایخانه سنتی که پذیرای قلیان و چایی های اصیل ایرانی می باشد که برای علاقه مندان یک مورد مناسب است.

اتاق های هتل هلیا کیش

اتاق های هتل هلیا کیش

هتل دارای دو طبقه در 61 اتاق ساخته شده است تا با بهترین کیفیت به گردشگران خدمات رسانی شود. هتل در سال 1396 به جهت ارتقا کیفیت بازسازی اساسی صورت گرفت تا سطح کیفیت خدمات را بالا برسانند. اتاق های هتل هلیا دارای تخت های 2 نفره تا 5 نفره می باشد که نسبت به اعضای نفرات می توانید انتخاب کنید.

  • هتل دارای اینترنت پرسرعت که می توانید به آزادانه از آن استفاده کنید.
  • کادر هتل هلیا از بهترین کادر های مجرب کیش می باشند.
  • پنجره های هتل بزرگ می باشند و می توانید از طرفی که رو به دریا می باشد دریای همیشه نیلگون خلیج فارس را مشاهده کنید.
  • سرویس بهداشتی های داخل اتاق های هتل ایرانی و فرنگی می باشند. حمام هتل دارای لوازم بهداشتی، حوله و سشوار می باشد.
  • تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا و و امکانات خدماتی همچون یخچال، تلویزیون مبلمان، کمد لباس و تلفن و .. می باشد
  • همچنین اگر وسایل گرانبها به همراه داشته باشید می توانید در صندوق امانت تعبیه شده در هر اتاق استفاده کنید.

جاذبه های اطراف هتل هلیا کیش

در ادامه به برخی مراکز تفریحی و تجاری کیش که در کنار هتل هلیا واقع شده اند خواهیم پرداخت.

اسکله تفریحی کیش

 اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با مساحت ۱۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسید. این اسکله در بهترین نقطه از جزیره کیش قرار دارد که می توانید با پیاده روی در این اسکله و لذت بردن از مناظر طبیعی و با صدای پرندگان و.. به آرامش برسید.

اولین و شاید لذت بخش ترین کار در این مکان جادویی، قدم زدن در ساحل و تماشای غروب خورشید است. این اسکله دارای آب فوق العاده شفاف است. به همین دلیل است که وقتی در کنار آب قدم می زنید، اگر چشمتان به دریا باشد، احتمالاً انواع ماهی های رنگارنگ و لاک پشت های غول پیکر را خواهید دید.

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون

این بازار در ساحل شرقی کیش قرار گرفته و نسبت به دیگر مجتمع های خرید کیش بسیار کوچک ‌تر است اما از لحاظ رنج قیمت می توانید روی صرفه جویی خرید خود روی این بازار حساب کنید. این مرکز با رنج قیمت های مناسب برای صرفه جویی در هزینه های سفر شما گزینه خوبی است.

اجناس موجود در این بازار شامل پوشاک مردانه و زنانه و بچه‌گانه، خرازی، لوازم‌خانگی، کفش و کیف و اسباب‌بازی می شود.

آدرس: کیش، تقاطع خیابان ساحل و فردوسی، بازار زیتون کیش

کلام آخر

در این مقاله از سایت کیش بریم به معرفی هتل هلیا کیش پرداختیم و هر آن چیزی که در مورد این هتل باید می دانستید را برای شما بیان کردیم. اگر چه این مطلب برای شما مفید واقع شده است خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.