معرفی هتل گاردنیا کیش

معرفی هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش از هتل های  منحصر به فرد جزیره می باشد. که ترکیبی از امکانات رفاهی مدرن و ویژگی های شرقی را در خود پرورش می دهد. هتل گاردنیا کیش یک اقامتگاه 3 ستاره است که خط ساحلی زیبای کیش، طراحی معاصر آن فضایی آرام و جذاب را ایجاد می کند که روحیه مسافران از سراسر جهان را بالا می برد. این هتل امکانات رفاهی و بسته‌های سبک زندگی متعددی را برای مهمانان فراهم می‌کند و گزینه‌های مختلف را در رستوان  و منوی غذایی خود ارائه می‌دهد. این استراحتگاه سواحل بکر و همچنین فرصت های فراوانی برای آرامش ارائه می دهد.

معرفی هتل گاردنیا کیش

امکانات هتل گاردانیا کیش

گاردنیا کیش یکی از پیشرفت های جدید در منطقه کیش است که امکانات کاربردی و منحصر به فردی را برای بازدیدکنندگان و همچنین ساکنان کیش ارائه می دهد. اخیراً ارتقا یافته و به هتل های سه ستاره ای برای اقامتی به یاد ماندنی در خط ساحلی جزیره دست یافته است.

  • ویژگی قابل ذکر در گاردنیا کیش آسانسور دوگانه
  • اتاق های کار و امکانات کنفرانس منحصر به فرد آن است.
  • آشپزخانه خصوصی
  • اتاق خواب با ماشین ظرفشویی
  • اندازه های مختلف واحدهای یخچال (کوچک 300 لیتر تا متوسط 850 لیتر)
  •  اتاق چمدان
  •  اینترنت پرسرعت
  • 24 ساعته خواروبارفروشی کوچک
  • و برخی از ویژگی های قابل توجه دیگر شامل
  • مرکز تناسب اندام و باغ کیش در فضای باز است

که مهمانان می توانند در طول یا بعد از اقامت خود در این هتل از آن لذت ببرند.

ویژگی های هتل گاردنیا کیش

ویژگی های هتل گاردنیا کیش

گاردنیا کیش شامل 4 طبقه و 58 باب اتاق مجلل دارای خدمات شخصی سازی شده است که نیاز های هر مهمان را برآورده می کند. هتل گاردنیا کیش دارای مجموعه ای منحصربفرد از امکانات رفاهی لوکس است تا حتی سخت ترین نیازهای مهمانان را برآورده کند. از غذای 24 ساعته تا سرویس سرآشپز خصوصی، این هتل هیچ جزئیاتی را نادیده نمی گیرد.

هتل گاردنیا کیش برای کسانی طراحی شده است که می خواهند نه تنها از نظر مالی بلکه از نظر خدمات و امکانات رفاهی شرایط عالی را برای گردشگران مهیا می کند.

ویژگی کارکنان هتل گاردانیا کیش

ویژگی هایی که این هتل را از رقبای خود متمایز می کند، هم برای مهمانانی که به دنبال امکانات متفاوت هستند و هم برای مردم محلی که از همان ابتدا از این ویژگی ها استقبال می کنند، ساده و در عین حال جذاب است. کارکنان خانه داری به طور ویژه آموزش دیده اند و می دانند چگونه مهارت های مورد نیاز خود را با هر مهمان ارائه دهند.

اقامت در هتل گاردانیا کیش!

اقامت در هتل گاردانیا کیش!

هتل گاردنیا کیش به بازدیدکنندگان و همچنین شرکت های محلی که خواهان اقامت در محیطی لوکس مانند این هستند این امکان را می دهد تا به فضایی نقل مکان کنند که در آن طبیعت بدون وصف ناپذیر می باشد، اما در عین حال که در محیطی جزیره ای با محیطی زیبا زندگی می کنند، به هیچ وجه نیازهای کاربردی را نادیده نگیرید.

هتل گاردنیا کیش، مکانی دلپذیر برای اقامت در کیش است که با مناظر دیدنی قابل توجهی که دارای خط ساحلی بکر، دریای طبیعی دست نخورده و مزارع سرسبز اطراف است، مشهور است. طراحی مدرن آن، محیطی آرام را ایجاد می‌کند که برای تقویت روحیه مناسب است.

معرفی هتل گاردنیا کیش

دسترسی به هتل گاردانیا کیش  

گاردنیا کیش که در میدان حافظ کیش  واقع شده است، مفتخر است که برای مسافران تفریحی و تجاری که از سرتاسر ایران و خارج بازدید می کنند، اقامتگاه های استاندارد ارائه می کند.

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم به معرفی مختصری از هتل گاردنیا کیش و مواردی که آن ها به مشتریان خود ارائه می دهند، پرداختیم. پس از مطالعه مطلب باید درک بهتری از این مکان، امکانات و نوع آن داشته باشید. که خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.