معرفی مرکز خرید رویال مال کیش

معرفی مرکز خرید رویال مال کیش

مراکز خرید کوچکی مانند کیش اغلب به مراکز خرید بزرگ تبدیل شده‌اند و با توجه به رشدی که برای بازپرداخت آن‌ها زمان می‌برد، زیرا با منابع محدود فضایی سروکار دارند و در عین حال بزرگ‌تر می‌شوند. بنابراین آنها به زمین کافی برای کار نیاز دارند زیرا هیچ جایگزینی بهتر از املاک گران قیمت در منطقه شهر وجود ندارد. روندهای مد وارداتی ثابت شده است که در کیش محبوب هستند، اما متاسفانه زیبایی شناسی خالص و سنتی کیش رو به افول است.

مراکز خرید کیش

مراکز خرید بزرگتر می شوند، برندها وارد آنها می شوند و کیش را به مرکزی برای صنعت خرید تبدیل می کنند. باید قبول کرد که رویال مال کیش یک مرکز خرید برتر در جزیره کیش است که در نزدیکی منطقه ساحلی واقع شده است. کیش یکی از قدیمی ترین شهرهایی است که مساحت متوسط خود را با گستره ای بیش از ۹۱ کیلومتر مربع را شامل می شود.
در ادامه با کیش بریم به معرفی مرکز خرید رویال مال کیش خواهیم پرداخت اگر می خواهید مطالبی در مورد این مرکز خرید بدانید با ما همراه باشید.

معرفی رویال مال کیش

معرفی رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال کیش دارای مساحتی بزرگ به مساحت 7هزار متر مربع است که در  سال 1394 در 5 طبقه بنا گشت و می تواند روزانه بیش از 2 میلیون خریدار را در خود جای دهد. سوپرفروشگاه “رویال مال کیش” و دارای تقریباً 150 فروشگاه

با یک نگاه به فضای داخلی مرکز خرید، ستون‌های بلند (100 فوت) که از میان سازه عبور می‌کنند با دیوارهای پنجره‌ای بزرگ که در بسیاری از طبقات خرید مجاز است برای تسهیل وزش بادهای طبیعی بدون خطر امنیتی که به‌طور قابل‌توجهی اجاره‌بها را کاهش می‌دهد.

بازار رویال مال کیش

بازار رویال مال کیش

الزامات مرکز خرید رویال مال کیش رشد پیش بینی شده مشارکت کنندگان در توسعه مرکز خرید 100 میلیون بازدید کننده متوسط سالانه جمعیت هدف 20 میلیون در سال 2018 درآمد سالانه 918 میلیون برای سال 2016 و رو به رشد را دارا می باشد. مراکز خرید از تجمیع چندین رستوران و هتل در کنار هم در یک نهاد واحد به نام مرکز خرده فروشی یا اوت لت مال تشکیل می شوند. این مراکز به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان یک نقطه فروش واحد عمل کنند.

ویژگی های بازار رویال مال کیش

ویژگی های بازار رویال مال کیش

این مرکز خرید غرفه های بازار همراه است که مردم محلی را برای خرید محصولات جذب می کند، علاوه بر این، رویال مال بخشی از یک ابرفروشگاه گردشگری است که شامل هتل‌ها، رستوران‌های مختلف و همچنین برندهای برتر برندهای لوکس مانند لویی ویتون است. تم رویال مال کیش کاملا مناسب است تا طراوت و زرق و برقی را به آن اضافه کند

امکانات رویال مال کیش

این یک مرکز خرید با رویکردی منحصر به فرد و سبز است که تمام عناصر ساختمان را فراهم می کند: محوطه سازی فعال و پویا، پارک ها (به عنوان مثال زمین های ورزشی)، باغ ها، علاوه بر مناظر دیدنی از سواحل کیش می باشد.

  • تعداد 3677 مغازه در 800 متر مربع فضای خرده فروشی
  • پارکینگ 2500 ماشین
  • باغ خصوصی – فضای کافی برای راه اندازی مجدد فضا با فیلم یا موسیقی زنده.
  • مجتمع نسبت چیدمان مرکز خرید: سه نوع پلتفرم سوپرمارکت: محصولات، میوه و شلیل سایر فناوری‌های قیمت‌گذاری قدرت ترکیب پیچیده‌ای از فروشگاه‌های محصولات غذایی را ترک می‌کند: جواهرات، ارتباطات، رستوران‌ها، کتاب‌ها و ورزش و غیره

آدرس رویال مال کیش

رویال مال کیش یک مرکز خرید بسیار محبوب است که در منطقه شرقی کیش واقع شده است. مرکز خرید بزرگ رویال مال در خیابان رودکی کیش قرار گرفته است که برای دسترسی به این مکان می توانید از میدان فارس واقع در بزرگراه خلیج فارس به سمت خیابان حافظ حرکت کنید و از میدان سیری به سمت خیابان رودکی حرکت کنید. مرکز خرید در اثنای این خیابان قرار گرفته است. که برای دسترسی اسان از دیگر مناطق کیش می توانید از برنامه های نقشه یاب استفاده کنید.

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

از هتل های نزدیک مرکز خرید کیش می توان به هتل آرامیس اشاره کرد که در دو قدمی این مرکز خردی قرار گرفته است. هتل آرامیس کیش، هتلی چهار ستاره است که در چهار طبقه و شصت و چهار واحد اقامتی  با کامل ترین امکانات رفاهی بنا شده است. هتل آرامیس با توجه به امکانات و قیمت مناسبی که دارد از اولین انتخاب های گردشگران به شمار می رود.
هتل چهار ستاره آرامیس از سال ۱۳۸۸ با ارائه بهترین امکانات تا کنون میزبان گردشگران در جزیره کیش است. این هتل جزء هتل های به صرفه و اقتصادی کیش به شمار می رود چرا که از هر قشری از افراد می توانند با اقامتی ارزان قیمت و با کیفیت از سفر خود لذت ببرند.

کلام آخر

مراکز خرید از جمله مواردی هستند که اقتصاد یک شهر را تامین می کنند و باعث اشتغال های آسان و کارآمد می کند. مرکز خرید رویال مال کیش توانسته است طی چندین سال گذشته خودش را به دیگران ثابت کنند. در این مطلب از کیش بریم به معرفی این مرکز خرید بزرگ پرداختیم . اگر چه این مطلب برای شما مفید واقع گشته است خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.