معرفی هتل پنج ستاره فرشتگان کیش

معرفی هتل فرشتگان کیش

جزیره کیش، یکی از جزایر جنوبی ایران در خلیج فارس است و به دلیل آب و هوای گرمسیری و دریایی، طبیعتی زیبا و فراوانی جاذبه‌های گردشگری، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌آید. برخی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کیش عبارتند از:

  • پارک دریایی کیش
  • ساحل مرجانی کیش
  • تپهٔ کهنسال کیش
  • بازار بومی کیش
  • پل ها و تونل های جاده دریا
  • جزیره های هرمز

همچنین در کیش فعالیت‌های گردشگری زیادی مانند غواصی، شنا، سوارکاری، پاراگلایدر، بادبان‌بازی و اسکوبا دایوینگ نیز انجام می‌شود.

معرفی هتل فرشتگان کیش

معرفی هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش یکی از مجلل‌ترین هتل‌های بی نظیر در جزیره کیش ایران است که در محلی با دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی کیش واقع شده است. این هتل دارای ۴۵ اتاق و سوئیت با امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، سیستم صوتی، حمام و محیطی زیبا و مجلل است.

امکانات دیگر هتل فرشتگان کیش عبارتند از: استخر در فضای باز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه ورزشی، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودکان، ارگانیزه کردن تورهای گردشگری، امکانات کنفرانس و میزبانی مجالس، رستوران‌های لوکس و سالن قهوه.

با توجه به وسعت هتل، هتل فرشتگان کیش در برگزاری همایش‌های مختلف نیز توانایی بسیار بالایی دارد. هتل فرشتگان کیش از طریق رزرواسیون اینترنتی و با توجه به تعداد افراد و نوع اتاق‌ها، قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌کند.

معرفی هتل فرشتگان کیش

آدرس هتل فرشتگان کیش ایران

آدرس هتل فرشتگان کیش ایران:

کیش، بلوار شهید رجایی، جنب فرودگاه بین‌المللی کیش، هتل فرشتگان

کدپستی: 7941675373

معرفی هتل فرشتگان کیش

تلفن هتل فرشتگان کیش

شماره تلفن هتل فرشتگان کیش برای رزرو و اطلاعات بیشتر:

تلفن : 44469026 – 073

رزرو هتل فرشتگان کیش

برای رزرو هتل فرشتگان کیش، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

از طریق سایت های رسمی مانند سپنجا می توانید به راحتی هتل مورد نظر خوداتان را رزور کنیدو از سفر خود به جزیره کیش لذت کافی را ببرید.

معرفی هتل فرشتگان کیش

نظرات مردم در مورد هتل فرشتگان کیش ایران

نظرات مردم در مورد هتل فرشتگان کیش ایران مختلف است. برخی از مسافران به دلیل فضای مجلل، امکانات خوب، صبحانه بوفه شامل غذاهای متنوع و خوشمزه، خدمات دهی با کیفیت، دسترسی به شهر و فرودگاه، پرسنل مهربان و حرفه‌ای، و موارد دیگر از این هتل راضی بوده‌اند.

بعضی از مهمانان از مشکلاتی مانند ضعف اینترنت در برخی اتاق‌ها، عدم رعایت بهداشتی در برخی اتاق‌ها، صدای شلوغی در بعضی اتاق‌ها، قیمت بالایی در برخی فصل‌ها، و مواردی از این دست نارضایت بوده‌اند.

از طرفی، برخی مسافران به دلیل نزدیکی به فرودگاه، فضای دلنشین، نمای زیبا و باغ‌های مطبوع، سرویس واحد، پرسنل خوش برخورد، صبحانه بوفه با کیفیت، استخر بزرگ و مجلل، و مواردی از این قبیل از هتل فرشتگان کیش راضی بوده‌اند.

با توجه به اینکه نظرات مردم در مورد هتل فرشتگان کیش ایران مختلف است، بهتر است قبل از رزرو این هتل، نظرات مسافران قبلی را مطالعه کرده و با توجه به نیاز و سلیقه شخصی، تصمیم‌گیری نمایید.

مکان های دیدنی نزدیک هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش در یک موقعیت مرکزی و مناسب در کیش قرار دارد و به دلیل نزدیکی به فرودگاه و مراکز خرید، مکان‌های دیدنی متعددی در نزدیکی آن وجود دارد. برخی از مکان‌های دیدنی نزدیک هتل فرشتگان کیش عبارتند از:

  • پارک دریایی کیش
  • ساحل مرجانی کیش
  • بازار بومی کیش
  • مجتمع تفریحی شهرک شمس آبادی
  • پل ها و تونل های جاده دریا
  • باغ مینا
  • ساحل کوثر
  • حرم حضرت احمد
  • حمام کنعان
  • قلعهٔ دیرینه
  • نمایشگاه مرجع کیش

با توجه به موقعیت مرکزی هتل، اکثر این مکان‌های دیدنی در فاصلهٔ کمی از هتل واقع شده‌اند و با تاکسی، خودرو شخصی یا حتی پیاده‌روی قابل دسترسی هستند.

پارک ساحلی مرجان کیش

معرفی ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی کیش یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری جزیره کیش در جنوب ایران است. این ساحل، با آبی شفاف و شنی نرم و سفید، برای استراحت و تفریح در کنار دریا، شنا، شنای زیرآب و سایر فعالیت‌های دریایی و شناوری، بسیار مناسب است.

از جمله ویژگی‌های ساحل مرجانی کیش می‌توان به آب و هوای گرمسیری و دریایی، طبیعتی زیبا، رستوران‌های دریایی با منوی متنوع و خدمات رفاهی از جمله اجاره آفتاب‌گیر و چادر، زیرآب ورزش، تلفن همراه و بار خوراکی اشاره کرد.

در این ساحل می‌توانید به راحتی تعدادی از ورزش‌های آبی مانند اسکی آبی و جت‌اسکی را تجربه کنید و در برخی از ماه‌های سال، این ساحل به عنوان محل برگزاری رقابت‌های ورزشی همچون رقابت‌های شنا و کایت‌بورد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلام آخر

ما در این مطلب از کیش بریم به معرفی هتل فرشتگان کیش و امکانات و ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره کردیم. امیدواریم که در سفر به کیش بتوانید بهترین اقامتگاه را برای شفر خود انتخاب کنید. اگر چه این مطلب برای شما مفید واقع شده است خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

 

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.