اجاره ویلا در ملارد

اجاره ویلا در ملارد

ملارد از دو شهر ملارد و صفادشت تشکیل شده است که مجموعاً شهر ملارد را در نزدیکی شهر کرج تشکیل می دهند. از جاذبه های مذهبی شهرستان ملارد می توان به کوه کفترلو، تپه بالکین، قلعه محمودآباد و همچنین امامزاده بی بی سکینه و امامزاده حمزه از جاذبه های شهرستان ملارد اشاره کرد.

دسترسی به ملارد کرج
ملارد در قسمت جنوبی شهر کرج و در مسیر بزرگراه بویین زهرا به شهریار واقع شده است. برای رسیدن به این مکان زیبا می توانید از اتوبان کرج – تهران استفاده کنید و در مسیر تهران باشید و از میدان سرحدآباد وارد بلوار به همین نام شوید و وارد شوید و جاده را تا انتها طی کنید تا به اتوبان بویین زهرا به سمت شهریار برسید. .

اجاره ویلا در ملارد کرج
منطقه ملارد یکی از مناطق نزدیک شهر کرج است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که گردشگران زیادی را که از بزرگراه ها عبور می کنند و چند روزی را به عنوان مهمان سپری می کنند به سوی خود جذب می کند، از این رو آپارتمان هایی در منطقه ملارد برای گردشگران وجود دارد. ارائه شده تا با خیالی آسوده به گشت و گذار بپردازید.اگر شما هم می خواهید یک شب در این منطقه بمانید می توانید آپارتمان در ملارد کرج و حتی ویلا در ملارد اجاره کنید و همچنین از طریق سایت سپنجا به راحتی آپارتمان در کرج اجاره کنید و ترک کنید. یک سفر فراموش نشدنی در این منطقه با عزیزانتان.جاذبه های گردشگری اردک کرج
یکی از دلایل سفر به شهر کرج، دیدن جاذبه های گردشگری این شهر زیبا است، به همین منظور در این قسمت از سفر ملارد کرج قصد داریم بهترین مکان های دیدنی این شهر را به شما معرفی کنیم.

پارک ملی ملارد
یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهرستان ملارد، پارک ملی ملارد است که اکثر ساکنان این منطقه بیشتر وقت و قرار خود را در این پارک می‌گذرانند و در تعطیلات نمی‌توانید جایی در این پارک بگذارید. پارک ملت به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی بزرگراه بویین زهرا به شهریار، اقامتگاهی ویژه برای گردشگران محسوب می شود.

پارک چمران کرج
یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر کرج پارک چمران است که زیبایی خیره کننده آن توجه مسافران و گردشگران این شهر را به خود جلب می کند. اگر به گل و گیاه علاقه دارید، کتاب راهنمای مرکز استان البرز پیشنهاد می کند در سفر به این شهر حتما از این پارک دیدن کنید زیرا در پارک چمران انواع گل و گیاه یافت می شود. همچنین رودخانه ای در نزدیکی این پارک وجود دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است.

پل دخترجاذبه تاریخی کرج
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر کرج پل دختر نام دارد که به پل سلمانیه و پل شاه عباسی نیز معروف است. اگر عاشق مناظر طبیعی و گردشگری هستید، راهنمای سفر کرج به شما توصیه می کند در سفر به این شهر حتما از پلدختر دیدن کنید. لازم به ذکر است قدمت پل دختر به دوره سلجوقیان برمی گردد و به همین دلیل قسمت زیادی از آن فرسوده شده است.

آخرین کلمه

در این مقاله سعی شده است سفر به کرج به طور کامل راهنمایی شود. حال اگر قصد سفر به کرج را دارید می توانید با اطلاعات کامل این شهر زیبا سفری دل انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنید. از اینکه وقت ارزشمند خود را در اختیار ما قرار دادید بسیار سپاسگزاریم. شما می توانید سوالات و یا تجربه خود از سفر به کرج را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران سایت در میان بگذارید.

منبع: https://sepanja.com/search/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%B1%D8%AF

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.