سوئیت در تنکبان رامسر

سوئیت در تنکبان رامسر

شهر تنکابن یکی از شهرهای زیبای رامسر واقع در استان مازندران است که در گذشته به شاهسوار معروف بوده است. شهرستان تنکابن به باغ‌های پرتقال، کیوی و چای معروف است، از این رو بیشتر صادرکنندگان این میوه‌ها و همچنین انواع گل‌های زینتی در این شهرستان می‌روید که به تمامی شهرهای ایران صادر می‌شود.
راه های دسترسی به تنکابن
شهرستان تنکابن در جنوب دریای خزر و شهرستان تنکابن از جنوب با شهرستان کبودکلایه، از شرق با شهرستان ولی آباد و از غرب با شهرستان شیرود همسایه است.
گردشگرانی که از تهران به تنکابن سفر می کنند می توانند با نزدیک ترین جاده و از طریق اتوبان چالوس به شهر چالوس برسند و سپس به سمت نمک آبرود و سلمانشهر حرکت کرده و پس از عبور از آنها در امتداد دریا تا رسیدن به تنکابن حرکت کنند.
جاذبه های گردشگری Tunkabón
تنکابن به دلیل قرار گرفتن در شهرهای حاشیه دریای خزر دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است و کوه ها پوشیده از گیاهان و درختان سرسبز است که در نگاه اول هر گردشگری و سپس جاذبه هایی را به خود جذب می کند. از شهر تنکابنروستای قلعه گاندن تنکابن
روستای قلعه قدن تنکابن دارای آب و هوای مرطوب و طبیعتی بکر است که سالیان دراز دست نخورده باقی مانده است، اما این روستا نه تنها به خاطر طبیعتش معروف است، بلکه به قلعه ای به نام قلعه قدن معروف است که در گذشته به قلعه نظامی معروف بوده است. مورد استفاده قرار گرفته و بارها تخریب شده و بازسازی شده است که اکنون به همین صورت باقی مانده است. این قلعه مانند قلعه های همسایه خود شامل قلعه مرتفع مارکوه و چشم اندازی عالی از منطقه است. که در یک جهت دارای شیب تند و جهت دیگر شیب ملایم می باشد.

تنکابن؛ مروارید مازندران
آبشار سنگ بن چشمه
آبشار سنگ بن چشمه در روستای عسل محله یکی از روستاهای تنکابن و در دل جنگل واقع شده است.این آبشار در قسمت جنوبی تنکابن واقع شده است.درختان این منطقه پوشیده از توسکا، افرا و بلوط دشت دریا سر در مجاورت این آبشار قرار دارد.
اجاره اقامتگاه بوم گردی در تنکابن
تنکابن یک شهر سنتی است که دارای اقامتگاه های سنتی بسیاری است. تجربه زندگی مانند بومیان استان مازندران احتمالاً برای شما تجربه ای شیرین و فراموش نشدنی خواهد بود.شما می توانید با اجاره اقامتگاه بوم گردی در تنکابن بر اساس خواسته ها و نیازهای خود در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید و تجربه سفر جدیدی را تجربه کنید.
اجاره سوئیت در تنکابن رامسر
شهرهای شمال کشور به دلیل مجاورت با دریای خزر و از طرف دیگر رشته کوه البرز با پوشش گیاهی و سرسبزی در کوهستان ها و انواع آبشارها و چشمه ها و جاذبه های دیگر می باشند. واقع در شمال کشور، به همین دلیل گردشگران زیادی در تمام فصول سال به این مناطق زیبا و گرم سفر می کنند، به همین دلیل ویلا، هتل و سوئیت در انواع نقاط شمال ایجاد شده است تا گردشگران می تواند اوقات خوبی داشته باشد سواری راحت در سفر می توانید سوئیت در تنکابن رامسر اجاره کنید یا حتی در عسل تنکابن ویلا را به راحتی از سپنجا اجاره کنید.

منبع:

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.