اجاره ویلا در شمشک تهران

کلان شهر تهران با 8 میلیون نفر جمعیت یکی از بزرگترین شهرهای ایران است. شهر تهران سومین شهر بزرگ خاورمیانه است. این شهر زیبا و شگفت انگیز در کنار آلودگی و شلوغی آن چنان جاذبه های متنوعی دارد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به همین دلیل است که امروزه شاهد افزایش تقاضای مسافران و گردشگران برای اجاره ویلاهای مبله در تهران هستیم. تهران محله ها و محله های زیادی دارد که هر کدام دارای تاریخ متفاوتی نسبت به دیگری هستند و هر کدام دارای مناطق تفریحی و رفاهی خاص خود هستند.

با شناخت و در نظر گرفتن نیاز خود و انتخاب محله ای مناسب می توانید ویلای مبله در سپنجا اجاره کنید. سپنجا یکی از سایت های آنلاین اجاره ویلا، آپارتمان و آپارتمان در سراسر ایران می باشد. در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از محله های تهران به نام شمشک آشنا کنیم. با ما همراه باشید

شهر شمشک، تهران
شمشک یکی از شهرستان های استان تهران است که در شهرستان شمیرانات قرار دارد. این منطقه با آب و هوای خوب و شرایط تفریحی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.وجود اقامتگاه های لوکس و مدرن در این منطقه این امکان را به شما می دهد تا بهترین ویلا مبله را در این منطقه اجاره کنید.

جاده های دسترسی به شمشک
برای اجاره ویلا در این محله باید بدانید که دو راه برای رفتن به شمشک وجود دارد. مسیر اول مسیری است که امکان تردد با وسایل نقلیه آفرود وجود دارد و ممکن است با خودروهای معمولی دچار مشکل شوید. مسیر دوم نیز از طریق جاده لشگرک امکان پذیر است و فاصله آن تا شمشک حدود 60 کیلومتر است.

همچنین اگر شهروند تهرانی هستید تنها با پیمودن مسافت 5 کیلومتری می توانید به شمشک برسید.

جاذبه های گردشگری و طبیعی شمشک تهران
همانطور که قبلا گفتیم شمشک به دلیل داشتن امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری به یکی از مناطق پرطرفدار تهران تبدیل شده است و درخواست های زیادی برای اجاره ویلا مبله در این منطقه وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه ها با ما همراه باشید.

پیست اسکی

این پیست بین المللی یکی از تفریحات پرطرفدار شمشک تهران است. با اجاره ویلا مبله در شمشک تهران نمی توان از این پیست بازدید نکرد.این پیست زیبا توسط مهندسان آلمانی ساخته شد و در سال 1327 شروع به کار کرد.

شاید تعجب کنید اما این پیست یکی از قدیمی ترین جاذبه های شمشک است.

کوه هالنو در شمشک

اجاره ویلا مبله در شمشک تهران بازدید از کوه خالنو را از دست ندهید. هالنو با ارتفاع 4375 متری سومین قله بعد از دماوند و علم کوه است. شمشک در قسمت جنوبی خالنو قرار دارد و با اجاره ویلا مبله در شمال شمشک دسترسی خوبی به خالنو خواهید داشت.

دره هملون شمشک

این دره زیبا در فاصله 35 کیلومتری شمال شرق تهران و بین روستای شمشک و میگون قرار دارد. جالب است بدانید که خود دره هلمون دارای جاذبه های گردشگری است. این جاذبه ها شامل بسیاری از آبشارها و غارهای اسرارآمیز و زیبا هستند. این منطقه برای افرادی که به یخ نوردی علاقه دارند بسیار مناسب است.

بهترین راه برای رسیدن به دره هلمون از طریق بزرگراه شهید بابایی است. پس از طی مسافتی به فشم و سپس به میگون می رسد. در نهایت با طی مسافتی کوتاه به هلمون زیبا می رسید.

اجاره ویلا مبله در شمشک تهران
همانطور که متوجه شدید شمشک یکی از شهرهای محبوب و معروف تهران است.همچنین قبلا به افزایش درخواست اجاره ویلا مبله در شمشک تهران از طریق سپنج اشاره کردیم. سپنجا با همراهی شما از ابتدای سفر تا انتها، خاطرات خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

داشتن یک مکان مناسب و خوب همیشه یکی از دغدغه های مسافران است. گروه ما با در نظر گرفتن اقامتگاه های مناسب، ایمن و مطمئن سفری بی نظیر را برای شما تضمین می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت سپنج شوید و مراحل عضویت را طی کنید. پس از جستجوی مقصد، موارد نمایش داده شده را بررسی کنید.

همچنین می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و با اعمال فیلترهای قرار داده شده در سایت، نمونه ها مطابق درخواست شما نمایش داده می شوند. به این ترتیب می توانید انتخاب صحیح تری و بهتری داشته باشید.

تیم سپنجا برای راحتی و آسایش شما شرایط ابطال درخواست رزرو ویلا مبله در هر شهر ایران را بررسی کرده است. این شرایط به شرح زیر است:

درخواست لغو رزرو
اگر می خواهید رزرو خود را لغو کنید، فقط باید 5 روز قبل از تاریخ برنامه ریزی شده به ما اطلاع دهید.در این صورت کل مبلغ پرداختی به شما برگردانده می شود.
در صورت انصراف از درخواست خود پس از 5 روز، مبلغ بازپرداخت از قیمت شب اول به اضافه 50% قیمت شب های باقی مانده کسر می شود.
در برخی موارد درخواست هایی برای کاهش مدت اقامت شبانه وجود دارد. در این صورت پس از کسر 50 درصد از شب های باقی مانده، مبلغ مسترد می شود.
قوانین و مقررات اقامت
همراه داشتن کارت ملی به تفکیک محل سکونت ضروری و الزامی است.
از آوردن حیوانات خانگی جداگانه به ویلای مبله خود خودداری کنید.
از ایجاد سروصدا و برگزاری مراسمی در ویلای مبله خود که باعث ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنان می شود، خودداری کنید.
اجاره ویلا فقط برای زوجین میباشد.

منبع: https://sepanja.com/search/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%B4%DA%A9-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.