جاهای دیدنی کیش در شب

در این نوشتار قصد داریم شما را ببریم به شب های کیش ، شب های رویایی کنار ساحل شنی با وزش ملایم باد. شب های کیش بسیار آرام و دل انگیز هستند. جزیره کیش شهری است پر از جاذبه های گردشگری فراوان، اما گشت و گذار شبانه غیر از زمستان های این شهر چیز دیگری است و توصیف ناپذیر می باشد .از انجایی که هوای جزیره کیش در اکثر ماه ها سال در طول روز سوزان می شود، مردم تایم غروب آفتاب به بعد را برای گردشگری انتخاب می کنند. هنگام شب زیر نور ماه و ستارگان به راحتی می‌توانید در هوایی مطبوع از سرگرمی های این جزیره زیبا لذت ببرید.کیش یکی از زیبا ترین جزیره ها می باشد که لقب مروارید خلیج به آن تعلق گرفته است . مساحت جزیره کیش حدود 90 کيلومتر مربع می باشد، اما حاشیه ساحلی این جزیره حدود 43 کيلومتر است.

 

تفریحات شبانه کیش

حال با ما همرا باشید تا شما را با تفریحات شبانه کیش آشنا کنیم که اگر مسیرتان به این شهر رویایی افتاد از گشت های شبانه آن لذت ببرید و شب های خاطره انگیز و رمانتیکی برای خود رقم بزنید :

 قدم زدن زیر مهتاب کنار ساحل : فرقی ندارد که شما چه ساعتی از شبانه روز به سمت اسکله تفریحی کیش بروید زیرا در هر ساعتی گردشگران در حال قدم زدن و لذت بردن در این اسکله هستند. اسکله کیش 437 متر طول دارد و یکی از بهترین مکان‌هایی است که در شب با صدای زیبای دریا آرامش و لذت را برای شما به ارمغان می‌آورد. ساحل شنی کیش، ساحلی پر از آلاچیق رو به دریا هست که میتوانید در انجا شاهد طلوع و غروب زیبای افتاب باشید .بیشتر گردشگران داخلی برای سفر ماه عسل این شهر را انتخاب میکنند زیرا کیش شهری رویایی و رمانتیکی می باشد که میتواند سفری خاطره انگیز برای زوج ها را به ارمغان بیاورد .

 جنگلهای شبانه: اگر به دنبال لذت و هیجان شبانه هستید، گشت و گذار شبانه جنگل های کیش را به شما توصیه میکنیم از آنجایی که کیش یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید، همیشه برنامه‌هایی را برای سرگرمی و شادی مردم فراهم کنند. جنگل های شبانه کیش با شو های شبانه  که هر شب معمولا ساعت 9 شب آغاز می‌شوند و تا نیمه شب ادامه دارند باعث لذت گردشگران میشود. که بیشتر برنامه های کیش در سالن‌های مخصوص یا کشتی‌ها صورت می‌گیرند و همچنین جنگ های شبانه از دیگر تفریحات شبانه جنگل های کیش می باشد .

تفریحات شبانه کیش

 گشت دور جزیره کیش: گشت شهری دور جزیره از بعد از ظهر شروع می شود و موقع غروب خورشید به یک مکان زیبا ختم می شود. ماشین های گشت شهری تقریبا ساعت 3 بعداز ظهر در مقابل هتل اقامت گرشگران می ایستند و آن ها را سوار می کنند و یک گشت داخل جزیره می زنند که در اخر کنار کشتی یونانی معروف جزیره کیش شاهد غروب دل انگیز غروب افتاب می شوید و پس از ان در انتهای گشت شهری به مرکز خرید پدیده می روند. این برنامه از ظهر شروع می شود و تا ساعت 7 بعد از ظهر طول می کشد، قسمت هیجان انگیز این گردش را می توان هنگام غروب افتاب کنار کشتی یونانی تجربه کرد. علاوه بر این شما میتوانید در پارک ساحلی کشتی یونانی دوچرخه سواری کنید و از منظره زیبای این پارک لذت ببرید .

 

کشتی های تفریحی شبانه: از دیگر تفریحات شبانه کیش میتوان به کشتی های تفریحی شبانه  کیش اشاره کرد که این کشتی های شبانه یکی از بهترین تفریحات شبگردی در جزیره می باشد  و همین طور خوردن غذا، نوشیدنی و …. روی عرصه این کشتی ها به همراه موسیقی زنده و اجرا های نمایشی نظیر استنداپ کمدی، شعبده بازی و…. فرصت خوبی برای شما و عزیزانتان برای سپری کردن شبی دلپذیر می دهد. این کشتی ها کنار اسکله جزیره لنگر گرفته اند که پس از غروب خورشید دل به دریا می زنند.

تفریحات شبانه کیش

پارک شهر کیش:کیش پارک های متعدد و زیبایی دارد که یکی از این پارک ها که در این جزیره جای گرفته پارک شهر کیش می باشد این پارک به بلوار خلیج و بلوار مروارید مشرف است . ا پارک شهر دارای آلاچیق های زیبا، فضای سبز بسیار زیبا، مجهز به مبلمان شهری، پارکینگ و شهر بازی ویژه کودکان می باشد . و همین طور دریاچه ای مصنوعی در این پارک وجود دارد که این دریاچه اولین دریاچه بزرگ مصنوعی  کیش محسوب میشود و به دلیل وجود چندین قایق در این دریاچه امکان تفریح و قایق رانی در دل شب و همین طور فضایی آرام برای گردشگران مهیا شده است.

پارک ساحلی مرجان: پارک ساحلی مرجان یکی دیگر از پارک های ساحلی جزیره کیش می باشد، این پارک ساحلی به لطف وجود محوطه زیبا، آلاچیق های فراوان و اسکله مرجان فرصت خوبی برای شما فراهم کرده است تا در کنار دریا حس خوب ارامش و لذت را تجربه کنید .قطعا غروب و طلوع آفتاب از بهترین دیدنی های شهر های ساحلی می باشد که این شهر به دلیل ساحلی بودن از این امر مستثنا نیست که تماشای غروب و طلوع افتاب در این شهر و پارک هایی ساحلی این شهر نظیر پارک مرجان میتواند خاطره ای ماندگار و لذت بخش در ذهن و خاطره شما باشد . این پارک در قسمت شرقی جزیره کیش در کنار بازار مرجان قرار دارد.

.تفریحات شبانه کیش

تفریح کیش شبانه  

شهر توریستی و گردشگری کیش با جاذبه ها ی  گردشگری فراوان به صورت شبانه روزی با تفریحات متنوع میزبان شما عزیزان می باشد که ما سعی کردیم در این نوشتار شما را با تفریحات شبانه این شهر زیبا و رویایی آشنا کنیم .

 

منبع:

آشنایی با تفریحات آبی کیش

 

 

 

 

 

 

درباره “جاهای دیدنی کیش در شب” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.