سوئیت های هتل فلامینگو کیش

جزیره کیش علاوه بر جاهای دیدنی تفریحات متنوع زیادی دارد.جزیره کیش از جزایر خلیج فارس است . این جزیره زیبا و رویایی در استان هرمزگان قرار دارد.این جزیره کیش از شمال به ایران از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشورت امارات متحده عربی و از غرب به کشور های بحرین و عربستان منتهی می شود.دلیل نام گذاری این منطقه به کیش دلیل وجود کانال زیر زمینی می باشد. در زبان پارسی پهلوی،کیش به کانال زیرزمینی و قنات گفته می شد. که دلیل نام گذاری کیش می باشد. آب و هوای کیش گرم و مرطوب می باشد . آب و هوای این جزیره تخت تاثیر توده های مختلف می باشد به طور کلی کیش شهری خشک و کم باران است که بارندگی در این شهر به صورت رگباری و در ماه های زمستانی اتفاق می افتد. جزیره کیش شهری گردشگری و توریستی می باشد که هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.به همین سبب بایستی این شهر از نظر رفاهی خدمات بهتری ارائه دهد که یکی از این خدمات هتل، سوئیت، اقامتگاه ها و… می باشد در ادامه شما را با هتل فلامینگو این جزیره آشنا میکنیم.

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد. این هتل در محوطه ای بزرگ به مساحت 25000 متر مربع در سال 1376بنا گردیده است این هتل  دارای یک ساختمان با 5 طبقه می باشد آخرین بازسازی انجام شده بر روی این هتل در سال 1395 صورت گرفته است . هتل فلامینگو، هتلی چهار ستاره با فضایی رمانتیک، آرام و دنج مکانی مناسب برای گذراندن ماه عسل و همین طور این هتل به دلیل دارا بودن سالن همایش و کنفرانس امکان برگزاری جلسات کاری را برای شما محیا می کند. هتل فلامینگو 200 اتاق و سوئیت دارد.این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره با موقعیت مکانی     فوق العاده در کیش می باشد.

هتل فلامینگو کیش

 آدرس هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در بلوار دریا جزیره کیش واقع شده است.این هتل از لحاظ موقعیت مکانی به بازارهای ونوس، زیتون، و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل دسترسی آسان دارد. برای رفتن به هتل فلامینگو باید به میدان امیرکبیر بروید درست در ضلع غربی بلوار دریا ساختمان زیبای هتل فلامینگو را می توانید ببینید.

 

 امکانات و خدمات هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در ضلع غربی بلوار ساحل قرار دارد، این هتل از دو بخش ویلایی و آپارتمانی تشکیل شده است دارای 200 اتاق و سوئیت می باشد. فضای خارجی هتل فلامینگو با وجود آب نماهای زیبا و فضای سبز محیط دنج و رمانتیکی به وجود آورده است.چشم اندازه اتاق های این هتل رو به ساحل می باشد و منظره رو به دریا دارد. اگر عادت به غذا های رستورانی ندارید این هتل انتخاب مناسبی به دلیل وجود آشپزخانه برای شما می باشد. هتل فلامینگو 500 تخته است و دارای لابی شیک و مدرن می باشد. توجه داشته باشید ارائه کارت واکسن کرونا جهت پذیرش درهتل الزامی می باشد.

 امکانات و خدمات هتل فلامینگو کیش

کلام آخر

 

کیش  شهری توریستی و گردشگری می باشد که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر خارجی و داخلی می باشد. هتل های ساخته شده در این جزیره با امکانات و خدمات عالی از مسافران پذیرایی می کنند .هتل هایی نظیر فلامینگو که بهترین هتل چهار ستاره با موقعیت مکانی عالی از ان دسته هتل هایی می باشد که در ارائه امکانات رفاهی حرف اول را می زند.به خاطر داشته باشید که اگر گذرتان به این شهر زیبا خورد حتما اقامت در این هتل را امتحان کنید زیرا خاطره اقامت در هتل فلامینگو می تواند به تنهایی جز بهترین خاطرات سفر شما در جزیره کیش باشد.

 

سوالات متدوال در مورد هتل فلامینگو کیش

 

هتل فلامینگو کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل فلامینگو کیش به صورت اتاق های ویلایی و آپارتمانی در دو بخش متفاوت می باشد.این هتل 200 اتاق و سوئیت دارد.اتاق های این هتل مجهز به چای ساز، تلویزیون، اسپیلت،سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار و یخچال می باشد.و همین طور دارای پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات است. این هتل ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی ،گشت جزیره و… به صورت رفت و برگشت نیز دارد .صبحانه از خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش می باشد.

آدرس هتل فلامینگو کیش کجاست؟

هتل فلامینگو کیش در بلوار دریا جزیره  واقع شده است . هتل فلامینگو موقعیت مکانی بسیار مناسبی نسبت به جاذبه و مراکز تفریحی جزیره کیش دارد. این هتل نزدیک به مرکز خرید پانیذ، هایپر مارکت و بازار ونوس قرار دارد. همچنین دسترسی آسان به اسکلهٔ تفریحی جدید جهت استفاده از جت اسکی، قایق‌های کف شیشه‌ای، دوچرخه‌سواری و … است.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “هتل فلامینگو کیش چه امکاناتی دارد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل فلامینگو کیش به صورت اتاق های ویلایی و آپارتمانی در دو بخش متفاوت می باشد.این هتل 200 اتاق و سوئیت دارد.اتاق های این هتل مجهز به چای ساز، تلویزیون، اسپیلت،سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار و یخچال می باشد.و همین طور دارای پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات است. این هتل ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی ،گشت جزیره و… به صورت رفت و برگشت نیز دارد .صبحانه از خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش می باشد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “آدرس هتل فلامینگو کیش کجاست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل فلامینگو کیش در بلوار دریا جزیره  واقع شده است . هتل فلامینگو موقعیت مکانی بسیار مناسبی نسبت به جاذبه و مراکز تفریحی جزیره کیش دارد. این هتل نزدیک به مرکز خرید پانیذ، هایپر مارکت و بازار ونوس قرار دارد. همچنین دسترسی آسان به اسکلهٔ تفریحی جدید جهت استفاده از جت اسکی، قایق‌های کف شیشه‌ای، دوچرخه‌سواری و … است.”
}
}]
}

درباره “سوئیت های هتل فلامینگو کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.