قیمت هتل های کیش در زمستان

جزیره کیش شهری توریستی و گردشگر پذیر می باشد.با توجه به این که اغلب استان های ایران زمین در زمستان سرد و برفی می باشد مسافرت در این فصل یعنی زمستان در بیشتر شهر ها به حداقل ممکن خود می رسد. ولی این مسئله در مورد کیش صدق نمی کند.

بهترین زمان سفر به کیش ماه های آذر تا اردیبهشت می باشد . از آذر تا اردیبهشت این جزیره هوایی معتدل و مطلوبی دارد. و همین طور در مورد قیمت هتل ها قدری خیالتان آسوده است، زیرا تعرفه هتل ها در زمستان قدری متفاوت تر و ارزان تر از فصل های دیگر می باشد.

همین طور که هتل های کیش در فصل تابستان قیمت نسبتا پایین تری دارند. زیرا در این فصل از سال به دلیل گرمای هوا کیش از استقبال کمتری از جانب گردشگران برخوردار است از این رو هتل ها با کاهش تعرفه ها و اعمال تخفیف سعی در جذب گردشگر در فصل تابستان می باشند.

آب و هوای کیش در زمستان

با توجه به این که فصل زمستان سرد ترین تایم در کیش است.ولی با این حال این جزیره زیبا را، جزیره چهار فصل می نامند.

به دلیل آب و هوای زیبای کیش در زمستان اکثر افراد جنوب کشور را در زمستان برای سفر انتخاب می کنند.شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که دمای هوا در زمستان کیش گاهی تا 9 درجه هم پایین می آید ولی با این حال از سوز سرمای زمستان در این جزیره خبری نیست.

آب و هوای کیش در زمستان

تعرفه هتل های کیش در زمستان چگونه است؟

کیش در ماه های دی و بهمن به سرد ترین درجه خود می رسد به طوری که می توان شاهد باران های شدید و سیل آسا بود و همین یکی از دلایل کم بودن مسافر و گردشگر در این ماه های سال است  در نتیجه تعرفه هتل ها در این ماه های سال به کمترین مقدار خود می رسند.

اگر می خواهید سفری ارزان به کیش داشته باشید، زمستان، به خصوص ماه های دی تا اوایل اسفند بهترین زمان برای مسافرت می باشد.در این بازه زمانی هتل ها برای جذب مسافر تخفیف های بالای 50 درصد ارائه می دهند.

تعرفه هتل های کیش در زمستان چگونه است؟

تفریحات کیش در زمستان

مهم ترین چیزی که باید  بدانید در این بازه زمانی (دی تا اوایل اسفند) خبری از تفریحات آبی و شنا نیست، البته قسمت های مخصوص شنا در جزیره باز است ولی کمتر کسی تن به آب می دهد .

فصل زمستان (از اواخر آذر تا اوایل اسفند) بهترین زمان برای بازدید از جزیره و زیبایی ها آن می باشد و همین طور در این فصل می توانید شاهد تخفیفات فوق العاده زمستانی در مراکز خرید باشید. در فصل های پاییز و زمستان کیش مملو از جشنواره های پاییزی و زمستانی شگفت انگیز می باشد که گردشگران را به وجد می آورد .

اگر به خرید علاقه بسیاری دارید پیشنهاد ما برای شما سفر به جزیره کیش در آذر ماه می باشد تا خرید با کیفیت با کمترین هزینه داشته باشید.

تفریحات کیش در زمستان

سفر به کیش در زمستان

تقریبا بیشتر روز های زمستانی کیش سرد و بارانی است، باران های تند و رگباری که در کسری از ثانیه اتفاق می افتند. اگر در زمستان گذرتان به این جزیره زیبا افتاد چترتان را فراموش نکنید چون در غیر این صورت به مشکل بزرگی بر میخورید.

فراموش نکنید که قطعا در این فصل نمی توانید از تفریحات آبی نظیر شنا کردن، غواصی و…. به دلیل سردی هوا لذت ببرید و همچنین نباید توقع آفتاب گرفتن در این فصل را داشته باشید. اما می توانید از هوای خوب و دل پذیر به همراه نسیم های ملایم که به صورتتان میخورد لذت ببرید.

اگر هدفتان از سفر به کیش خرید کردن و گشتن در بازاهای کیش می باشد، باید زمستان را برای سفر انتخاب کنید (بازه زمانی آذر تا اوایل اسفند) چون در این فصل شاهد جشنواره وحراج های فوق العاده خواهید بود.

فصل پاییز و زمستان در بین فصول سال جزو خلوت ترین و دنج ترین فصل ها در کیش می باشند که این خلوت بودن به دلیل سرمای هوا و بازگشایی مدارس می باشد . این فصل از سال فرصت فوق العاده ای سفر برای کسانی محسوب می شود که به دنبال خلوتی جزیره می باشند.

البته به این نکته هم توجه کنید که فصل زمستان علاوه‌بر خلوتی، فصل ارزانی جزیره نیز هست. ممکن است این ارزانی هتل ها، جشنواره ها و خلوت بودن جزیره مطلوب برخی از شما ها باشد پس فرصت سفر را در این فصل (زمستان) را از دست ندهید.

 

کلام آخر

لزوما برای سفر به کیش با انتخاب فصل مناسب نیاز به هزینه زیادی نیست. شما میتوانید با انتخاب درست زمان و فصل سفر با کمترین هزینه و بهترین کیفیت سفری به یادماندنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. فراموش نکنید که تخفیف 50 درصدی  هتل ها را فقط در فصل زمستان می توانید شاهده کنید .

 

سوالات متدوال درمورد سفر به کیش در فصل زمستان

 

  بهترین زمان برای خرید در کیش کدام فصل می باشد؟

همان طور که گفتیم فصل زمستان به دلیل جشنواره های زمستانی و حراجی ها، فصل مناسبی برای خرید و بازار گردی می باشد.

کمترین هزینه هتل های کیش در چه فصلی از سال می باشد؟

در فصل های تابستان (مرداد ماه) و زمستان ( از اواخر آذر تا اوایل اسفند) قیمت هتل ها به کمترین مقدار خود می رسند، پس اگر به دنبال سفری ارزان و با کیفیت می گردید بهترین زمان سفر برای شما تابستان و زمستان می باشد.

هزینه سفر به کیش در زمستان؟

در فصل زمستان هزینه های خرید و هتل در جزیره کیش به کمترین مقدار خود می رسد .

دما و آب وهوای کیش در زمستان چگونه است؟

در زمستان های کیش شما شاهد باران های تند و یهویی خواهید بود، و همین طور دمای هوا بین 9 تا 22 درجه در نوسان می باشد .

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “بهترین زمان برای خرید در کیش کدام فصل می باشد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “همان طور که گفتیم فصل زمستان به دلیل جشنواره های زمستانی و حراجی ها، فصل مناسبی برای خرید و بازار گردی می باشد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “کمترین هزینه هتل های کیش در چه فصلی از سال می باشد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در فصل های تابستان (مرداد ماه) و زمستان ( از اواخر آذر تا اوایل اسفند) قیمت هتل ها به کمترین مقدار خود می رسند، پس اگر به دنبال سفری ارزان و با کیفیت می گردید بهترین زمان سفر برای شما تابستان و زمستان می باشد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “هزینه سفر به کیش در زمستان؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در فصل زمستان هزینه های خرید و هتل در جزیره کیش به کمترین مقدار خود می رسد .”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “دما و آب وهوای کیش در زمستان چگونه است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در زمستان های کیش شما شاهد باران های تند و یهویی خواهید بود، و همین طور دمای هوا بین 9 تا 22 درجه در نوسان می باشد .”
}
}]
}

درباره “قیمت هتل های کیش در زمستان” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.