هتل های لوکس استخر دار کیش

جزیره کیش یکی از شهر های پر طرفدار و توریستی ایران می باشد. این شهر به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان میزبان مسافران زیادی می باشد.

کیش اولین منطقه ی آزاد تجاری ایران می باشد. بالای  80 درصد از جمعیت کنونی ساکن در این جزیره در سال های اخیر به کیش مهاجرت کرده اند.

کیش به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعت خاص و منحصر به فرد، وجود مراکز خرید گوناگون، مجموعه های تفریحی زیبا سالانه هزاران گردشگر رو از سراسر ایران و خارج از کشور به خود جذب میکنه. همین موضوع (گردشگر پذیر بودن) باعث ساخته شدن هتل های لوکس  و لاکچری استخر دار در این جزیره شده است . با کیش بریم همرا باشید تا شما را با هتل های  استخردار کیش آشنا کنیم:

 

هتل های استخر دار جزیره کیش

یکی از ویژگی های سفر خوب اقامت خوب می باشد، یعنی مکانی که برای اقامت انتخاب می کنیم از امکانات خوبی بهره مند باشد تا بتواند خدمات بهتری ارائه دهد. این موضوع به قدری حائز اهمیت می باشد که گاهی پیش آمده شخص گردشگر به دلیل امکانات کم و نامطلوب هتل ، رضایت و لذت سفرش به مقدار قابل توجهی کاهش یافته باشد.

کیش بریم شما  را با بهترین هتل های کیش به خصوص هتل های استخردار آشنا می کند تا سفری دل انگیز در این جزیره داشته باشید.

آیا هتل ترنج استخر دارد؟

هتل ترنج کیش یکی از معروف ترین هتل های خاور میانه می باشد.این هتل روی آب های نیلگون خلیج فارس ساخته شده است. هتل ترنج در دو فاز مختلف ساخته شده است که دارای دو چشم انداز جنگلی و دریایی می باشد که تعرفه این اتاق ها  باتوجه به ویو ای که دارند متفاوت است.

یکی از خاص ترین هتل های ساحلی دنیا؛ هتل ترنج کیش می باشد. این هتل امکانات بی نظیری دارد ، به صورتی که کف واحد های هتل ترنج شیشه ای بوده که می توانید ناظر شنای ابزیان زیر پایتان باشید.

در مورد سوال که بالا آیا هتل ترنج استخر دارد؟! باید بگویم بله؛ این هتل علاوه بر استخر و جکوزی امکانات بی شمار دیگری دارد که این امکانات باعث شهرت این هتل شده است.

آیا هتل ترنج استخر دارد؟

امکانات هتل داریوش  کیش

هتل  5 ستاره داریوش کیش که یک هتل مجلل و لوکس است با الهام گرفتن از نمادهای ایران باستان و تخت جمشید ساخته شده است. زیبایی این هتل باعث شده که این هتل در رده جاذبه های گردشگری کیش قرار بگیرد. این هتل چشم‌انداز ساحلی و رو به جزیره دارد.

هتل داریوش کیش علاوه بر طراحی خارجی خارق العاده  طراحی داخلی بی نظیری نیز دارد. این هتل امکانات رفاهی متنوع مثل سالن ماساژ، سالن‌های ورزشی و بدنسازی، سالن بیلیارد، پینگ پنگ، استخر و سونا و… دارد.

یکی از امکانات خاص هتل داریوش داشتن سونا جکوزی و استخر رو باز که قابل استفاده خانم ها و اقایان می باشد این ویژگی باعث شده این هتل طرفداران زیادی داشته باشد . و همین طور که استخر آقایان مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس است تا گردشگران حین شنا از ویو آب های نیلی خلیج فارس لذت ببرند.

امکانات هتل داریوش  کیش

هتل پنج ستاره ویدا

یکی دیگر از هتل های مجلل و رویایی جزیره کیش، هتل ویدا می باشد.این هتل یکی از بهترین هتل ها برای اقامت می باشد ، این هتل نوساز می باشد ولی با این حال در مدت زمان کوتاهی مشهور و پر طرفدار شده است.

این هتل (ویدا) پنج ستاره با طراحی داخلی و خارجی زیبا امکانات رفاهی نظیر اجاره خودرو و دوچرخه، سالن کودک و سالن بزرگ ورزشی و...دارد که این ویزگی ها از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل ها هستند. این هتل رویایی آتلیه عکاسی نیز دارد که می توانید عکس هایی خاطره انگیز و زیبا  در جزیره بگیرید.

اما مهم ترین ویژگی های این هتل  سالن ورزشی شامل باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی و ماساژ بوده و بهترین بخش آن بدون شک استخر، سونا، جکوزی، اسپا، حمام سنتی و حوضچه‌ی آبسرد آن می باشد.

استفاده از استخر هتل ویدا برای آقایان وهمین طور بانوان رایگان می باشد.

هتل پنج ستاره ویدا

لیست هتل های استخر دار کیش

در جزیره کیش تمامی هتل های 5 ستاره نظیر هتل ویدا، هتل داریوش، هتل پانورما، هتل ترنج، هتل آرامیس پالاس، هتل پارمیس، هتل ایران، هتل بین الملل، هتل مارینا، هتل شایگان،هتل میراژ، هتل شایان دارای سونا جکوزی و استخر رایگان می باشند.استخر هایی که در هتل های یاد شده وجود دارند، از نوع استخر های تفریحی و سرگرمی می باشند که نظر گردشگران را جلب می کنند.

 

اهمیت هتل های استخر دار

در اینجا می خواهیم در مورد اهمیت استخردار بودن هتل ها صحبت کنیم . در شهر های پر طرفدار مثل کیش  هتل های استخر دار مسافران و طرفداران بیشتری دارند که امروزه این اهمیت گویی بیشتر شده است و مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

شنا کردن یکی از ورزش های لذت بخش و محبوب برای افراد در گروه های سنی متفاوت می باشد، بسیاری از افراد به شنا کردن علاقه زیادی دارند  به گونه ای که یکی از گزینه های اصلی آنها برای انتخاب هتل؛ استخر می باشد.

 

سوالات متداول درمورد هتل های استخر دار کیش

 

کدام هتل کیش استخر و جکوزی رایگان دارد؟

تمامی هتل های پنج ستاره استخر دار کیش دارای امکانات سونا جکوزی و استخر رایگان می باشند.

استخر رو باز کیش برای کدام هتل می باشد؟

هتل داریوش  یکی از بهترین هتل های کیش می باشد که استخری رو باز با ویو زیبای دریای نیلگون خلیج فارس می باشد.

کدام هتل ها در کیش استخر دارند؟

همان طور که در عنوان لیست هتل های استخر دار کیش گفته شد همه هتل های پنج ستاره کیش مانند : هتل شایان ، هتل داریوش، هتل ترنج و …. دارای امکانات سونا جکوزی و استخر رایگان می باشند.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “کدام هتل کیش استخر و جکوزی رایگان دارد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تمامی هتل های پنج ستاره استخر دار کیش دارای امکانات سونا جکوزی و استخر رایگان می باشند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “استخر رو باز کیش برای کدام هتل می باشد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل داریوش  یکی از بهترین هتل های کیش می باشد که استخری رو باز با ویو زیبای دریای نیلگون خلیج فارس می باشد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “کدام هتل ها در کیش استخر دارند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “همان طور که در عنوان لیست هتل های استخر دار کیش گفته شد همه هتل های پنج ستاره کیش مانند : هتل شایان ، هتل داریوش، هتل ترنج و …. دارای امکانات سونا جکوزی و استخر رایگان می باشند.”
}
}]
}

درباره “هتل های لوکس استخر دار کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.