آشنایی با هتل آفتاب شرق + نظرات

سفر به جزیره کیش یکی از لذت بخش ترین سفر های هر فردی به شمار می رود چرا که جزیره کیش را می توان معجزه ای در نظر گرفت. چرا که اگر به دنبال تاریخچه جزیره کیش بروید. متوجه می شوید که حدود پنجاه سال پیش این جزیره برهوت بوده . بعد ها توسط سرمایه گذاران در زمان های شاه پهلوی این جزیره تبدیل به یک مکان توریستی و گردشگری شده که امروزه سفر به جزیره کیش از جمله سفر های شیک و لاکچری به شمار می رود.

جزیره کیش

جزیره کیش یک جزیره کوچک است که حدود نیم ساعت الی 45 دقیقه طول می کشد کل جزیره را با ماشین دور زد. بر خلاف اینکه این جزیره بسیار کوچک است ولی با این حال می توانید به تعداد قابل توجهی هتل های لوکس و لاکچری در این جزیره مشاهده کنید.

جزیره کیش مکان های توریستی و گردشگری بسیاری دارد که گردشگران را به خود جذب می کند. دلیل شهرت و گردشگر پذیر بودن جزیره کیش دریای خلیج فارس است. جزیره کیش با قرار گرفتن در وسط آب های خلیج فارس از جمله شهر های رمانتیک و رویایی به شمار می رود.

شما می توانید با سفر به جزیره کیش تجربه دو چرخه سواری در جاده دوچرخه سواران که مسیری تونل مانند است این تونل توسط درختان ایجاد شده است که دوچرخه سواری در این مسیر  یک تجربه بی نهایت دلپذیر به شما می دهد . از دیگر تفریحات این جزیره می توان به کشتی یونانی، حریره که از معروف ترین دیدنی های جزیره کیش هستند اشاره کرد.

هتل های جزیره کیش

برای اقامت در جزیره کیش اولین سوالی که برای گردشگران پیش می آید، این است که کدام هتل را برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کنیم تا علاوه بر این که اقامتی راحت داشته باشیم، اقامتمان صرفه اقتصادی نیز داشته باشد. در مطالب قبلی از کیش بریم شما را با برخی از هتل ها و نرخ به روز آن در سال 1401 آشنا کردیم در این مطلب نیز در نظر داریم به برسی هتل آفتاب شرق کیش بپردازیم. با ما همراه باشید.

هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی دیگر از هتل های پر طرفدار جزیره کیش است که از نظر قیمت بسیار مناسب و به صرفه است. این هتل از سال 1386 شمسی تا کنون بدون هیچ گونه نقطه سیاهی به کار خود با بهترین کیفیت ادامه می دهند. شاید برایتان جالب باشد بدانید از دغدغه های این هتل راحتی مشتری است که برای این منظور در سال 1397 مورد بازسازی گرفته است تا بتواند نیاز های کاربران را از هر جهت با بهترین کیفیت و امکانات تامین کند.

هتل آفتاب شرق سه ستاره است که در سه طبقه ساخته شده است، در هر طبقه از این هتل در حدود 16 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافران وجود دارد. شاید با خود بیاندیشید که ممکن است هتل شلوغ باشد ولی این اشتباه است چرا که در زمینی به وسعت چند هکتار بنا شده است از این رو شما شاهد سه سالن بزرگ در سه واحد هستید.

هتل آفتاب شرق

هتل سه ستاره آفتاب شرق با داشتن رستوران و سفره خانه بسیار مجلل به مسافران غذا های با کیفیت با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. همچنین علاوه بر غذا شما می توانید خودتان را به سرو بستنی، نوشیدنی و… در کافه رستوران دعوت کنید و کمی دنج کنید. نکته مهم در رابطه با رستوران این هتل این است که این کافه رستوران به صورت 24 ساعتی در حال فعالیت است از این رو شما می توانید هر تایمی که خواستید به این کافه رستوران بروید.

از مزایای هتل آفتاب شرق می توان به فضای سر سبز اطراف هتل اشاره کرد که همانند پارکی است که می توانید از پنجره های اتاق از ویو زیبای این هتل لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل سه ستاره افتاب شرق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • سفره خانه
  • پارکینگ
  • اینترنت رایگان
  • اینترنت رایگان در اتاق خواب ها
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی
  • صندوق امانات
  • تاکسی سرویس شبانه روزی
  • پذیرش شبانه روزی
  • خدمات رفت و برگشت فرودگاهی
  • خدمات راهنمای تور

آدرس هتل آفتاب شرق

هتل سه ستاره آفتاب شرق در استان هرمزگان، جزیره کیش، میر مهنا، میدان سعدی ، هتل آفتاب شرق واقع شده است. این هتل در میدان جاسک جزیره کیش واقع شده است از این به مکان های تفریحی بسیار نزدیک است و شما می توانید حتی با پای پیاده به این مکان ها سر بزنید.

مسافت مسیر دوچرخه سواری کیش از هتل افتاب شرق : 500 متر

مسافت هتل افتاب شرق تا شهر زیر زمینی کاریز با ماشین حدود شش دقیقه است.

مسافت هتل آفتاب شرق تا کشتی یونانی حدود ده دقیقه رانندگی با ماشین است.

فاصله هتل آفتاب شرق تا فرودگاه جزیره کیش در حدود 12 دقیقه با خودرو است.

هتل آفتاب شرق با موقعیت مکانی خوبی که دارد از پر طرفدار ترین هتل های جزیره کیش به شمار می روند چرا که این هتل علاوه بر فرودگاه و برخی دیگر از دیدنی های تاریخی و تفریحی به مراکز خرید نیز دسترسی بسیار آسان دارد. از نظر بانوان دسترسی آسان به مراکز خرید یعنی یک سفر لذت بخش و خاطره انگیز.

نظرات کاربران در رابطه با هتل آفتاب شرق

امیر: هتل خوبی بود نسبت به قیمتش.البته توی تخفیف رفتم ولی درکل همه چیز خوب بود.ممنون

اوویس: فقدان موارد ابتدایی مثل مسواک! خوردگی و زدگی های متعدد صندلی و دیوار صبحانه بسیار ضعیف.لوبیای ولرم،پنیر بدون گوجه یاخیار اب میوه در لیوان پلاستیکی یکبارمصرف پوشش ظاهری بسیار نامرتب پرسنل که واضحا اهمیتی برایشان نداشت.

حسین استادی : اتاق خیلی کثیف بود و ما از بیرون روکش تشک و بالشت خریدیم – غذا سفارش دادیم. میمد تماس گرفتیم. یادشون رفته بود. بعد چند ساعت اوردن – نت هم نداشت — مسواک و خمیر دندان هم نداشت – فقط برخورد پرسنل خوب بود.

حسین برزگر : عالی بود همه چیز

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم شما را با هتل سه ستاره آفتاب شرق جزیره کیش آشنا کردیم. امیدواریم این مطلب از سایت همانند دیگر مطالب ساید برای شما عزیزان مفید واقع گردد. فراموش نکنید قبل از سفر به جزیره کیش با مطالعه معرفی ای هتل های کیش انتخاب مناسبی در رزرو هتل داشته باشید.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.