نظرات در مورد هتل پانیذ کیش

نظرات در مورد هتل پانیذ کیش

کشور پهناور ایران دارای جاذبه ها و دیدنی های فراوان است که با ساختن مراکز تجاری و اداری و تفریحی باعث پیشرفت زیادی در عرصه جذب گردشگری شده است و توانسته خودش را به رخ جهانیان بکشد ؛ شاید بپرسید کدام نقاط از ایران جزو این جاذبه های گردشگری است ؟

کشور ایران به دلیل منطقه های کوهستانی و بیابانی و دشت های حاصل خیز و متصل بودن به دریاها باعث ایجاد مناطق زیبا که خداوند متعال در اختیار ما گذاشته است ، که هم در شمال کشور هم در جنوب کشور یافت میشود در جنوب کشور جزیره های زیادی در خلیج فارس سر از روی آب بیرون آورده اند ولی از بین این جزیره ها جزیره کیش با جاذبه های طبیعی و سرمایه گذاری هایی که شده است یکی از قطب گردشگری ایران به شمار می رود ، که سالانه افراد زیادی از تمامی دنیا برای استراحت و تفریح به این مکان سفر می کنند ، به همین دلیل هتل های زیادی برای پذیرش مسافران در این جزیره ساخته شده است .

در این مقاله از سایت کیش بریم در صدد بیان امکانات ، مزایا ؛ معایب و نظرات کاربران که در هتل پانیذ کیش اقامت  داشته اند بیان می کنیم . برای آشنایی بهتر با هتل پانیذ کیش با ما همراه باشد.

معرفی هتل پانیذ کیش

معرفی هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش در سال 1381 بنا گشته و آغاز به کار کرده است این هتل شامل 3 طبقه و مجموع 64 اتاق و 128 تخت می باشد این هتل دارای لابی با ظرفیت 30 نفر می باشد .

امکانات هتل پانیذ کیش

امکانات هتل پانیذ کیش

  • اینترنت رایگان
  • تلوزیون LCD
  • سرویس ایرانی و فرنگی
  • فضای سبز
  • کافی شاپ
  • صندوق امانات
  • خشک شویی
  • تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک کیش
  •  اتاق های این هتل دارای دو , سه , چهار تخته
  •  سالن پذیرایی با ظرفیت 100 نفر با غذا های با کیفیت دریایی و سرویس دهی سلف سرویس در اختیار مسافران قرار می دهد

فاصله مراکز دیدنی با هتل پانیذ کیش

برای کسانی که می خواهند دسترسی آسانی نسبت به مراکز دیدنی و تجاری مهم کیش دسترسی داشته باشند هتل پانیذ جزو بهترین انتخاب ها می تواند باشد برای آشنایی بهر به چند مورد از مراکز دینی نزدیک به هتل پانیذ را معرفی می کنیم:

بازار رویامال

بازار رویامال کیش

برای کسانی که می خواهنند به مراکز خرید بروند و از اجناس و با کیفیت و مارک دیدن کنند و خریدی هر چه آسان داشته باشند رویامال بهترین انتخاب می تواند باشد این مجتمع به مساحت 6500 متر مربع ساخته شده است و دو طبقه تجاری با 76 واحد و دو طبقه اداری با 54 واحد بنا گشته است و دارای یک رستوران در پشت بام  با طراحی و معماری زیبا از ویژگی های قابل توجه این مجتمع میباشد فاصله مرکز خرید رویا مال با هتل پانیذ کیش به فاصله 70 متر می باشد .

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با در 1385 به متراژ 10 هزار مترمربع افتتاح شده است . این اسکله در خیابان سنایی و بلوار دریا واقع شده است . در این اسکله تفریحات زیادی از قبیل جت اسکی  و قایق پدالی و ماهیگیری و امکانات غواصی و….

این اسکله به دلیل طراحی زیبایی که دارد می توانید در هنگام غروب در اینچ به پیاده روی مشغول شوید و صندلی های شیک و رو به دریای این اسکله که می توانید بنشیند و از مناظر زیبا و جذاب دریا لذت ببرید . فاصله این اسکله زیبا با هتل پانیذ کیش 2 کیلومتر می باشد.

مسیر ویژه دوچرخه سواری

مسیر ویژه دوچرخه سواری

جزیره کیش داریا به دلیل آب و هوای گرم و مرطوبی که دارد شامل طبیعت زیبا و بکر ومنحصر به فرد می باشد . در سال های اخیر با برنامه ریزی های که شده است مسیر ویژه دوچرخه سواری برای گردشگران مهیا شده است که می توانید از این جاده طولانی 75 کیلومتری  که در طول جزیره ساخته شده است استفاده کنید .

در طول این مسیر کیوسک های اجاره دوچرخه ساخته شده است که به ازای کارت شناسایی اجاره می دهند ؛ که در انواع مختلف دوچرخه ها از قبیل دوچرخه تک نفره ، دونفره ، سه چرخه، اسکوتر و دوچرخه برقی در اندازه های مختلف موجود می باشد . که می توانید به صورت خانوادگی به این ورزش مهیج در جزیره کیش بپردازید .  فاصله این مسیر ویژه دوچرخه سواری  با هتل پانیذ کیش یک کیلومتر می باشد .

موقعیت مکانی هتل پانیذ کیش

موقعیت مکانی هتل پانیذ کیش

این هتل در بلوار رودکی روبروی پاساژ مروارید و در نزدیکی مراکز تجاری جزیره کیش واقع شده است . با ده دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل دسترسی پیدا کنید و در نزدیکی پیست کارتینگ که این پیست دارای پیستی به مساحت 800 متر مربع است که بزرگترین پیست خاورمیانه می باشد .

نظرات کاربران در مورد هتل پانیذ کیش

لیلا ایرانپور: در مجموع عالی نبود ولی بد و غیر قابل تحمل نمی باشد

رامین جعفری : ساختمان این هتل متاسفانه بسیار فرسوده بوده و با وجود بازسازی مجدد متاسفانه بازسازی مناسبی انجام نشده و کاغذ دیواری، تاسیسات، حمام و سرویس بهداشتی، تخت خواب، روشنایی و تاسیسات برقی، رستوران و غیره از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می باشد. ملحفه، بالش و لحاف خیلی فرسوده و کهنه و کثیف بود. کف اتاق کاملا فرسوده بود.

ندا ربانی : کارکنان غیر مسئول .تمیزی صفر ،ملحفه ها کثیف بودن حتی عوض نکرده بودن و اتاق رو ب من دادن. سرویس بهداشتی مثل سرویس های بین راهی..گول قیمتش رو نخورید ک مفتش هم گرونه.اصلا اصلا نرید یا قبلش باید اتاق را بازدید کنید

سعید جعفری : روز آخر پروازم دیر شده بود منتظر گرفتن مدارک بودم که سر پرسنل اومدو گفت باید بابت کثیف شدن ملحفه 300 هزار تومان پرداخت کنید خلاصه خیلی ضعیف یه حوله نمیدادن بعد 5روز حوله دیدیم اونم یدونه یدونه ملحفه رو عوض نمیکردن اخرشم اینجوری صبحانه هم بسیار ضعیف دوستانی که میفرمایند اندازه پولی که دادیم انتظار داشته باشیم مشخصه هتل های دیگه نرفتن بقیه هم به همین اندازه اما به مراتب بهتر از این هتل

صبا صالح نژاد : خب در كل با قيمتي كه داشت مي ارزيد. جاي شيكي نبود اما به نسبت قيمت همون قيمتي كه دادم همون اندازه كيفيت تحويل گرفتم. براي يك شب خوابيدن و اينا خوبه در ضمن رفتار پرسنل هم گرم و صمیمیه.

کلام آخر

جزیره کیش جزو یکی از مناطق زیبای و جاذبه های گردشگری ایران به شمار می رود ، که سالانه افراد زیادی را از اقسام نقاط جهان به این مکان زببا و بکر می کشاند . در این مطلب از سایت کیش بریم سعی در بیان ویژگی و امکانات رفاهی هتل پانیذ کیش بودیم ، اگر این مطلب برای شما مفید واقع گشته است خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

 

 

 

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.