هتل ارم

آشنایی با هتل ارم جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل برخورداری از برخی امکانات و ویژگی های محیطی و دست سازی که فراهم شده است سالانه میزبان میلیون ها گردشگر و بازدید کننده از سراسر ایران است که نقطه قوتی برای مسئله توریسم ایران و به خصوص نوار جنوبی و استان های جنوبی کشور محسوب می شود. شرایط زیست محیطی در کنار خدماتی که برای مسافران ارائه می شود باعث می شود که بیشتر کسانی که به این جزیره سفر کرده اند از آسایش و رفاه کامل در کنار تجربه یک سفر عالی برخوردار باشند. وجود بازارهایی برای خرید که مسافران و افراد بومی می توانند از آنجا به تمام مواد اولیه مورد نیاز، سوغاتی ها، صنایع دستی و انواع پوشاک تولید ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند.

در این مقاله از سایت کیش بریم به سراغ یکی از هتل های جزیره کیش رفته ایم که در ایام تعطیل و فصل هایی با آب و هوای مطلوب سال میزبان مراجعه کنندگان و مسافران زیادی است. تمام هتل هایی که در جزیره احداث شده اند برای انجام رزرواسیون آماده و ارائه خدمات رفاهی برای مسافران آماده هستند که هتل ارم نیز یکی از همین موارد می باشد. در کنار هتل ها و سوئیت هایی که در جزیره پدید آمده است رستوران ها، مراکز تجاری و تفریحی بسیار زیادی در نزدیکی همین محل ها پدید آمده است که دسترسی سریع به آنها از امتیاز های برتر و ویژه برای هر هتل محسوب می شود.

هتل ارم کیش

هتل ارم نیز از همین دسته هتل هایی است که با دسترسی سریع به تمام مراکز تجاری و تفریحی اطراف خود توانسته محبوبیت خوبی را در بین مراجعه کنندگان و مسافران به دست آورد. داشتن برخی از ویژگی هایی از جمله ترانسفر فرودگاه که باعث می شود مسافران حتی در زمان سفر به جزیره دیگر نگرانی بابت حمل و نقل و انتقال به هتل مقصد نداشته باشند. همین ویژگی های خدماتی و رفاهی هتل ارم است که آن را در نوع خودش بسیار عالی و خوب جلوه می دهد.

بیوگرافی هتل ارم کیش  

هتل ارم از جمله هتل های بسیار شیک و در عین حال قدمت دار است. این هتل که پروژه احداث آن در اواخر سال 1385 استارت خورد بالاخره در اوسط سال 1387 به صورت رسمی افتتاح شد و فعالیت رسمی خود را شروع نمود. در مورد ساختار و ساختمان این هتل می توان به این موارد اشاره کرد که هتل ارم از دو ساختمان با تشکیلات مجزا ولی در کنار هم تشکیل شده است که هر یک قابلیت پذیرایی و انجام رزرواسیون برای مسافران را دارد. هتل ارم از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که تعداد اتاق های آن در دو ساختمان کلا 245 واحد به همراه 700 تخت می باشد که در انواع امکانات و ظرفیت ها برای مسافران آماده شده است.

اطلاعات هتل ارم کیش

هتل ارم در سال 1398 به دلیل انجام برخی از تعمیرات و تغییرات در ساختار داخلی آن اقدام به بازسازی نمود که توانست خدمات رفاهی و امتیاز های هتل را بیش از پیش با رقبا متمایز نماید. داشتن دید و منظره به سمت آب های آزاد خلیج فارس و ساحل که از عالی ترین ویژگی های اتاق ها و واحد های هتل ارم می باشد، باعث می شود که مسافران رغبت زیادی به انجام رزرواسیون در این نشان دهند. همچنین به دلیل داشتن برخی امکانات تجاری و تفریحی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد مسافران ارم را به عنوان هتل مقصد خود انتخاب می کنند.

مطالب مرتبط : آشنایی با هتل پاناروما

امکانات هتل ارم

هتل ارم امکانات زیادی دارد که در آخرین بازسازی بر آنها افزوده شده است و بیش از پیش بر امکانات و کیفیت خدمات ارائه شده تاثیر گذاشته شده است. ایجاد یکی فضای آرام و دلنشین که باعث می شود مسافران احساس راحتی کنند و همچنین سرویس و کادر هتل که 24 ساعت شبانه روز آماده انجام خدمات هستند از امتیاز های هتل ارم است.

مراکز تفریحی هتل ارم

هتل ارم برای تجربه عالی ترین و داشتن یک تجربه عالی از جزیره کیش و هتل ارم بخش هایی را در فضای داخلی خود پدید آورده است که مسافران می توانند برای ساعاتی هم که شده به تفریح و دور بودن از مشغله های ذهنی بپردازند. از جمله این مراکز می توان به داشتن تالارهای مراسم عروسی و یا تولد، سالن های آمفی تئاتر که می توان همایش مختلفی را در روزهای خاص و جشنواره ها در آنجا مشاهده کرد، وجود مراکز ورزشی و تفریحی از جمله سالن بدنسازی، سالن های ورزشی برای شنا، فوتسال و همچنین میزهای بیلیارد که برای علاقه مندان آماده شده است، اشاره نمود.

مراکز تفریحی هتل ارم

این مراکز تفریحی در کنار خدمات رفاهی که هتل در برای مسافران خود ارائه می کند از جمله بهترین امکانات و ناب ترین آنها می باشد که شاید در تمام هتل های جزیره کیش نتوان آنها را مشاهده نمود. به غیر از مسافران هتل ارم برای کسانی که مقین هتل نیز نیستند این امکانات و خدمات را ارائه می کند، البته هزینه هایی از جمله ورودی برای هر نفر را ابتدا باید پرداخت نمود.

مطالب مرتبط : هزینه سفر تفریحی به کیش

مراکز تجاری داخل ارم  

علاوه بر دسترسی بسیار آسان و ساده که هتل نسبت به مراکز خرید و تجاری جزیره دارد، مراکز تجاری نیز در داخل فضای هتل دارا است که مسافران می توانند از طریق قسمت لابی به آن مراکز دسترسی داشته باشند. مسافران در این مراکز و فروشگاه ها می توانند به انواع محصولات از جمله پوشاک با برند های خارجی و داخلی، کالاهای بهداشتی و لوازم آرایشی در برند های مختلف، مواد غذایی و خوراکی  و بسیاری از موارد دیگر که ممکن است برای مسافران نیاز و ضرورت باشد و یا بخواهند که آن را تهیه کنند.

مطالب مرتبط : تفریحات روزانه کیش

هزینه اقامت در هتل ارم

هزینه اقامت در هتل ارم نسبت به امکانات اتاق ها، منظره و از همه مهمتر منظره واحد متغیر است. در مورد ظرفیت های اتاق های هتل ارم می توان گفت که در دسته های دو نفره، سه نفره تا ظرفیت خانواده موجود است که امکانات برای هر یک نیز متفاوت می باشد. در کل برای رزرواسیون اتاق دو نفره معمولی قیمت پایه از 550 هزار تا قیمت های بالا شروع می شود.

رزرواسیون هتل ارم کیش

راه ارتباطی برای انجام رزرواسیون : 07644446290

کلام آخر

هتل ارم از جمله هتل ها چهار ستاره و خوب جزیره کیش می باشد که مسافران در ایام و روز های تعطیل استقبال خوبی از آن می کنند. در آخر اگر این مطلب برای شما مفید بود می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

 

 

 

 

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.