معرفی دهکده المپیک کیش

معرفی دهکده المپیک کیش

جزیره کیش به دلیل قرار گرفتن در دریایی همیشه نیلگون خلیج فارس از آب و هوای عالی و نیمه مرطوب برخوردار است که با سرمایه گذاری های کلانی که در این جزیره صورت گرفته است طی سالیان اخیر در حوزه ورزش و جوانان توانسته است میزبان بیشتر مسابقات ورزشی ساحلی وسالنی را به خود اختصاص دهد. به همین منظور در این جزیره دهکده المپیک با سالن های مجزا برای انواع ورزش ها فرام گشته است که در این مطلب از کیش بریم قصد داریم به معرفی دهکده المپیک کیش بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی دهکده المپیک کیش

دهکده المپیک مجموعه ای از سالن ها و زمین های ورزشی است که برای هر رشته از ورزشی ساخته شده است که علاقه مندان به هر رشته ای از قبیل شنا، فوتبال،تنیس، والیبال،فوتسال،تکواندو و… هر ورزشی که مد نظر شما است در این مجموعه می توانید انجام دهید در ادامه مطلب به بخش های مختلف این مجموعه خواهیم پرداخت. در ادامه با ما در کیش بریم همراه باشید.

استادیوم فوتبال دهکده المپیک

این مجموعه از فوتبال عقب نمانده است و استادیومی 8 هزار نفری رو در مساحتی بیش از 20 هزار مترمربع بنا شده است که میزبان اردوها و تمرین های تیم ملی و را در این مکان انجام می گیرد. برای کسانی که می خواهند به صورت گروهی فوتبال بازی کنند زمین کوچکتری به مساحت 4 هزار ساخته شده است که می توانید از آن استفاده کنید و همچنین زمین چمن فوتسال هم به مساحت 2 هزار متر در کنار این زمین ها قرار گرفته است که رضایت تمامی مخاطبان را جوابگو باشد.

استخر سرپوشیده دهکده المپیک کیش

استخر سرپوشیده دهکده المپیک کیش

استخر سرپوشیده دهکده المپیک مساحتی بالغ بر 3 هزار متر مربع  است که دارای بخش های مختلفی از جمله سونای خشک، بخار، جکوزی، دوش ها، رختکن و همچنین سالن بدنسازی مجزا که این مجموعه را به بهترین استخرهای سرپوشیده کشور تبدیل می کند.

ساعت کاری مجموعه  استخر سرپوشیده دهکده المپیک

روز های زوج از ساعت 14 الی 21

روز های فرد از ساعت 6 الی 21

 میدان سوارکاری دهکده المپیک کیش

این مجموعه از ورزش های سوارکاری عقب نمانده است و زمینی بزرگ را به منظور برگزاری ورزش های سوارکاری فراهم کرده اند. برای زمین سوارکاری زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع را به این ورش اختصاص داده اند  که دارای امکاناتی از قبیل اصطبل، مانژ های تمرینی و کلینیک دامپزشکی مهیا شده است که می توانید از تمامی امکانات استفاده کنید. اگر چه علاقه مند به این رشته ی ورزش محبوب هستید می توانید هه روزه از ساعت 18 الی 21 از این مجموعه استفاده کنید.

سالن تیراندازی دهکده المپیک کیش

سالن تیراندازی دهکده المپیک کیش

سالنی برای تیراندازی با کمان و انواع سلاح های تیراندازی برای علاقه مندان به این رشته پر مهیج فراهم شده است. سالنی به اندازه 3500 متر مربع که دارای 30 سیبل تیراندازی قرار داده شده است. مکانی عالی برای افرادی که این رشته ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال می کنند  و برای مبتدیان هم نگران نباشند چرا که مربیان ماهری هستند که می توانید از آن ها راهنمایی بگیرید.

ساعت کاری سالن تیراندازی

سالن برای تایم بانوان همه روزه از ساعت 17 الی 19:30

سالن برای تایم آقایان همه روزه از ساعت 19:30 الی 22

سالن اسکواش دهکده المپیک

سالن اسکواش دهکده المپیک

سالنی به مساحتی بالغ بر 800 متر به ورزش تازه پدیدار شده اسکواش اختصاص داده شده است. ورزش پر مهیج و جنب و جوش بالا که توسط راکت های تنیس صورت می گیرد. می توانید این ورزش را به صورت چهار نفر و نفره بازی کنید و پشت دیوار ها به صورت شیشه ای است که امکان دیدن تماشاگر و همچنین سکوی هواداری فراهم گشته است.

دهکده المپیک برای بازی اسکواش به دلیل علاقه مندان زیادی که به این بازی روی آوردند دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان بنا کرده اند. که سالن آقایان دارای سه قسمت که در مجموع 800 متر مربع است  سالن بانوان دارای دو قسمت که در مجموع 600 مترمربع است .

سالن برای تایم آقایان و بانوان همه روزه از ساعت 17:30 الی 22 در خدمت علاقه مندان به این رشته است.

سالن چند منظوره دهکده المپیک

سالنی مجزا برای رشته هایی از ورزش های پرطرفدار که شامل: ورزش های توپی از قبیل فوتسال، بسکتبال، والیبال، هندبال و همچنین ورزش های غیرتوپی مانند تکواندو، کاراته، کشتی، جودو، ژیمناستیک، تیراندازی و شطرنج را شامل می شود. نکته مهم که برای تمامی رشته های ذکر شده در بالا مربیان حرفه ای و با تجربه ای مهیا شده است که می توانید از آن ها به نحو احسن استفاده  راهنمایی بگیرید.

سالن غدیر(ورزش های رزمی)

برای علاقه مندان به رشته های رزمی زورخانه ای و کشتی سالنی به مساحت بالغ بر 1800 مترمربع اختصاص داده اند که حتی می توانید ورزش های بوکس و انواع ورزش های رزمی را در این مجموعه انجا دهید.

سالن همه روزه برای علاقه مندان باز است از ساعت 17 تا 23 می توانید از این سالن استفاده کنید.

زمین تنیس دهکده المپیک

زمین تنیس دهکده المپیک

در سال های اخیر بیشتر مسابقات تنیس قهرمانی های کشور و استانی و همچنین چندین دوره مسابقات فیوچرز با حضور 20 کشور  در این مجموعه به عمل آماده است. زمین تنیس دهکده مساحتی بیش از 12000 متر مربع است که دارای 8 زمین تنیس و 4 زمین هارد کورت می باشد. علاقه مندان زیادی هستند در میان گردشگران که ساعاتی را برای خوش گذراندن با دوستان به زمین تنیس می آیند و از امکانات آن استفاده می کنند.

زمین تنیس برای علاقه مندان به این رشته از ساعت 18 الی 23 آماده پذیرایی است.

شما می توانید در کنار مجموعه دهکده المپیک کیش سوئیت، هتل و ویلاهای مختلفی را اجاره کنید و به راحتی و بدون اتلاف وقت در کنار مجموعه اسکان داشته باشید. برای این کار کافیست اجاره سوئیت در کیش را از طریق سپنجا دریافت کنید و سفری به یادماندنی را به همراه عزیزانتان در جزیره کیش داشته باشید.

کلام آخر

دهکده المپیک کیش در طی سالیان حضورش توانسته است با میزبانی مسابقات مختلف خودش را به دیگران اثبات کند و در رتبه های برتر قرار بگیرد. کیش بریم در این مطلب سعی داشته است که هر آن چیزی که باید در مورد دهکده المپیک بدانید را بیان کردیم، امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد، خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید.

اشتراک گذاری

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.