سوئیت های لوکس هتل گاردینا کیش

جریزه نیلگون کیش که به مروارید سفید ایران معروف است یکی از پر طرفدار ترین شهر های ایران برای سفر و تفریح است. این شهر جاذبه های گردشگری فراوان، هتل های لوکس، تفریحات آبی و…. دارد که این ویژگی های باعث جذب مخاطبان می شود.

در این مطلب با کیش بریم شما را با هتل گاردینا کیش آشنا می کنیم:

هتل گاردینا کیش

هتل گاردینا کیش در یک زمین  10000 متر مربع ساخته شده است. این هتل در سال 1387 تاسیس شده است که تا کنون چندین مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل گاردینا به گونه ای است که از دریا و مراکز خرید قدری دور بوده و باید برای رفتن به این مکان ها باید از تاکسی استفاده کنید.

هتل گاردینا، هتلی سه ستاره واقع در فضایی سبز با یک ساختمان چهار طبقه شیک و مدرن مورد تایید بیشتر گردشگران کیش قرارگرفته است. این هتل 57 مکان اقامتی با امکانات رفاهی تایید شده دارد. هتل گاردینا از دو مدل مکان اقامتی تشکیل شده است که به صورت اقامتگاه های هتلی و ویلایی آماده پذیرایی از مسافران خود است.

هتل گاردینا کیش

سوئیت های هتل گاردینا به چه صورت است؟

هتل گاردینا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی(سوئیت) پذیرای شما میهمانان گرامی است. سوئیت های فاز ویلایی هتل گاردینا در فضایی باز و سرسبز قرار دارد؛ این قسمت از هتل در سال 1390 بنا گردیده است که دارای اتاق های سه تخته، چهار تخته و خانوادگی است.

سوئیت های هتل گاردینا فضایی باز، محیطی دل باز و سرسبز دارد اقامت در این سوئیت ها مناسب افرادی است که اقامت در ساختمان های ویلایی را ترجیح می دهند.

سوئیت های هتل گاردینا به چه صورت است؟

امکانات هتل گاردیناکیش

هتل گاردینا رستوران و چایخانه سنتی، سالن بیلیارد و همین طور دارای فضای سبزی که میهمانان می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

هتل گاردینا  در سه فاز خدماتی برای میهمانان خدمات ارائه می دهد. فاز دو، این هتل به صورت مجموعه کافی شاپ، رستوران، سالن اجتماعات و سینما به میهمانان خدمات ارائه می دهد.

موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی مناسب به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ گردیده است و همین طور این هتل دارای ترنسفر رفت و برگشت به مکان های دلخواه شما می باشد.

هتل گاردینا کیش دارای امکانات هتلی نظیر ترنسفر رایگان 24 ساعتی رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، پارکینگ، کرایه ماشین، آَشپزخانه و امکانات آشپزی، ناهار رایگان با منو انتخابی، صبحانه و… است.

سوئیت های هتل گاردینا به چه صورت است؟

تعرفه سوئیت های هتل گاردینا کیش  به چه صورت است؟

هتل گاردینا کیش یکی از پر مخاطب ترین هتل های کیش به حساب می آید و دلیل این محبوبیت هزینه های ساده و ارزان این هتل می باشد .

هر کدام از اتاق‌های هتل گاردنیا کیش خدمات و امکانات مختلفی دارند از این رو نمی توان یک تعرفه ثابت در نظر گرفت بنابراین تعرفه هر کدام هتل ها با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین عواملی مانند: زمان رزرو هتل، تعطیلات، شرایط آب و هوایی و غیره  در قیمت رزرو هتل گاردنیا تاثیر گذارند.

جاذبه های نزدیک به هتل گاردنیا کیش

هتل گاردینا کیش قدری از ساحل و مراکز خرید کیش فاصله دارد از همین رو مدیریت هتل برای رفاه حال میهمانان سرویس های رفت و برگشت به ساحل و مراکز خرید در نظر گرفته است.

 آدرس هتل گاردینا

هتل گاردینا کیش در بلوار هرمز ، نرسیده به میدان حافظ قرار دارد.

کلام آخر

هتل گاردینا کیش یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین هتل های کیش می باشد. اگر به دنبال سفری ارزان قیمت و با کیفیت در جزیره کیش باشید می توانید در این هتل اقامت کنید و سفری دل پذیر برای خود رقم بزنید.

سوالات متدوال در مورد هتل گاردینا کیش

 

نزدیک ترین جاذبه های دیدنی کیش به هتل گاردنیا کدام است؟

هتل گاردنیا کیش  تنها به مراکز خرید پردیس 1 و 2 نزدیک است  اما مدیریت هتل برای تسهیل رفت و آمد مسافران به مناطق گردشگری دیگر و سواحل کیش ترنسفر رفت و برگشت در نظر گرفته است.

هزینه هر شب اقامت در هتل گاردنیا کیش چقدر است؟

هتل گاردنیا کیش یکی از پر مخاطب ترین هتل های کیش به دلیل تعرفه های مناسب و ارزان و کیفیت عالی محسوب می شود.

امکانات رفاهی هتل گاردینا کیش به چه صورت است؟

هتل گاردنیا کیش امکانات رفاهی زیادی به مانند هتل های پنج ستاره دارد . این هتل دارای صبحانه و ناهار انتخابی رایگان، ترنسفر رفت و برگشت و…. می باشد.

 

منابع

بهترین هتل های جزیره کیش برای اقامت چند روزه

هتل های ساحلی کیش

قیمت هتل های کیش در زمستان

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “نزدیک ترین جاذبه های دیدنی کیش به هتل گاردنیا کدام است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل گاردنیا کیش  تنها به مراکز خرید پردیس 1 و 2 نزدیک است  اما مدیریت هتل برای تسهیل رفت و آمد مسافران به مناطق گردشگری دیگر و سواحل کیش ترنسفر رفت و برگشت در نظر گرفته است.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “هزینه هر شب اقامت در هتل گاردنیا کیش چقدر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل گاردنیا کیش یکی از پر مخاطب ترین هتل های کیش به دلیل تعرفه های مناسب و ارزان و کیفیت عالی محسوب می شود.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “امکانات رفاهی هتل گاردینا کیش به چه صورت است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “هتل گاردنیا کیش امکانات رفاهی زیادی به مانند هتل های پنج ستاره دارد . این هتل دارای صبحانه و ناهار انتخابی رایگان، ترنسفر رفت و برگشت و…. می باشد.”
}
}]
}

درباره “سوئیت های لوکس هتل گاردینا کیش” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.