کدام کشتی تفریحی کیش بهتر است؟!

یکی از تفریحاتی که مسافران عازم کیش می توانند تجربه کنند گشت و گذار با کشتی های تفریحی به میان آبهای نیلگون خلیج فارس. در جزیره کیش تفریحات بسیاری وجود دارد و ولی در این میا کشتی های تفریحی یکی از بهترین آنها را به خود اختصاص میدهند. جزیره کیش کشتی های تفریحی زیادی وجود دارد که همیشه دغدغه مسافران قبل از رزر بلیط انتخاب کشتی تفرحی مناسب است. در این کشتی ها انواع مختلف برنامه ها اعمم از پذیرایی و سرو غذا  و جنگ شادی و برگزاری مسابقات و مختلف و…. اجرا میشود. در این مقاله سعی داریم هر آنچه که باید درباره کشتی های تفریحی بدانید برای شما بیان میکنیم تا بتوانید با چشم باز و با اطمینان کامل بین این کشتی ها انتخاب کنید. با کیش بریم همراه باشید.

مطالب مرتبط : جاهای دیدنی کیش برای عکاسی

بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟

در ادامه سعی داریم تک تک این کشتی ها را با جز ب جز بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه های خود داشته باشیم چون این کشتی ها میتوانند بسیار متنوع باشند .

کشتی تفریحی اوستا

اوستا

بزرگترین کشتی تفریحی جزیره کیش اوستا نام دارد. ابن کشتی دارای عرشه بزرگی است که در آن میتوانید به استراحت بپردازید. البته بر روی عرشه این کشتی برنامه های متنوعی هم اجرا میشود. برنامه هایی اعم از عکاسی و موسیقی  زنده و استنداپ کمدی و….. برای کسانی که در این کشتی اقامت دارند اجرا می شود. این کشتی از ساعت  7 شب الی 1 صبح گردشگران را به میان آبهای نیلگون میبرد. شما برای سوار شدن به این کشتی باید به بندرگاه کیش بروید.

کشتی تفریحی سیمرغ

سیمرغ

خاص ترن کشتی تفریحی این جزیره سیمرغ نام دارد. این کشتی یک کشتی اکواریومی محسوب میشود و کف ان شیشه ای است تا بازدیدکندگان بواندد کف دریایا را مشاهده کنند شما میتوانید با سوار شدن به این کشتی میتوانید جانورانی مه از زیر پایتان بور میکنند را مشاهده کنید. مچنین علاوه بر تماشای کف دریا از ساعت 9 صبح تا 5 بعد ازظهر برنامه های متنوعی مانند سرو غذا و جنگ شادیو پذیراییی با خوراکی و نوشیدنی اوقات خوشی را برای مسافران خود تامین میکند

کشتی تفریحی آرتمیس

بزرگترین رستوران دریایی جزیره کیش در کشتی تفریحی آرتمیس نام دارد. این رستوران انواع غذا های مختلف را با کیفیت بالا سرو میکند. سانسهای این کشتی به صورت 2 ساعت می باشد و از ساعت 1 بعد از ظهر تا 1 بامداد فعالیت میکند. این کشتی نیز مانند دیگر کشتی های تفریحی برنامه های مختلفی را برای مسافران خود اجرا میکند. برنامه هایی مانند  موسیقی زنده جنگ شادی  و مسابقه و ….

کشتی نوید کیش

کشتی نوید

 

اگر به دنبال لوکس ترین کشتی تفریحی این جزیره هستند باید به به کشتی نوید دریا مراجعه کنید. این کشتی تفریحی  یکی از بزرگترین کشتی ها به شمار می آید و در سه طبقه  و با امکانات کاملی مانند فرست کلاس و سالن وی آی پی از مسافران خود پذیرایی میکند. کشتی نوید از معروف ترین و محبوب ترین کشتی های این جزیره است در این کشتی معمولا خواننده های مطرح به اجرای زنده میپردازند علاوه بر ان انواع برنامه ها سرگرم کننده مانند عکاسی و استنداپ کمدی و جنگ شادی و پذیرایی از میهمانان انجام میشود. این کشتی دارای نورافکن های قویی است که می تواند دریا را برای شما در شب روشن کند. شما به سوار شدن به این کشتی قزعا تجربه ای به یاد ماندنی برای خود رقم خواهید زد.

کشتی تفریحی ستاره دریایی

کشتی ستاره دریایی از  دیگر کشتی های است که دارای کف شیشه ای است که شما با سوار شدن به این کشتی میتوانید کف  انواع ماهیی ا و ابزیانی که از زیر کشتی عبور میکنند را مشاهده کنید برنامه‌های جذاب کشتی آکواریوم ستاره دریایی مانند موسیقی زنده، پذیرایی، سرو شام و ناهار، جنگ شادی و … اوقات خوشی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط:لیست اسامی هتل های کیش همراه با آدرس

کشتی تفریحی امپراطور

کشتی امپراطور که از سال 98 است در سه طبقه لوکس امکانات و فضای لوکس را برای شما به ارمغان می اورد از محبوب ترین و جدید ترین کشتی های این جزیره است. این کشتی ساخته ژاپن جزو یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش میباشد. و انواع غذاهای متنوع را با کیفیت بالا شروع میکند سانس های این کشتی از ساعت 9 صبح الی 1 شب فعال هستند.

کشتی تفریحی تارا

محبوب ترین کشتی میان مسافران کشتی تفریحی تارا است. شما میتوانید در بندگاه سوار این کشتی بشوید و از سفر به میان آبهای خلیج فارس و یک شام رایگان لذت کافی و وافی را ببرید . این کشتی با گشت های دو ساعته خاطره ای فراموش نشدنی برای شما خواهد ساخت.

مطالب مرتبط:معرفی هتل های ارزان قیمت جزیره کیش

 کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم شما را با کشتی های تفریحی معروف  جزیره کیش آشنا کردیم، امیدواریم این مطلب از کیش بریم واقع شده باشد.شما هم اگر تجربه سفر به این جزیره زیبا را دارید  با ما به اشتراک بگذارید.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.