هتل ترنج کجای جزیره کیش است؟

هتل پنج ستاره ترنج کیش از زیباترین و پر طرفدار ترین هتل های جزیره کیش می باشد. این هتل با طراحی خارق العاده ای که دارد توجه و نظر گردشگران و توریست ها را به خود جلب می کند. طراحی داخلی اتاق های هتل ترنج کیش به گونه ای است که شما می توانید از کف شیشه ای شاهد جست و خیز حیات وحش باشید.

اتاق های هتل ترنج کیش به دو صورت است یکی از آن ها به صورت سوئیت ویلایی روی آب هستند و نوع دیگر آن ها در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته اند که این نوع از اتاق های هتل ترنج کیش با داشتن نمای رو به ساحل جذابیت منحصر به فردی دارد. با کیش بریم همراه باشید تا شما را بیشتر با هتل ترنج کیش آشنا کنیم.

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج اولین هتلی است که روی آب بنا شده است . این هتل پنج ستاره است و در ارائه امکانات، امکاناتی را ارائه می کند که در خور ستاره هایش باشد و رضایت هر چه بیشتر گردشگران را به خود جلب کند.هتل ترنج کیش هتل دریایی است که بر روی آب های خلیج فارس بنا شده است.

هتل ترنج کیش

سوئیت های اقامتی هتل ترنج با دو مدل سوئیت اقامتی که به صورت ساحلی و دریایی هستند میزبان گردشگران است که گردشگران می توانند به آسانی به تفریحات دریایی، ساحل خلیج فارس و… دسترسی پیدا کنند.

اگر به دنبال بهترین  هتل کیش برای گذراندن ماه عسل خود، لذت بردن از سفر خود، برگزار کردن جلسات کاری خود در جزیره کیش می گردید هتل ترنج کیش بهترین گزینه است.  چرا که چشم انداز تمام اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج رو به دریا است که می توانید از زیبایی بکر و بی پایان خلیج فارس لذت ببرید و همچنین می توانید با انتخاب  سوئیت هتل های ، هتل ترنج کیش از مشاهده آبزیان لذت ببرید.

مطلب مرتبط: بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

هتل پنج ستاره ترنج کیش کجاست؟

هتل ترنج  کیش در استان هرمزگان کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج واقع شده است.این هتل در شمال غربی جزیره کیش در ۱۰۰ واحد اقامتی با سوئیت های روی آب با دریچه ای در کف اتاق های سوئیت ها می تواند اقامتی رویایی و بی تجربه را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

از امکانات بی مانند هتل پنج ستاره ترنج کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتاق های دو تخته  روبه دریا با تخت های دبل و تویین
  • حمام شیشه ای
  • اتاق دو تخته غربی با منظره دل انگیز خلیج فارس با پنجره های بزرگ
  • اتاق دو تخته ترنج با دو تخت تک نفره
  • سوئیت امپریال
  • جکوزی در بالکن با منظره بی پایان دریا

شاید برایتان جالب باشد بدانید سوئیت های امپریال هتل ترنج کیش از گران قیمت ترین مکان های اقامتی هتل ترنج به شمار می روند.

انتخاب هتل در سفر یکی از اساسی ترین و مهم ترین تصمیمات برای هر شخص به شمار می رود در رابطه با جزیره کیش هم این مورد صدق می کند چرا که جزیره کیش شهری رویایی و رمانتیک است از این رو اقامت در بهترین هتل مانند هتل پنج ستاره ترنج می تواند به شما در داشتن بهترین تجربه اقامت در جزیره کیش کمک کند. هتل ترنج از بهترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود که کم تری کسی دست رد برای اقامت در این هتل می زند مگر این که بودجه کافی برای اقامت در این هتل را نداشته باشد.

مطلب مرتبط: معرفی هتل ترنج کیش

امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش اولین هتلی است که اقامت در این هال می تواند آرزوی همگان باشد. چرا با توجه به تعریف و تمجید های کاربران از این هتل انگیزه هر شخص را برای اقامت در این هتل زیبا را بر می انگیزند.از دلایل محبوبیت و پر طرفداری این هتل می توان به معماری بی نظیر این هتل اشاره کرد که با زیباترین ساختار توجه همگان را به خود جلب می کند.

هتل ترنج با امکانات رفاهی فوق العاده و بی مانند  جزء بهترین هتل های کیش به شمار می رود. از جمله امکانات هتل پنج ستاره ترنج کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات نگهداری کودک
  • کرایه ماشین بدون راننده
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • سالن ورزش
  • صبحانه ، ناهارف شام
  • آتلیه و…

هتل پنج ستاره ترنج کیش

کلام آخر

ما در این مطلب از کیش بریم سعی کردیم شما را با بهترین هتل های رو به دریای جزیره کیش، هتل ترنج کیش آشنا کنیم ، امیدواریم این مطلب از کیش بریم همانند دیگر مطالب سایت برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.