قیمت تفریحات و سرگرمی های جزیره کیش چقدر است؟

 

جزیره کیش بدون شک یکی از گزینه های گردشگری برای کسانی است که می خواهند به منطقه ای خوش آب و هوا و شهرهای ساحلی سفر کنند. این جزیره سرشار از مکان های گردشگری است که برای هر کردشگری این جاذبه ها جذاب است.

جزیره کیش از نظر تفریحات کمی و کیفی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، بنابراین هر مسافر و گردشگری که به این جزیره سفر می‌کند، تفریحی متناسب با سلیقه خود پیدا می‌کند. با ما همراه باشید تا شما را با تفریحات و قیمت های تفریحات جزیره کیش آشنا کنیم.

قیمت تفریحات و سرگرمی های جزیره کیش

این سوال از جمله سوالاتی  است که به ذهن شما عزیزان و کسانی که به دنبال سرگرمی برای ایجاد خاطره خوب در جزیره کیش هستند، می رسد، اما نگران نباشید، ما با دادن اطلاعات کافی در مورد سرگرمی ها به صورت کلمات به این سوالات پاسخ خواهیم داد. با کیش بریم همراه باشید.

ورزش های آبی کیش

  • ▪ پدل بورد

پدل بورد یکی از فعالیت های اقتصادی روی آب در جزیره کیش است که مربی به مدت 5 تا 10 دقیقه به شما آموزش می دهد و برای اطمینان از ایمنی شما یک جلیقه نجات به شما داده می شود. پس از آن می توانید به تنهایی یا با فرزندتان از این تفریح ​​لذت ببرید که یادگیری و استفاده از تخته 1 ساعت زمان می برد.

قیمت یک نفره 60 دقیقه ای: 180000 تومان

  • ماشین سواری

از تفریحات آبی فوق العاده جزیره کیش که می توانید به صورت دسته جمعی از آن استفاده کنید می توان به شاتل و موز اشاره کرد.برای تفریح ​​با 3 دوست خود در یک لوله دایره ای می نشینید که توسط یک قایق تندرو روی سطح آب هدایت می شود.

به همین ترتیب، می توانید زمان سرگرمی خود را در آب موز ایجاد کنید، اما تفاوت بین موز و شاتل، شکل لوله ای است که روی آن می نشینید. لوله موز به شکل موز طراحی شده است که امکان استفاده از آن را برای حداکثر 8 نفر فراهم می کند.

در تفریح ​​و سرگرمی شاتل و موز، جلیقه نجات در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قیمت هر نفر برای استفاده از اتوبوس یا موز: 100000 تومان

  • شاتل و بنانا

در این تجربه هیجان انگیز و مفرح با یک جت اسکی در ارتباط خواهید بود که با استفاده از پمپ آب شما را در هوا معلق می کند و فرصت انجام فعالیت های هیجان انگیز را به شما می دهد. در این تفریح ​​آبی 20 دقیقه وقت خواهید داشت که 5 دقیقه آن صرف آموزش می شود.

قیمت هر نفر 20 دقیقه روی فلای بورد: 440000 تومان

  • جت اسکی

این سرگرمی مورد علاقه همه است. جت اسکی موتوری است که با آب کار می کند و می تواند دو نفر را به طور همزمان حمل کند و به شما این توانایی را می دهد که روی آب باشید. ضمناً در مدت 30 دقیقه استفاده شما از این جت اسکی، نکات ایمنی رعایت شده و جلیقه نجات در اختیار شما قرار می گیرد.

قیمت هر نفر با استفاده از جت اسکی: 350000 تومان

  • اسکی روی آب

در جزیره کیش، اولین مقصد اسکی روی آب در خاورمیانه، می توانید از اسکی روی آب یا اسکی روی کابل لذت ببرید. این مکان دارای رختکن و دوش، سکوی شروع، اتاق تمرین و فروشگاه لوازم ورزشی شخصی، رستوران و کافی شاپ است.

علاوه بر اسکی روی آب با کابل برق (اسکی کابلی)، امکان انجام اسکی روی آب با قایق نیز در جزیره وجود دارد.در این نوع اسکی شما با طناب به یک قایق موتوری متصل می شوید اما در اسکی کابلی در پارک کابلی به برج کابلی متصل می شوید که قیمت آن از اسکی با قایق بیشتر است.

قیمت هر نفر اسکی روی آب با قایق و کابل: 260000 تومان

  •  پاراسل

لذت پاراسل ترکیبی از بودن در آب و آویزان شدن در هوا است، بنابراین شما از طریق نقطه تماس با چتر بین آب و هوا قرار می گیرید و در یک طرف طناب 150 متر طول دارد. این فعالیت یکی از جالب ترین و متفاوت ترین فعالیت هایی است که در جزیره کیش می توان یافت.

مدت زمان کل استفاده از این سرگرمی یک ساعت یعنی حدود 10 دقیقه می باشد. همچنین می توانید از این دستگاه برای 2 یا 3 نفر استفاده کنید.

هزینه استفاده هر نفر از پاراسل: 300000 تومان

اینها بخشی از تفریحات پرطرفدار و پرطرفدار در بین مسافران است که به شما پیشنهاد می شود، اما این بدان معنا نیست که تفریحات آبی هیجان انگیز و مفرح در جزیره کیش به آنها محدود شود.

در سفر به کیش می توانید از فعالیت های دیگری مانند قایق سواری، ماهیگیری، استفاده از ساحل کیش، پارک های آبی مانند اقیانوس، غواصی و اسکوترهای دریایی لذت ببرید و خاطرات فوق العاده ای را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

تفریحات غیر آبی کیش

علاوه بر تفریحات آبی که در جزر و مد کیش برای مسافران و گردشگران فراهم می شود، برای کسانی که دوست دارند از سفر خود در خشکی لذت ببرند نیز فعالیت هایی وجود دارد.

  • بانجی جامپینگ

این خودرو برای کسانی که عاشق سرعت و هیجان خالص هستند طراحی شده است که هر فرد توسط پایه ای که به یک تیر عمودی با دو کش قوی متصل است کشیده و رها می شود.قیمت هر نفر با استفاده از بانجی جامپینگ: 380000 تومان

  • ▪ جایروکوپتر

کسانی که به دنبال یک پرواز امن و مفرح در ساحل جزیره کیش و دریای آبی هستند می توانند از جایروکوپتر مفرح استفاده کنند که در آن می توان با هدایت خلبان هواپیمای کوچک و ایمن را سوار کرد.

قیمت هر نفر برای استفاده از جایروکوپتر: 480000 تومان

  •  دوچرخه سواری

این ماجراجویی در یک پیست دوچرخه سواری به طول 75 کیلومتر اتفاق می افتد و یک دور کامل در اطراف جزیره ایجاد می کند. کسانی که به ورزش هوازی یا دوچرخه سواری اهمیت می دهند، این بهترین پیشنهاد برای آنهاست.

 سرگرمی سافاری

فعالیت های سافاری و بیابان در جزیره کیش بسیار متنوع است و می توانید از موتورهای 4 چرخ، موتور باگی، موتور دریفت، کارتینگ، بانجی تیراندازی، شتر سواری، ترامپولین، توپ حباب، زور فوتبال، پینت بال هازور در ساحل استفاده کنید. . و قسمت کویری جزیره از آن لذت کامل ببرید.

در نهایت برای شما مسافرانی که به جزیره زیبای کیش می روید تفریحات زیادی وجود دارد که به تفریحات فوق محدود نمی شود.

همچنین می توانید از سرگرمی هایی مانند قلعه وحشت، پارک دلفین ها، پارک تفریحی هایلند، کلوپ تفریحی سیتی بیز، ماساژ، آبگرم و حمام ترکی، تورهای اتوبوس، مجتمع بولینگ مریم و صدها سفر دریایی و نبرد لذت ببرید و در شب خاطره ای منحصر به فرد خلق کنید. از سفر به کیش لذت ببرید.

کلام آخر

در پایان توصیه ما به شما این است که حتما در سفر به کیش با توجه به سلیقه، علایق و هزینه های خود یکی از تفریحات آبی و غیر آبی جزیره را امتحان کنید تا سفرتان خاطره انگیزتر شود.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.