برسی نظرات هتل شایگان کیش

جزیره کیش بهترین مکان تفریحی و گردشگری در ایران است که در خلیج فارس واقع شده است. از دغدغه های گردشگران می توان به  سکونت و انتخاب بهترین هتل برای اقامت در جزیره کیش اشاره کرد. در مطالب قبلی کیش بریم شما را با برخی از هتل های خیابان فردوسی ، خیابان ساحل، خیابان سنایی و… آشنا کردیم. در این مطلب قصد داریم شما را با هتل شایگان کیش درخیابان رودکی آشنا کنیم.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش یکی از مجلل ترین و گران قیمت ترین هتل در جزیره کیش به شمار می رود . این هتل پنج ستاره است . با اقامت در این هتل می توانید بهترین خاطره را برای خود بسازید چرا که از امکانات رفاهی و اقامتی بسیار با کیفیتی می توانید بهره مند شوید.

هتل شایگان کیش از جمله هتل های جزیره کیش است که در بهترین نقطه کیش واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب که به مراکز خرید، مراکز تفریحی، مکان های دیدنی و… نزدیک است است این موضوع باعث شده است که این هتل از پر طرفدار ترین هتل های جزیره کیش باشد.

هتل شایگان کیش در لیست هتل هایی است  که دارای استخر و سونا اختصاصی هستند. استخر هتل شایگان در نوار ساحلی جزیره کیش قرار دارد که ویو و منظره بسیار جذاب و دیدنی دارد. هتل شایگان علاوه بر اینکه  دسترسی مناسبی به مکان های دیدنی و مراکز خرید دارد شما می توانید شاهد مراکز خرید در سالن و لابی هتل باشید.

هتل شایگان کیش

آدرس هتل شایگان کیش

هتل پنج ستاره شایگان کیش دراستان هرمزگان جزیره کیش – میدان پردیس – خیابان رودکی واقع شده است. این هتل در سه طبقه و صد و چهل واحد اقامتی با مجهز ترین امکانات بنا شده است. موقعیت مکانی این هتل  به گونه ای است به مراکز تفریحی و تجاری جزیره کیش بسیار نزدیک باشد و به سبب این موقعیت مکانی فوق العاده می توان به صراحت گفت از اولین انتخاب های گردشگران باشد.

شماره تماس : 07644422771

امکانات هتل شایگان کیش

از امکانات هتل پنج ستاره شایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صبحانه
  • اینترنت رایگان
  • رستوران بام
  • صندوق امانات
  • تاکسی سرویس
  • آتیله
  • لوازم بهداشتی
  • صندوق امانات
  • میز بیلیارد
  • کافی شاپ
  • رستوران بام
  • پذیرش 24 ساخته و… از جمله امکانات رفاهی هتل شایگان به شمار می روند.

امکانات هتل شایگان کیش

هزینه یک شب اقامت در هتل پنج ستاره شایگان

هزینه یک شب اقامت در هتل پنج ستاره شایگان در پاییز سال 1401 از 900 هزار تومان شروع می شود و تا 5000 میلیون تومان نسبت به امکانات در خواستی شما متغیر است. سفر به جزیره کیش در فصل پاییز از نظر گردشگران بسیار عالی و دلپذیر است. چرا که در این فصل دمای هوای به سمت معتدل شدن می رود. از این بهترین تایم سفر به جزیره کیش، فصل پاییز و زمستان می تواند باشد.

در فصل زمستان سفر به جزیره کیش اقتصادی تر از همه نظر می باشد چرا که علاوه بر کاهش هزینه های اقامتی هتل های کیش به خصوص هتل شایگان کیش می توان به حراجی ها در بهترین مراکز خرید در جزیره کیش اشاره کرد.

نظرات کاربران در رابطه با هتل شایگان کیش

از نظر گردشگران و کسانی که در هتل شایگان کیش اقامت داشتند، این هتل بسیار جذاب و با کیفیت است و برای سفر های کاری، ماه عسل، سفر های خانوادگی ، دوستانه بسیار مناسب است.

هتل پنج ستاره شایگان کیش توسط پرسنل و مدیریت بسیار قوی مدیریت می شود از این امکان خطا در هر بخش از هتل بی سابقه و امکان ناپذیر است. شما می توانید با انتخاب این هتل اقامتی بی نظیر از هر لحاظ مانند کیفیت غذا، کیفیت ملافه ها، کیفیت امکانات اتاق، روم سرویس را تجربه کنید.

بر اساس مطالعه نظرات کاربران می توان گفت این هتل با داشتن  سیستم تحویل و حمل چمدان ها در مهمان نوازی و جلب نظر گردشگران رکورد دار است. از دیگر مزیت های این هتل می توان به اتاق های مرتب و بهداشتی، پرسنل کاملا حرفه ای و مسلط، رعایت پروتکل های بهداشتی با بهترین امکانات، نزدیک بودن به مراکز خرید و مراکز تفریحی اشاره کرد.

چند نمونه از نظرات کاربران به صورت زیر است:

فرهاد نور آباد : این هتل ، از نظر موقعیت و دسترسی در منطقه خوبی قرار گرفته و به مراکز خرید خیلی نزدیک است ، فضای لابی خوب است کیفیت صبحانه قابل قبول اما معمولی است و فاقد تنوع لازم است ، سوییت های هتل که در بیرون هتل قرار گرفته اند خیلی راحت هستند و تقریبا همه امکانات را دارند اما از نظر رفت و آمد کمی برای ساکنین سخت است هر چند سوییت هایی که در طبقه دوم هستند مناسب افراد مسن و سالخورده نیست و پله های راحتی ندارد ، علیرغم اینکه برای ترانسفر ساعت پرواز با هتل اطلاع داده شده بود اما ماشینی به فرودگاه اعزام نشده بود وقتی که پذیرش اعتراض کردیم جواب قانع کننده ای نداشتند ، در کلیات هتل بدی نیست و برای اقامت های کوتاه مدت مناسب است اما ایرادات و اشکالات ریزی هم دارد که قابل چشم پوشی نیست احساس می کنم .

محسن کاشانی : کاملا بی نقص و عالی بود. پذیرش و کارکنان بسیار مودب و حرفه ای. خیلی سریع اتاق تحویل داده شد و تحویل گرفتن. اتاق و سرویس بهداشتی بسیار تمیز بود جوری که انگار خونه خود آدمه. خدمات بخش خانه داری عالی بود. حوله و وسائل دیگه مراتبا تعویض میشد. صبحانه خوبی داشت. استخر خیلی تمیز و خلوتی داشت. کولر هم خیلی قوی بود جوری که یخ میکردی. اتاق ها اینترنت پر سرعتی داشتن. تراس هم داشت. واقعا بی نقص و بهترین هتلی هست که میتونید با قیمت مناسب بگیرید.

حمید رضا فرهمند : این دومین بار است که من دراین هتل اقامت گزیدم. تابستان97 وآبان1400. نسبت به دوره قبلی این اقامت جدید پیشرفت خوبی داشت ومشخص بود مدیریت هتل کاملا براوضاع مسلط وهمه چی در حد بسیار خوب اداره ومدیریت می شد.رفتار پرسنل خیلی خوب و صبحانه هم تنوع خوبی وپروتکل ها رعایت می شد ولی متاسفانه برخی از میهمانان رعایت نمی کردند.اینترنت وای فای هم مشکل داشت که خوب من مودم همراهم بود و نیازم به استفاده ا ز وای فای هتل مرتفع شد.موقعیت مکانی هم عالی ودسترسی به بازارها راحت ودرکل همه موارد خوب بود.

مطالب مرتبط:

آشنایی با هتل شایگان کیش

مراکز خرید نزدیک هتل شایگان کیش

معرفی هتل های شیک جزیره کیش

شماره تماس هتل های کیش

کلام آخر

در این مطلب از کیش بریم ما به برسی کامل هتل شایگان کیش، آدرس و لوکیشن هتل، نظرات کامل کاربران در رابطه با هتل شایگان کیش پرداختیم. امیدواریم این مطلب از کیش بریم نیز همانند سایر مطالب برای شما عزیزان مفید واقع گردد.

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.