هتل شایان کیش

معرفی هتل شایان | جزیره کیش

کشور ایران با گردشگری بسیار غنی و زیاد که در سال های اخیر به سایر کشورها معرفی کرده است توانسته پیشرفت قابل توجهی در این زمینه کند. شاید از خودتان بپرسید که منطقه ها و جاذبه های گردشگری کدام اند و یا کدام قطب گردشگری ایران می تواند گردشگر خارجی جذب کند؟ در پاسخ به این سوالات می توان گفت که ایران از نظر جغرافیایی یک کشور کاملا متنوعی است، از صحرا و بیابان های دشت مرکزی ایران تا نوار سبز رنگ شمال، کوه های سر به فلک کشیده شمال غرب تا دشت زار های شرق، همه موارد گفته شده را می توانید در کشوری به نام ایران مشاهده کنید.

اما در مورد قطب های گردشگری داخل ایران، هر یک در جای خود بی نظیر و بسیار زیبا هستند ولی در این مقاله از کیش بریم قصد داریم در مورد شرایط رفاهی و تفریحی یکی از این مکان ها آشنایی داشته باشیم. جزیره کیش، از جمله مقصد نهایی پر بازدید در جنوب ایران که کمتر کسی می توانید پیدا کنید که اسم آن را نشنیده باشد. جزیره کیش که با همجواری با آب های آزاد خلیج فارس از طبیعت و ظرفیت گردشگری بسیار غنی برخوردار است.

تفریحات دریایی کیش به همراه انواع مراکز خرید تجاری، کیش را به یکی از مناسب ترین و بهترین جایگاه های گردشگری تبدیل کرده است. ظرفیت این جزیره تا حدی بالا است که بعد از دبی و شرم الشیخ بهترین مقصد گردشگری برای توریست ها انتخاب شده است. به دلیل همین هتل ها، اقامتگاه ها و انواع رستوران ها در این جزیره پدید آمده است تا برای مسافران و گردشگران خدمات رفاهی را ارائه دهند.

در ادامه مقاله به معرفی یکی از هتل های خوب و شیک جزیره خواهیم پرداخت که با خدمات و امکانات خوبی که برای مسافران ارائه می دهد، همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. هتل شایان جزیره کیش از هتل های بسیار خوب این منطقه، با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این هتل اطلاعات کسب کنیم.

محیط هتل شایان

هتل شایان

ابتدای آشنایی با هتل شایان بهتر است کمی از تاریخچه این هتل اطلاعاتی داشته باشیم، شایان از هتل های پنج ستاره جزیره کیش محسوب می شود که در سال 1354 افتتاح شده است. مساحت کل زمینی که هتل در آن واقع شده است حدود 60 هزار متر مربع می باشد که 5 هزار متر مربع آن به فضای سبز و محیط اطراف هتل اختصاص داده شده است. در مورد ساختمان هتل شایان می توان به این اشاره کرد که در چهار طبقه مجزا و 200 اتاق و سوئیت در ظرفیت ها و امکانات متنوع تشکیل شده است.

فضا و محیطی که هتل برای مسافران پدید آورده است از آرامش و دلنشینی بسیار خوبی برخوردار است، به دلیل وسعت در فضاهای داخلی و فضای سبز این هتل مسافران علاوه بر گردش در مراکز تجاری و تفریحی می توانند مدتی را در این بخش ها به قدم زدن و استراحت کردن در یک محیط کاملاً آرامش بخش صرف کنند. ولی از همه مهم ترین ویژگی هایی که سبب بخصوص شدن این هتل است، موقعیت مکانی آن است. موقعیتی که هتل در آن احداث شده است از جمله بهترین نقطه های گردشگری و تفریحی در جزیره هتل است.

شاید از خودتان سوال کنید که موقعیت یک هتل چگونه می تواند امتیاز خاصی برای یک هتل داشته باشد؟ در جواب این سوال باید گوییم که موقعیت هتل در جزیره یکی از ویژگی ها و معیار هایی می باشد که مسافران در هنگام بررسی و رزرواسیون هتل به آن توجه زیادی می کنند، اگر موقعیت یک هتل ایده آل باشد دسترسی آن به مراکز خرید کیش، تجاری، تفریحی و گردشگری بسیار آسان تر خواهد بود و مسافران می توانند بدون طی مسافت های زیاد در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه ممکن به این مراکز دسترسی داشته باشند. یکی از بهترین و دیدنی ترین ساحل های جزیره کیش یعنی ساحل درخشان که به دلیل منظره زیبای آن در شب های کیش یکی از بهترین قسمت های ساحلی جزیره می باشد. در ادامه بیشتر با امکانات این هتل آشنا خواهیم شد.

فضای سبز هتل شایان

مطالب مرتبط : بهترین مراکز خرید در جزیره کیش

امکانات هتل شایان

هتل شایان به سبب شرایط و امکانات رفاهی که برای مسافران و گردشگران فراهم کرده است از جمله هتل های خوب و با ظرفیت بالای جزیره کیش می باشد، از سوئیت های ساحلی تا مکان های تفریحی داخل هتل همگی در کنار هم باعث می شوند که شایان به یکی از هتل های ایده آل جزیره تبدیل شود.

رستوران و چایخانه سنتی

رستوران هتل شایان به دلیل منوی بسیار متنوع آن در میان مراجعه کننده گان بسیار محبوب است، شما می توانید با حضور در این رستوران انواع غذاهای دریایی، غذاهای خارجی و ایرانی را امتحان کنید. ظرفیت این رستوران 250 نفر است که آماده پذیرایی از مهمانی ها و انواع مراسمات می باشد. همچنین در کنار این رستوران هتل شایان چایخانه سنتی پدید آمده است که می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم را در یک محیط کاملا دنج و آرام امتحان کنید.

غذاخوری هتل شایان کیش

مطالب مرتبط : کیش کجا غذا بخوریم؟

لابی مجهز

یکی از بهترین مکان های هتل که می توانید در ابتدای ورودی آن را مشاهده کنید، لابی هتل شایان است. لابی به دلیل ظرفیت بالا و همچنین وجود مرکز خرید، آتلیه و کافی شاپ یکی از مهم ترین قسمت های هتل است. وجود مراکز خرید در لابی که مسافران می توانند از آنها بازدید کنند و جالب ترین آنها آتلیه است که مراجعه کنندگان با گرفتن عکس یادگاری خاطره خود را از سفر به کیش ثبت کنند.

اتصال اینترنت در همه نقاط هتل دایر می باشد حتی در لابی شما می توانید با اقامت در این هتل از اینترنت آن نیز استفاده نمایید. علاوه بر لابی، اتاق های هتل نیز مجهز به اتصال اینترنت می باشند که مسافران مقیم هتل به راحتی می توانند در اتاق خود از اینترنت استفاده کنند.

فضای داخل لابی هتل شایان

اتاق های هتل شایان و هزینه رزرواسیون

اتاق های هتل شایان در دو دسته بندی دریا و جزیره تقسیم بندی شده اند بدین صورت که بخشی از اتاق ها و سوئیت ها در ساحل و نزدیک لبه آب های آزاد خلیج فارس احداث شده اند که مسافران در صورت علاقه مندی به دسترسی و منظره ساحل می توانند این سوئیت ها را رزرو کنند. ممکن است که هزینه رزرواسیون در این سوئیت ها به دلیل داشتن منظره مجزا و اختصاصی کمی نسبت به اتاق های جزیره بیشتر باشد.

اما در مورد اتاق های حاضر در جزیره می توان گفت که در ظرفیت ها و ویژگی های متفاوت بسیار زیادی آماده شده اند و مراجعه کنندگان با توجه به نیاز و مدت زمانی که قرار است در جزیره اسکان داشته باشند اتاق مناسب برای خود را رزرو کنند. ظرفیت اتاق های هتل شایان از 2 تخته تا 4 تخت خانوادگی موجود است.

اتاق های هتل شایان از آخرین امکانات و تجهیزات رفاهی برخوردار هستند و اسکان در آنها باعث می شود که تا حدی احساس راحتی خانه را تجربه کنید. از جمله امکانات اتاق ها می توان به داشتن روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع، صندوق برای گذاشتن وسایل با ارزش، تلفن برای ارتباط با مسئول اتاق ها، تلویزیون و اینترنت اشاره کرد.

رزرو اتاق در هتل شایان

مطالب مرتبط : معرفی هتل آبادگران کیش

هزینه رزرواسیون در این هتل نسبت به سایر هتل های جزیره خیلی متفاوت نیست و می توان گفت که در محدوده قیمتی متوسط قرار دارد، برای کسانی که می خواهند از اتاق های دونفره در جزیره رزرواسیون انجام دهند شروع قیمت از 2 میلیون تومان برای اتاق های جزیره می باشد ولی همین ظرفیت برای اتاق های دریا از 2.800 هزار تومان شروع می شود. آدرس دقیق این هتل بدین صورت است که در میدان ساحل جزیره کیش واقع شده است.

شماره تماس جهت رزرواسیون : +987644422771

کلام آخر

هتل شایان از همه نظر برای مسافران بسیار مطلوب است و امکانات رفاهی که در این هتل واقع شده است می تواند لذت مسافرت را برای شما بیش از پیش کند و دیگر مشکلی از نظر امنیت و اسکان خانواده نداشته باشید. در آخر اگر این مطلب برای شما مفید بود می توانید نظرات و پیشنهادات خود را برای ما بنویسید.

 

 

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.