مراکز خرید نزدیک هتل سارا کیش

مراکز خرید نزدیک هتل سارا

هتل سارا از بهترین هتل ها با 3 ستاره رتبه دهی در میان محبوب ترین و رویایی ترین هتل های کیش جا خشک کرده است. هتلی که یکی از بزرگ ترین هتل های کیش نام گرفت که بی جا هم نبوده است.

این هتل با قرارگیری در قسمت ساحلی جزیره کیش یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های کیش محسوب می شود که با دارا بودن 72 اتاق اقامتی با ظرفیت های تا 6 نفر از میهمانان در 4 طبقه ساختمان اصلی خود پذیرایی می کند.

این هتل هم چنین از یکی از بهترین و معروف ترین گزینه های ممکن برای گذراندن ماه عسلی دلچسب و خاطره انگیز در بین هتل های کیش است که با داشتن امکانات ویژه ای برای زوج هایی که برای ماه عسل به این هتل سفر کرده اند بهترین اقامت را برای آنها به ارمغان می آورد.

از بهترین و شاخص ترین هتل های جزیره کیش است که با ارائه خدمات و اقامت با کیفیت درجه یک از بسیاری از مسافران و گردشگران پذیرایی می کند که همین ویژگی باعث افزایش محبوبیت و رضایتمندی در بین اهالی و گردشگران کاری و تفریحی می شود.

این هتل هم چنین از موقعیت مکانی برخوردار است که به بهترین و با کیفیت ترین مراکز خرید جزیره کیش دسترسی آسانی دارد و می توان از این هتل به این مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جذاب در کمترین زمان دسترسی داشت.

ما با کیش بریم در این مطلب قصد داریم تا بهترین مراکز خرید نزدیک هتل سارا را رای شما معرفی و بررسی کنیم تا در سفر ب کیش و اقامت در هتل سارا در زمان یافتن بهترین مراکز خرید صرفه جویی و راهنمایی کاملی برای انتخاب این مراکز داشته باشید.

نزدیک ترین مراکز خرید به هتل سارا کیش

مرکز خرید رویامال

مرکز خرید رویامال کیش از همان ابتدا به یکی از لاکچری ترین و گرانترین مراکز خرید کیش مبدل شد که اجناس برند های معروف و باکیفیت متفاوتی را به مشتریان عرضه می کند.

این مرکز خرید و مغازه های موجود در آن از بسیاری از محصولات را در بر می گیرد و در بین این محصولات متنوع لوازم خانگی، پوشاک، لوازم صوتی و تصویری و… با کیفیت و برند نیز مشتریان بسیاری را به خود جذب می کند.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیس، مرکز خرید رویامال کیش

مرکز خرید رویامال

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون که به بازار زیتون نیز در بین مسافران و اهالی نیز معروف است، از مراکز خرید باکیفیت کیش است. این مجموعه در سال ۱۳۷۶، در زمینی با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع، در دو طبقه در ناحیه شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسید.

با ۱۰۳ غرفه، این مرکز خرید در زمینه‌ بسیاری محصولات پذیرای مشتریان می باشد که لوازم خانگی و صوتی و تصویری، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب نیز از این قبیل محصولات ارائه شده می باشد.

آدرس: کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید لاریسا مال

یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید با کیفیت محصولات عالی جزیره کیش مرکز خرید لاریسا مال است. لاریسا مال در 8 طبقه که از این 8 طبقه، 3 طبقه مختص پارکینگ بوده و 5 طبقه آن تجاری است امکاناتی مانند رستوران، سالن کنفرانس، سالن همایش، شهربازی، سینما و دفاتر اداری را به میهمانان و مسافران جزیره کیش ارائه می کند.

بنابراین شما برای اهداف مختلف می توانید به این مرکز خرید رفته و امکان ندارد دست خالی و با نارضاتی این مرکز خرید را ترک کنید. در این مجموعه خبرهای خوبی منتظر شماست که تنها باید برای رفتن به آن برنامه ریزی کرده و چند ساعت از طول روز را در لاریسا مال سپری کنید.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر

مرکز خرید لاریسا مال

مرکزخرید پانیذ

بازار پانیذ کیش که با نام مرکز خرید پانیذ کیش نیز معروف است، یکی از مراکز خرید این جزیره است که در بین برخی دیگر از بازار ها و مراکز خرید با کیفیت با محصولاتی قابل قبول از محبوبیت و بازدید بالایی برخوردار است.

این مرکز خرید با دارا بودن دو طبقه در واحد های تجاری خود انواع کیف، کفش، لباس، تجهیزات صوتی و تصویری، تلفن همراه، ساعت، مکمل های غذایی، شکلات و قهوه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، لوازم جانبی تزئینی را ارائه می دهد.

در این مرکز خرید می توانید لوازم خانگی با کیفیتی و برند را مناسب ترین قیمت ها بیابید.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، خیابان فردوسی

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید تجاری کیش

این مرکز خرید 4 طبقه که یکی از برترین مراکز خرید کیش به حساب می آید. واحد های تجاری با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌ های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ ای می باشند.

نمایندگی بسیاری از برند های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش هر شب ساعت 22 مراسم قرعه کشی با برنامه‌ های شاد و اهداء جوایز به برندگان اجرا می‌گردد، و با جوایز نفیس از مسافران تور کیش به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.نورپردازی هایی که در بخش های مختلف مرکز تجاری کیش صورت گرفته، جلوه ای تماشایی به آن بخشیده است.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، خیابان فردوسی

مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید پردیس 2

بازار پردیس کیش که مرکز خرید پردیس دو کیش نیز نامیده می شود یکی از زیباترین و قابل دسترس ترین مراکز خرید و مکان های مورد علاقه در شهر کیش است. این مرکز خرید بین المللی در ساحل زیبای کیش در سال ۱۳۷۸ با مساحت ۲۲۰ متر مربع افتتاح شد.

شرایط استثنایی، محیط زیبا در بازار و خدمات مختلف، معتبرترین برندهای خارجی لوازم خانگی، کفش و لباس، لوازم آرایشی، لوازم آرایشی، تجهیزات ورزشی، کالاهای کودک و غیره جذب این مجموعه می شوند و یکی از آنها بهترین ها را می دانند.

مراکز خرید کیش تبدیل شده اند. این بازار در سه طبقه با ۲۰۰ واحد تجاری فعالیت می کند. از دیگر واحدهای تجاری این مجموعه می توان به بانک ها و موسسات مالی، رستوران ها و کافی شاپ ها اشاره کرد.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، میدان پردیس

مرکز خرید پردیس 2

بشتر بخوانید:

مراکز خرید نزدیک هتل هلیا کیش

مراکز خرید ارزان کیش

مراکز خرید برای لوازم خانگی در کیش

کلام آخر

کیش نیز سایر جاذبه های گردشگری از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است و سفر و دیدن کردن از این جزیره هیچگاه خالی از لطف نیست و از جذابیت های سفر دیدن کردن از مراکز خرید معروف و خرید از آنهاست.

پس در هنگام سفر به کیش اگر در هتل سارا اقامت کردید توصیه ما به شما در کنار اقامت دنج و بیادماندنی در هتل سارا دیدن کردن و خرید محصولات مورد نظر از بهترین و نزدک ترن مراکز خرید هتل سارا است.

چرا که ما در این مطل به معرفی و بررسی بهترین و نزدیک ترین مراکز خرید به هتل سارا را برای شما پرداختیم تا در انتخاب این مراکز خرید راهنمای کاملی داشته باشید.

سوالات متداول در مورد مراکز خرید نزدیک به هتل سارا

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران کدامند؟

از بهترین مراکز خرید جزیره کیش مراکز خریدی است که انواع مختلفی از اجناس را می توان در این مراکز خرید یافت.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید قدیمی از جمله مراکز خرید ارزان قیمت بحساب می آیند.

گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید تازه تاسیس و ساخته شده از سال 90 به بعد از لوکس ترین مراکز خرید هستند.

درباره “مراکز خرید نزدیک هتل سارا” بیشتر بخوانید:

6 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.